Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Lopputulokset: Itärossi

Aloittaja kisaaja, 27.12.11 - klo: 22.06

meritane

HYVÄT OLI KINKERIT! KIITOKSET VAAN KARJALAN POJILLE! Minulla itellähän tuo reissu oli opintomatka sähkökrossin maailmaan ja luulen että sain tartunnan, heh!

Tervetuloa Kuopioon 19.2.2012 Itärossi 2:seen, jatkamma sitten siellä!

Ps. Minulla jäi lauantaina sinne rata-/varikkoalueelle vihreä, kolmijalkainen "festari"jakkara. Jos joku on sen löytäny sieltä niin minä olisin hyvin kiitollinen jos joku kehtaisi tuoda sen takaisin kotimaisemiin, Kuopioon, helmikuun 19.päivä.

Terkuin,

Tauno

kisaaja

Korjataan jakkara matkaan :smiley: Auto tilaukseen niin on taas kovemmat kapinat teidän kisassa :wink:
-Goldi

meritane

Hyvä! Ota jakkara messiin!

Auto lähtee tilaukseen kun rahapolitiikka hoidetaan kuntoon täällä päässä. Moottori+säädin on jo varattu paikallisesta liikkeestä. Kävin muissa asioissa Kuopion Askartelukulmassa ja kyselin toki myös comboja. Siellä oli myynnissä poistomyyntihintaan käyttämätön 1.5 vanha Orionin Vortex Speed Combo (sis. 7500 kv:n myllyn ja 100 A säätimen). Senkö laittaa Ansmanin takapotkuseen niin luultavasti liikahtaa, heh!