Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kuinka paljon olet kuluttanut rahaa RC autoosi/autoihisi?

Aloittaja saunamakkara, 14.10.11 - klo: 20.33

saunamakkara

elisiis itse olen varmaan sellaiset 50 e uusiin osiin mutta jos auto +osat nii se on varmaan jotain 210 e luokkaa :)
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

-Tuoppi-

Tamiya (T2M) Eagle truck 5000 series, Traxxas Slash 4x4 Ultimate, RC4WD Trail Finder 2

Temppu99

- Kyosho Inferno Neo

saunamakkara

ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

TOMMI

jööni

jotai 1000e + itse autot (asso b44, Traxxas slash 1/16 vxl ja HPI Blitz) kaikki käytettynä eli halvalla.

lättyäijä

Ensin mini-z 140€ + toinen 20€ kirpparilta joltain kurdilta :grin: noihin hiluja noin 50€. Sit se maverick atom xb 100€, pureten3gp 100€ + miljoonalla osia +kone 55€ ebay:stä (hyvä ostos, polttisten EuroShopperi)  :evil:  ja viimesenä toi slash2wd 2,4ghz 255€, siihen en oo ostannu mittään muuta ku pari akkua 25€ ebay:stä eivät oo kyllä vielä kotoutuneet.

Yhteen vetona noin 750€ + miljoonalla noita puren pimpeleitä, ja nämä kaikki keväästä 2010 lähtien.
leluja:maverick atomXB, kyosho pureten3gp.
Käyttis: Slash 2WD turnigy trackstar 60A, Tacon 3500kv 10T, 2s LiPo. Asso tc3 ~team :D

JiiVee

onhan sitä vasta toista tonnia näihin upotettu.
pöö

JiiPee

Ei tarvii kun katella tuota hobbykingin tilaushistoriaa niin kyllä harrastukseen vaan saa menemään äkkiä aika paljon.

Olisi tähän ollut tietty tuo vanhempikin topikki...
http://rc10.fi/index.php?topic=42936.270
Revo ja pari pienempää nelipyörästä