Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Raahen sisä crossirata

Aloittaja monsteri79, 06.10.11 - klo: 12.43

Diese-listi

Taitaa olla tuuppi corri yleisin. Nelkkunakin löytyy sekä pari 2/4wd rossiaki sekaan yrittää mahtua...
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Diese-listi

Oisko nyt porukalla innostusta aloittaa tuolloin 20.9 jos saadaan vuoro järjestyyn?

ana100

kuulostaa hyvältä käy ainaki mulle
E-Savage, E-firestorm, Baja 5t, TLR 2.0 sc

Critia

mascot

Aloitellaanpa sisäsuhailut tuollon 20.9. Vieläku sais itteä niskasta kiinni ja laittaan nuo pirssit ajokelevolliseen kuntoon... Puutu enään ku ripakopallinen renkaita, toinen radio ja nelkusta ohjausservo ja kopan maalaus, muut ois jo hyllyssä ku laittelis paikalleen...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Harw

http://rc10.fi/index.php?topic=86502.0

Noniin kipin kapin joku motorhome täyteen ukkoja ja hannukseen sutimaan täysiä !
| Ospa RC |

Diese-listi

Noniin näillä näkymin alotellaan sisähommelit ens lauantaina 20.9 klo 12.00 Itsellä haittaa muutkin menot mutta eiköhän saa sovitettua kaikki samalle päivälle...

ana100

juu. minäpä tulen sitte kahetoista aikaan :D

Critia

Huomenna paikalla vaikka täs hieman pieruissa. Huomenna nähään pysynkö mascotin uuwen pirssin perässä.  :afro:

mascot

oho... mulle on heitetty haaste... Enkä päässy ite paikalle lainkaan ja pirssikään ei oo ihan valmis vielä... Nooh josko tässä jo ensviikonloppuna pääsis nelekkua kokkeileen  :undecided:
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Diese-listi

Lauantaina ajellaan klo 12 alkaen.

ana100

minäpä tuun sillon :D

Diese-listi

Huomenna taas ajellaan klo 12 alkaen...

Critia

Jees, huomenna paikalla kokeilemassa koppiautoa. Katotaa pysyykö Heckno truggyn sähöillä läjässä  :laugh:

Diese-listi, löytyskö 4x10mm cap head ruuveja varastosta?

Diese-listi

Lainaus käyttäjältä: Critia - 03.10.14 - klo: 21.37
Jees, huomenna paikalla kokeilemassa koppiautoa. Katotaa pysyykö Heckno truggyn sähöillä läjässä  :laugh:

Diese-listi, löytyskö 4x10mm cap head ruuveja varastosta?

Noi nelimilliset ei oo vielä varastoon asti kertyny... M3 ruuveja löytyy kyl melko kattavasti mutta ei taida pysyä...  :roll:

mascot

Critia: mulla saattais olla M4 x 10 buttonheadeja joitaki kappaleita 12.9 lujuutta...

Diese-listi

Mulla jää lauantain ajot väliin. Menee viikonloppu lattian kunnostuksesa. Saatan ehtiä ovet avaamaan ja teipit tuomaan tarvittaessa jos ei muuten saada järjestyyn.

mascot

Ja mulla on aamuvuoro jotenka ehdin paikalle vasta kahden maissa tai pikkasen jälkeen. Tulossa olisin kyllä jos tulee muitakin ajajia. Tälle viikolle saan mahdollisesti nelkun testiajoon, maalaamattomana tosin.

ana100

juu ois tarkotus tulla ajamaan.

Critia

Kaikki autot on vielä telakalla, menee ens viikkoon mun osalta.

ana100

vähä kuulostaa hiljaselta. tuun ite ajaan muutaman akun noin kahen jälkeen ku ei oo aikasemmin kyytiä  :laugh:

Diese-listi

Jep eli näyttää siltä että pidämmä väliviikon ja kattelemma viikon päästä uudemman kerran..

Diese-listi

Onkos lauantaille innokkaita kuskeja tulosa? Itekki pääsen tällä kertaa kahinoihin mukaan jos ny ei mitään yllätyksiä tuu...

CubaLibre

Voisihan tuota pitkästä aikaa käväistä Raahessa syömässä kebabit ja ajella sisärossia. Olisikos Oulusta muita lähtijöitä kimppakyydillä?
Ei rahanmenolla rajaa kun RC-autolla ajaa.

Critia

Meikä ois tulossa mukaan kahinoihin.

mascot

tulossa ollaan uutta nelekkua testimään  :grin:

ana100

CubaLibre

Mukavat rallit oli tänään, kiitos Raahelaisille järjestämisestä. Autot pelasi OK koko päivän ja pikkusäätöjä tekemällä renkaat alkoivat pysyä enemmän lattiaa kuin kattoa kohden, eikä slipperikään enää luista liikaa. Päivän aikana ideoitiin rataan muutamia parannuksia, ehkäpä niitäkin tässä talven aikana ehditään kokeilemaan...

ana100

miten ajellaanko huomenna taas ??

CubaLibre

Voisihan tuota pyörähtää sisärossia kaahaamassa. Ajelen varmaankin taas omalla kimppakyydillä kun ei muut Oululaiset uskalla Raaheen lähteä?