Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Netistä poimittuja

Aloittaja Sirkkeli, 26.02.12 - klo: 11.11

Sirkkeli

En löytänyt vastaavaa topickia joten tein uuden. Jos missasin, ylläpito varmaan voi yhdistää.. :)

Anyway, aloitan eBay 'löydöillä'.

http://bit.ly/wNrNcT

http://bit.ly/yfDtO0

|juhkii|

Ite poimin netistä aina mustikoita.
onhan otsikko aiheella.
Ite tekemällä saa semmosen ku tulee.
Kyosho inferno TR15 ST. LRP s10 Blast BX.

vx550w

Sotaloordi

Menisikö tämän säikeen alla myös netistä poimitut hyvät tarjoukset/poistot/weekly offerit yms?

RC romuille siis.

Vaihtoehtona tietty jokainen pitäkööt omana tietonaan hyvät "speciaalit"  :wink:
Team Losi JRX2, Caster Racing SK10B, Big Bear.

Jukis

Eikös se juurikin ole ideana? Voisin itse postailla aika monesta autosta todella halpoja löytöjä ulkomailta mutta se ei oikein ole suomessa harrastukselle eduksi että kaikki ostetaan ulkomailta.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Sirkkeli

No ajatuksena oli juuri että kun sattuu jotain mielenkiintoista harrastukseen liittyvää bongaamaan jostain netin syövereistä, niin voisi heitellä linkit tänne.. mutta ilmeisesti ajatus oli huono, joten olkoon.

Tonitop

On sitä huonompiaki topicin avauksia nähty, turha tätä mun mielestä on lukita
Hongnor SCRT - Axial Wraith - Tamiya M03

jucca

Optima on julkaissut uudenlaiset (ainakin minulle) koritolpat. Olisi varmasti kokeilemisen arvoiset mutta  turhan tyyriit tavalliselle persaukiselle harrastajalle kuten minulle. Hinta etu ja takatolpalle posteineen suomeen on 37€

Mazza

Ei hassumpi linkkaus ollenkaan! Pitääpä heti huomenna liittää katkenneet koritolpat kumiletkun pätkillä. Sehän voittaa ehjän mennen tullen, kunhan ei vaan ala väpättämään liikoja.
Ishima Rave M1.0Re | Associated RC10L | TQ Racing WGT/PRO-10 | Kyosho e-Mad Force crawler | Olohuonelelu Radline 1:24 buggy