Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Bensa autojen kuvia

Aloittaja baja-mies, 29.10.11 - klo: 13.58

BeAsT

Rc maxista puhut? Eikös se niiden kytkin oo jo valmis? Vai oliko niillä ongelmia metalli palojen kanssa?  Jos mun kytkin ongelmat eilopu niin hermo menee  :angry:
EX Biabi Baja 5sc Räpelletty BZM  pro mx 50cc

JariV

Jos dscjesterin kirjoituksii lukee rivien välistä niin sieltä mä tota aloin funtsimaan.

No, ei sinänsä kosketa mua millään muotoa ainakaan toistaseks.
Just joo.

BeAsT

Lainaus käyttäjältä: JariV - 20.09.12 - klo: 13.44
Jos dscjesterin kirjoituksii lukee rivien välistä niin sieltä mä tota aloin funtsimaan.

No, ei sinänsä kosketa mua millään muotoa ainakaan toistaseks.
kyllä se saattaa sua koskea ku kohta rupeen kyseleen sulta ratkasua kytkimeen  :grin:

JariV

Ja ajatus mitä mä kirjoitin tänne kait jo yli vuosi sitten (ja taisin kirjottaa tonne Paja-foorumille myös) että monilevyistä levykytkintä vois harkita joka toimisi servolla. Tilton-tyylinen kytkin esmes siis.

Olisi nykykilkkeillä täysin toteutettavissa.

CY G460:sen kytkin saattas olla sovitettavissa järkivaivalla näihin perusmoottoreihin. Noita killuttimia pyörittelin eilen räpylöissä ja katoin että jos tila vaan riittää (ja sen mun mielestä pitäs riittää just ja just) ni käyttäs 2 kpl ite kellon koppia joista toisen kääntää väärinpäin ja koneistaa sopivaks. Se on vakiona 80mm ja 3:lla kenkäsellä konfiguraatiolla, paljon siis halkaisijaa ja paljon kitkapintaa.
Just joo.

JariV

Tän G460-jutun mä kokeilen käytännössä silleen että sovittelen näillä näkymin ton Trevor Simpsonin toiseen mun Pajottimista. Jos menee kytkimen päässä ilman muutoksia niin silloin se on sovellettavissa kaikkiin pienempiinkin motteihin. Beastin tapauksessa pienempiin kytkimiin.
Just joo.

BeAsT

Jos keksit jotta miten mun koneeseen saa toimivan kytkimen niin mielelläni ostan sulta sellasen  :smiley:

JariV

Katotaan miten tilanne kehittyy.

Yks asia mikä on Bajan suhteen selviö isomman kytkimen suhteen on että takajarru pitää muuttaa vaijeritoimiseksi koska alkuperäistä vetotankoa ei pysty käyttämään. Mutta toi onnistuu esim. polkupyörän osilla.
Just joo.

BeAsT

Sitä odotellessa vaihdan kytkin jousen jokaisen puolikkaan tankin jälkeen  :grin:

JariV

Riittääkö se kuvaamaan tilannetta jos sanon että toi on ihan hanurista?  :grin:
Just joo.

alaa

Huomenna olisi Polinin minimoton motti käsillä. Voin katsoa sen kytkimestä mittoja. Se kestää ainakin sen 10+ heppaa aikuisen miehen alla.

BeAsT

Voi käyttää synkempiäkin sanoja :laugh: onkos polinissa monilevy märkä kytkin vai eikö niissä oo vaihteita?edit. Niin eihän niissä mitään vaihteita ollut  :grin:

juhamatti

Lainaus käyttäjältä: JariV - 20.09.12 - klo: 14.18
Katotaan miten tilanne kehittyy.

Yks asia mikä on Bajan suhteen selviö isomman kytkimen suhteen on että takajarru pitää muuttaa vaijeritoimiseksi koska alkuperäistä vetotankoa ei pysty käyttämään. Mutta toi onnistuu esim. polkupyörän osilla.

Tässä ois kuvaa tuollasesta jarrupatentista..

taistot

BeAsT

Just rouheen näkösiä teidän bajat  :azn: itellä kun on tollanen barbi mobiili  :embarrassed:

juhamatti

Mie oon tuon oman possun paneloinut, en tiiä on liiankin tiivis :laugh:

Koneen lämmöt ol tännään parhaillaan 140´C :roll:

taistot

Mäkee ylös keula pystyssä

JariV

Tee sama alamäkeen  :wink: Hieno kuva.
Just joo.

taistot

Tämän päiväiset ajo kuvat

Ei ole savua vaan vesi höyryä

juhamatti

moska

Tuossapa oma:

Tällähetkellä CY:n 29 koneella ja tulossa on Zenoahin 26:n. Vettä vaan tulee niin ettei ilkeä mennä ajeleen  :undecided:

HPI Baja + Traxxas mini revo/slash + Crono

yazca

Hiekkaleikkejä  :laugh:
Sähköt : Ford Bronco CR-01, Jeep CC-01,  EREVO 1/16.

juhamatti

Tosi makeita kuvia Jarilla, huomaa notta on hiukka paremmalla kameralla otettu :azn:
Kele kun oisi varaa niin itekki päivittäisi tuota puolta, mut kaikki rahat menee autoon :roll:

zeibii

Mikä trikkikuva toi yks on? Mun bamsu muka keulis:-)
"Tulis jo uus talvisota,pääsis laskemaan mäkeä jäätyneellä ryssällä"

BeAsT

Hyvii kuvii ja näköjään se keulii :grin:

juhamatti

Tää on kyllä mahtava kuva...

JaaKzor

Laitetaanhan tuosta omasta kopperosta foto, sais sitä lunta alkaa pikku hiljaa tulemaan  :roll:

Km Baja T1000

BeAsT

Fiilistelyy  :wink:

mexico

pojalle hommasin radio auton. :roll:

kupla75

MCD RR EVO III