Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Raahen sisä crossirata

Aloittaja monsteri79, 06.10.11 - klo: 12.43

rcpoju

Lainaus käyttäjältä: rcpoju - 04.11.12 - klo: 13.49
ai oliko teillä ajot kuuselas onko ens torstainaki?

monnee tuo kestää ku vois tulla jos mummolasta kävelisi mut ei okeestaan viihti ottaa rc kamoja mukaan kouluun niin kävis kotona ja tulis sinne ................ mut en vastannu ku olin mökillä käväsin siel verkos ja rc10 niin huomasin ja vastasin...

monsteri79

Lainaus käyttäjältä: rcpoju - 05.11.12 - klo: 16.50
Lainaus käyttäjältä: rcpoju - 04.11.12 - klo: 13.49
ai oliko teillä ajot kuuselas onko ens torstainaki?

monnee tuo kestää ku vois tulla jos mummolasta kävelisi mut ei okeestaan viihti ottaa rc kamoja mukaan kouluun niin kävis kotona ja tulis sinne ................ mut en vastannu ku olin mökillä käväsin siel verkos ja rc10 niin huomasin ja vastasin...

vuoro on 18.30-22.00 mutta yheksän aikaan alettiin viimeksi laittaan rata kasaan kun koulupäivänä ei kymmeneen asti viitsi ajaa.
Traxxas Stampede ja Rustler  2x HPI Blitz

rcpoju

no kyl mää sit tyydyn paluu matkan autolla ku ei jaksa kävellä pattijoelta prismalle

EDIT:eihän teillä ole koulua:D

Japala

Mites perjantain driftaukset, ketkä olisi pääsemässä paikalle?

Käsitääkseni minä ja Kari pääsisimme mutta ei sitä kahdestaan vielä viitsi laittaa jalalle...
SC10 Pro2

Caspar

Jesa, kyllä meikä ois tulossa.
DEX210 .::. X-Factory X-6 squared .::. Tamiya TRF416WE .::. SP SCM .::. HK35A .::. X-Car 8.5 + 10.5 .::.

mascot

Tullaan tullaan... Ja otetaan pitopito renkulat mukkaan nii saa viimesellä akulla hajottaa autot :D
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Diese-listi

Näillä näkymin oon kans tulosa suttaileen. Viimeksi oli vähän hiljasta ku yksin ajelin pari tuntia...
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Caspar

Lainaus käyttäjältä: Diese-listi - 08.11.12 - klo: 12.13
Näillä näkymin oon kans tulosa suttaileen. Viimeksi oli vähän hiljasta ku yksin ajelin pari tuntia...
Ei kai siellä hiljaista ollut jos vielä samalla autolla ajelit millä ennenkin? :D
DEX210 .::. X-Factory X-6 squared .::. Tamiya TRF416WE .::. SP SCM .::. HK35A .::. X-Car 8.5 + 10.5 .::.

Diese-listi

Lainaus käyttäjältä: Caspar - 08.11.12 - klo: 14.51
Lainaus käyttäjältä: Diese-listi - 08.11.12 - klo: 12.13
Ei kai siellä hiljaista ollut jos vielä samalla autolla ajelit millä ennenkin? :D
Pitääkö se muka meteliä... :roll:
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

rcpoju

jaa mietin että jaksaako tulla

mascot

Se on sitte drifteri vuoro, EI rossareita radalle!
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

rcpoju

eli ei saatulla ajamaan no tuskin tuun sit.... jaa ouluun asti pitää lähtä ajamaa helpommalla pääsis ku lopettais rc-autoilun.

mascot

Nyt puhuttiin siitä Perjantain vuorosta Myllymäellä.

rcpoju

no onko kuuselas ajot
?
?

pansku

asso sc104x4,asso b5m

mascot

Joko Panskun Xray on ajokunnossa? Tuutko huomenna suttaileen?

rcpoju

no onko....?: ... ja en taija tulla ku ei oo ees lipot latanu ja ...

pansku

joo pitää tulla testaamaan
asso sc104x4,asso b5m

rcpoju

mut onko kukaan kuullu siit seura kunnal olevasta rc-kerhosta?

mascot

on kuullu ja tiedetään kerhosta... Paavohan sitä on pitäny jo 1980 luvun loppupuolelta asti. Itekki sielä kävin sillon ku olin jotain 10-13v

rcpoju

aha huomasin vasta eilen et semmonen on ku juoksin keskus koululta kaverille nii katoin jani oli siel sit menini kattoon ikkunasta ja siel ne rakenteli harmi ku sinne ei voi mennä ;(

Joo

Itse en pääse huomenna paikalle. Voi olla,että driftingit jää vähksi aikaa tauolle.

monsteri79

Kuuselassa ajetaan rossia tänään klo 18.30

näyttää tämä crossirata keskustelu muuttuneen drifteri hommiksi, vois olla sille oma ettei mene sekasi lukiat...
Traxxas Stampede ja Rustler  2x HPI Blitz

mascot

Oisko asiaa Raahen pienoisautoilijoille oma säije puhtaalta pöydältä?

Joo

Voishan se olla. Onhan tuolla PKSRCA:lla kin noita topicceja vaikka kuin mielettömästi. Vaikka onhan siellä vähän enemmän populaatiota ku täällä.

Japala

Pitäisikö aloittaa ihan drifteriliitteellä se? Tai no... emt... :)
SC10 Pro2

Joo

Lainaus käyttäjältä: Japala - 08.11.12 - klo: 17.59
Pitäisikö aloittaa ihan drifteriliitteellä se? Tai no... emt... :)
Voishan sen niinkin tehdä. Tämän topicin nimi näyttäisi olevan crossirata nimikkeellä.
Ainakin voisi olla helpompi erottaa rossit ja riftit.

rcpoju

ja saatte luua rifteille oman topicin mut turha topic tää sit on ku ei kukaan muut ku minä ja pansku rossareilla ajella. ;( ku muut driftaa.

Joo

Onhan noita raahessa rossailioita,että en usko,että te olisitte ainoat rossailiat.

rcpoju

jaa no neki puhuu driftereistä ehkä pari meijän lisäksi suuniille joku mikko tai ville koski ei ku ei villellä enää autoa ole sehä myi sen mulle.