Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Hoke huomenna klo 18 tattis

Aloittaja Onnenpoika, 25.01.12 - klo: 23.54

Onnenpoika

Odotan sua siellä :evil:Mikäli et tule olet luser

loikkis

sori mut oot säälittävä faitteri  :laugh:

Onnenpoika

Älä uhoa pelle sitten mikäli et ole sanojesi takana. Olen huomenna tavattavissa tule. :evil:

loikkis

on niin pitkä matka niin ei kehtaa tollasen vi..n nolon ihmisen takia vaivautua.

rami.lehto

Saanko minäkin tulla osallistumaan?
Slash 2x4, Slash 4x4

loikkis

Lainaus käyttäjältä: rami.lehto - 26.01.12 - klo: 00.01
Saanko minäkin tulla osallistumaan?

varmasti saat ku se on semmonen faitteri  :laugh:

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: Onnenpoika - 25.01.12 - klo: 23.54
Odotan sua siellä :evil:Mikäli et tule olet luser

:grin: :grin:

Valitettavasti olen kyseisenä aikana toisaalla.
Pystyt helposti selvittämään missä.

Mikäli haluat sopia ihan yksityisen tapaamisen, ole hyvä ja lähetä yksityisviestillä puhelin numerosi niin voimme sopia tarkemman ajankohdan ja paikan.

Mitenköhän on tattarisuon radan talvikunnossapidon laita  :wink:
Ei sinne taida päästä mopoa huudattamaan, eikä siellä kyllä ole harrastajiakaan joita asia voisi tippaakaan haitata.

mikrometri

No voi morjens...on taas käyty punttisalin ovella kääntymässä kerran :grin: että ihan oikee faitteri...VOI LOLLERO sentään ja hellantuutelis. Saako kysyä missäpäin mailmaa  palvelit? Tuollaiset kaverit pysyköön ihan omissa ympyröissään ettei tarvi tälläistä tekstiä lukea harrastus sivustoilla.
milli pielessä,auto metässä,kuski hukassa.

Nitro-Pete

Mul on aikaa,mä voin tulla. Onko luvassa jotain makkaranpaistoa,vai mitä kivaa?
Ei oikeen selvinnyt tuosta viestiketjusta.  :shocked:
Niin ja mä voin tuua grillin jos pistätte makkarat,ilmoitusta vaan montako tulee? Tietää ottaa kertakäyttö tai isomman hiiligrillin?

kape

Lainaus käyttäjältä: Onnenpoika - 25.01.12 - klo: 23.59
Älä uhoa pelle sitten mikäli et ole sanojesi takana. Olen huomenna tavattavissa tule. :evil:

eisole poika mikhään...tuu tänne pohojoseen ni katothaan..jospase äiti leipos pullaa ja antas kylymää maitoa ni helepottaa olo kummasti.käyvään vielä pulkkamäessä.. :wink:
traxxas e-revo 1/16, traxxas e-maxx,slash 2wd,e-revo

loikkis

makkaraa rupes kyllä tekeen mieli  :laugh:

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: loikkis - 26.01.12 - klo: 11.16
makkaraa rupes kyllä tekeen mieli  :laugh:

Jos mä tuon atrillia niin syötkös sitä laatumakkaraa. Siinä on kuulema lihan verrattavia köntsejä seassa eli nahkaa,luita,läskiä ym herkkua  :laugh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

*HOKE*

Onko kukaan menossa mopo miittinkiin???

Itse en tosiaan pääse, koska on järkevämpää (kypsempää) tekemistä juuri kyseiselle ajankohdalle.

Eli rc-autoilua.

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 26.01.12 - klo: 13.00
Onko kukaan menossa mopo miittinkiin???

Itse en tosiaan pääse, koska on järkevämpää (kypsempää) tekemistä juuri kyseiselle ajankohdalle.

Eli rc-autoilua.

Valitan, olem matinkylässä koko ilölan vaikka lupasinki tuoda atrilliakin mukaan   :tongue:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Nitro-Pete

No HÖH! Taitaa jäädä makkarat syömättä,oishan siin samalla voinu jonkun PV.n kaasarin säätää.  :cheesy: