Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Virallinen BANJO-topic

Aloittaja Heuli, 08.03.04 - klo: 22.35

uni

Hyper-pappa,

Miksi tänne pitäis väen vängällä jotain laittaa?

Ja mitä tulee noitten banjojen ylipituuksiin, mulla on siihen yks erittäin yksinkertainen keino ratkaista ko. "ongelma":

Älä hanki itsellesi banjoa.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

copter

Valitettavasti en ole joka päivä vahtaamassa banjolistaa milloin sieltä otan jonkun pois. Mikäli huomaat että olet listalla liian kauan sen takia että minä taikka Heuli ei sitä huomata, niin ota yhteyttä jompaan kumpaan taikka laita sähköpostia osoitteeseen yllapito@rc10.fi.

Heuli

Matias V lähti viikon banjolle.

OttoL

Lainaus käyttäjältä: "Heuli"Matias V lähti viikon banjolle.

Jos voi kysyä, niin minkä takia Matias V lähti lomalle?

Heuli

Valehdellut mm. ircissä ja täällä räikeästi, offtopia yms. Tämä kaikki pidemmältä ajalta, tänään vain tuli mitta täyteen.

Jasu92

Oliko se logoehdotus se viimene tippa?

Heuli

Logo? Sanotaan näin että mattiksella tuli viime viikkojen aikana banjomittari täyteen joten viikon lomailu tekee hyvää.

MarkusH

Luulisi että minä saan ennemmin banjoa kuin  Matias. Minä en kylläkään valehtele.

Heuli

Muistutetaan että banneja ei saa välttämättä yhdestä ainoasta viestistä vaan ne voivat tulla myös silloin kun mittari tulee täyteen joten MarkusH:kin voi olla pian varuillaan  :wink:

MarkusH

Pitänee parantaa viestien laatua. Vähemmän roskaa - enemmän asiaa!
Nyt on kyllä tullut lähiaikoina liikaakin "roskaa"

Jasu92

Lainaus käyttäjältä: "Heuli"Logo? Sanotaan näin että mattiksella tuli viime viikkojen aikana banjomittari täyteen joten viikon lomailu tekee hyvää.
No tuolla "Keksikää tiimille nimi!!!" topicissa se laitto koko kansan nähtäviin semmosen paintilla tehdyn logon jossa luki "Jassu-racing", ensinnäkin logo oli aivan naurettavan näköinen ja toiseksi nimi oli väärin...

Miksi vaan viikon banjot?
Yleensähän se on väh. 2 vko jos tekee paljon sääntöjä vastaan... :roll:
Vai onko kyseessä sen ikäinen henkilö että hänelle riittää yksikin viikko?

PS. En tullut tänne kerjäämään banjoa..

Heuli

Eiköhän toi viikko riitä kun kisatkin on tulossa viikon päästä. Mutta nyt vois ihan oikeasti lopettaa OT:n täällä, tämä on viimeinen paikka sille  :roll:

OttoL

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"Luulisi että minä saan ennemmin banjoa kuin  Matias. Minä en kylläkään valehtele.

Eikö luulisi, että minä saisin ensimmäisenä banjoa? Ja minunkin pitäisi laittaa viestiini enemmän asiaa ja vähemmän roskaa.

Jukka

Hyper-pappa miettii fiksua sisältöä viesteihinsä viikon verran.
Tiim Lahti | S-grafix

Sinervo

http://www.irlmeier.de/bird.swf

Tämä osoittaa ettei kannata ottaa banjoja ittelleen.

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "Sinervo"http://www.irlmeier.de/bird.swf

Tämä osoittaa ettei kannata ottaa banjoja ittelleen.

:mrgreen:  Aika törkee...

OttoL

Ai aika törkee....
Ja modet muuten, ketä on täälä saanut eniten banjoa?

jeejee

Toivottavatsi ne ei anna mulle banjoo, EI kannata kirjoittaa tänne(paitsi jos on oikeeta asiaa) kun tää ei oo mikään ruskeen jauhanta topick..
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "hyper-pappa"
Ja modet muuten, ketä on täälä saanut eniten banjoa?

Kohta sinä!

Lainaus käyttäjältä: "jeejee"Toivottavatsi ne ei anna mulle banjoo, EI kannata kirjoittaa tänne(paitsi jos on oikeeta asiaa) kun tää ei oo mikään ruskeen jauhanta topick..
Koitetaan muistaa tämä. (minä unohdin jo)

fiesta6

No voi jeesus teijän kaa  :lol:
Taas kehissä.. ;)

Jukka

Nyt sitten loppuu chättäilyt tähän paikkaan. Tiedätte kyllä mitä muuten seuraa...
Tiim Lahti | S-grafix

JQ

Miksi tämä aihe on olemassa?
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

jannu

Mun täytyy kyllä myöntää kanssa että on tullu välillä kirjoteltua kaikkee turhaa ja aloteltua ihan turhia topickeja.

tepsu7

ei ole mun mielestä ainakaan  järkevä aihe :?kannatan tämän lopettamista...

Sinervo

Lainaus käyttäjältä: "Jukka"Nyt sitten loppuu chättäilyt tähän paikkaan. Tiedätte kyllä mitä muuten seuraa...

Ettekö voi uskoa selvää varotusta/käskyä?

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: "JQ"Miksi tämä aihe on olemassa?

Aihe on sinäänsä ihan mielenkiintoinen olemassa että näkee milloin, kuka ja miksi on Banjokoulussa.
Mielestäni vaan vois estää muiden kuin modejen kirjoittelun tänne kun näyttää siltä että porukka kirjoittaa kaikkea mahdollista turhaa tänne vaikka kuinka moneen kertaan on sanottu ettei tämä ole mikään chatti alue.

Beris

Täsä ku noita "seppo1":n viestejä lukee nii tulee mieleen et ois pienen banjon paikka :? .
Turkulainen voittaa aina!

tepsu7

niin kyllä olisi :?

Joona H

"Pata kattilaa soimaa",vai miten se nyt menikään........

Beris

Mitäs sä nyt tolla meinaat?
Turkulainen voittaa aina!