Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Nokia E7-00 ONGELMA!

Aloittaja -rcmv-, 11.01.12 - klo: 13.50

-rcmv-

Ostin uuden nokia e7 ja se oli se esittely versio siinä kaupassa,ja siinä pyörii kokoajan se video mikä esittelee sitä kännykkää,aina kun laittaa näytön lukkoon se alkaa pyörii koko ajan.Tietääkö kukaan miten sen voi poistaa?

ISOT KIITOKSET JOS AUTATTE!!!
Hpi baja 5b ss

Pastirolli

Tällä sen saa pois.

Tai sitten marssit takaisin sinne liikkeeseen ja käsket jonkun myyjän poistaa sen videon siitä pask... puhelimesta.
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä

-rcmv-

ok,en kyllä vasaraa käytä ainakaan :DD
Hpi baja 5b ss

nuudelix

Valikko->Asetukset->Teemat->Näytönsäästäjä
Tuolta voi mun mielestä säätää

Rockford

Itse tuosta ongelmasta sen tarkemmin tietämättä tulee mieleen, että tehdasasetusten palautus ois kyllä eka asia minkä tekisin jos ostaisin esittelykäytössä (tai muussakaan käytössä) olleen puhelimen. Tietysti siinänkin on pieni riski että jotain kivaa valmiiksi ladattua sisältöä häviää. Siltä varalta vois ottaa varmuuskopion puhelimesta ennen tehdasasetusten palautusta.
Mini-Z Mad Force, Summit

-rcmv-

Ei auttabu mikään noista  :sad:
Hpi baja 5b ss

seeveerii

Siinä tapauksessa koittaisin tuota vasaraa.
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10

Traxxas_Topi

Traxxas E-revo ,Lrp SPX8 , DEX410V3, Tekin RS pro , Futaba 4PL, LiPo

Peku

Lapset näemmä tarjoavat vasaraa. Käy myyjäliikkeessä, ihme etteivät ole hoitaneet hommiaan
niin kuin pitäisi.

-rcmv-

Ok,sinne meinaan mennäkkin varmaan huomenna.
Hpi baja 5b ss

jej

| Traxxas Stampede 4x4 VXL | Kyosho Blizzard SR  | Team Losi Micro-T |