Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

HBX VAI HIMOTO?

Aloittaja Rc ronde98, 02.11.11 - klo: 18.52

Rc ronde98

Olen katsellut rc autoa sisä käyttöön ja olen löytänyt muutaman rc auton. http://www.rckauppa.fi/index1.html
tuossa on linnki hbx Nissan Skyline. Vastustaja on himoto nascada samasta kaupasta. Haluaisin myös kysymään kumpi merkki on laadukkaampi himoto vai hbx...    jos sinulla on kokemuksia kyseisistä R/c autosta niin kerrothan kokemuksesi. KIITOS JO ETUKÄTEEN  :grin:

Rc ronde98

Juu ja myös Voitte ehdottaa edullisia rc on road autoja

jhelen

Terve
Kokemuksesta voin sanoa, että osta kalliimpi laatumerkki, esim käytetty kisapirssi mitä täälläkin on myynnissä.
Niihin saa varaosia ja niitä varaosia tarvitaan vähemmän ja sitä kautta ajaminen on paljon mielekkäämpää kun ei tarvi joka ajo kerran jälkeen korjata ja joskus 2 kertaankin.
Itse jos olisin aloittanut harrastuksen ilman noita harjoittelukappaleita niin olisin nykyisen autoni voinut ostaa uutena (900 euroa). Nyt se raha on vaan mennyt mutkien kautta.
Kisa vehkeiden varaosat eivät ole sen kalliimpia.
Esim noissa HBX ja Himoto ja muissakin kiinan ihmeissä on aivan p*skat iskarit ja niihin ei saa mitään säätö palikkaa. Iskaritornitkin ovat melkoisen p****a tavaraa ja parempia ei ole olemassa.
Katsot millä kisoissa pärjätään / ajetaan ja ostat sellaisen hyvin pidetyn käytettynä.
Jos et itse osaa arvioida mikä on hyvin pidetty, niin paikallisen seuran avustuksella sitten ostat. Ja siellä osataan yleensä muutenkin auttaa. Ja jos ostat käytettyä, niin hae paikanpäältä, niin tiedät mitä saat. Älä luota pelkkiin kuviin. Kuvia saa netistä.
Jarno
xray808e, xray 808 10 spec konversio
Mielipide on kuin P***ereikä, kaikilla on sellainen.

Rc ronde98

KIITOS VASTAUKSESTA MUTTA Yritin etsiä käyttettyjä autoja ei oikeen löytynyt. Kai sitten täytyy säästää rahaa talven yli. KESÄLLÄ sitten voi ajaa team caster racing f18.

Jabe

Uusissa autoissa halpa = huono.
Osta joku vanha kisa pirssi, laatu on huomattavasti parempaa ja eikä se hintaero enää suuri ole.
Ja tuolta löytyisi tuo Minkä auton ostan-osio, sieltä löytyy tälläisiin samanlaisiin kysymyksiin paljon vastauksia, tuo HBX lytätään aikas usein, ei varmaan mikään sattuma...
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Rc ronde98

Kiitos kaksi ihmistä samaa mieltä :D se riittää.