Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Raahen sisä crossirata

Aloittaja monsteri79, 06.10.11 - klo: 12.43

Kardaan

Cuba,saken pikku fiude ompi täynnä kun ei sinne mahdu ku kolme plus autot.
Associated B5M

Diese-listi

Eiköhän me ajot saada järjestyyn näillä kuskimäärillä... Pitää viel miettiä täsä illan mittaan jaksanko jo kymmeneksi tulla ovet aukoon vai mennäänkö perinteisellä klo 12 aukasulla...
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Kardaan

loistavaa,pitääpä seurailla illalla mihin aukaisu ajankohtaan päädyt niin tietääpi mihin aikaan lähtee sinne päin aamusella työntelemään :grin: :grin:
Associated B5M

CubaLibre

Aikataulut muuttui joten huomisen osallistuminen on vähän epävarmaa. Tulen jos ehdin.
Ei rahanmenolla rajaa kun RC-autolla ajaa.

Katala

Nyt vastustaa, joudun taas passaamaan karkelot.

Diese-listi

Eli eli tuota täs on ny ilmottautunu kaks kuskia oulun suunnalta mun lisäksi... Passataanko vaiko ajetaanko??

Kardaan

kyllä täältä oulun suunnalta olisi kolme kuskia tulossa sata varmasti..
Eikös sitä neljän porukalla jo kehtois ajella rossia
Associated B5M

Kardaan

Elikkäs siis kannatan että ajellaan :grin:
Associated B5M

Diese-listi

No eikai se auta ku alottaa jumppa heti aamusta... En mee lupaamaan että kymmeneltä ovet aukiaa mut kardaani voi kilauttaa ku oulusta lähtee nii ehin kaffet tipauttaa...  :roll:

Diese-listi

klo 12 aukeaa taas ovet...

Diese-listi

Mites porukalla on ajointoa ens lauantaille? Itsellä on muuta menoa mutta jos innokkaita riittävästi löytyy niin eiköhän ovien avaus saada jotenkin järjestyyn.

ana100

mä en pääsekkään ajaan tuli äkillinen meno. kahtellaan sitten ens lauantaina uudestaan
E-Savage, E-firestorm, Baja 5t, TLR 2.0 sc

ana100

Miten ajellaanko me lauantaina myllymäellä klo 12 ?? onko porukkaa tulossa ?

Diese-listi

Pitää vähän keliolosuhteita katella kun ois rallit siikajoella nii jos menis kattoon. Mut jos sateita tai muuten huonoa keliä lupaa niin täytyy harkita...

ana100

Diese-listi

Jokos me ens lauantaina saatais ajot pystyyn? Itsellä kyllä muutakin menoa mutta jos tarpeeksi porukkaa saadaan niin joudan joksikin aikaa radalle...

ana100

Juu minä ainaki oon tulossa

sakkes

Voipi ehkä olla että oulustakin saattas pari ajajaa tulla joksikin aikaa. Eipä sittekään olla tulossa katotaan seuraavalla viikolla uudestaa.
-Xray- -Destiny-

Diese-listi

Jep elikkä näyttää siltä ettei kannata ajoja tälle viikkoa järjestää jos ei paria innokasta kuskia ilmaannu koko päiväksi radalle...

Ens viikolla ei itselläkään isompia menoja pitäis olla niin ehtii koko päiväksi mukaan kahinoihin...

Diese-listi

Miltäs se näyttää lauantain osalta? Joutaako porukka vielä ajeleen?

ana100

minä :D tuun jos ajetaan

CubaLibre

Voisihan tuota ulkoiluttaa autoja etteivät ruostu pilalle. Onkos Oulusta muita lähtijöitä?

sakkes

Tarkotus oli tälle viikkoon tulla mutta tuli muita menoja, jospa sitäs ensviikolla pääsis.
-Xray- -Destiny-

CubaLibre

Vähän hiljaiselta vaikuttaa ajelut. Itsekään en puolikuntoisena (taikka oikeastaan tällä hetkellä neljäsosakuntoisena) pysty radan tekoon ja purkamiseen paljoa osallistumaan...

Diese-listi

Taidamme jättää vielä huomiselta ajot väliin. Itelläki viel remppa kesken sen verta pahasti ettei koko päivää pysty paikalla olemaan...

ana100

Juu kahtellaan ens viikolla

Diese-listi

Jokos me lauantaille saadaan ajot järjestyyn?

ana100

minä voisin tulla jos ajetaan. saattaa olla että tuun vaan kattoon en oo vilä varma kerkeenkö käydä kotona.

sakkes

Oulun suunnaltaki vois kaks tulla ajeleen mutta ollaan vaan noin klo neljään asti.
-Xray- -Destiny-

RC Areena

www.rcareena.fi -RC-autoilua sisällä ja ulkona-