Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Traxxas Revo

Aloittaja transewaves, 12.04.04 - klo: 23.41

e-revo vxl

Kiitos kiitos vaan auttoi aika paljon nämä neuvot. Tänään varmaan pitää käydä ajamassa ja säätää samalla oikein.
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

Miksu L

Onkohan tuhat kertaa kysytty? Mistä löytäisin 3,3 räjäytyskuvat?

Maxxi

Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Miksu L

Kiitos. Kyllähän tuon jo aikasemmin kahlasin läpi, sillon ei vaan silmään osunut. Mutta toisella yrittämällä näköjään löyty.

Craple

#3994
Moi

Ongelmaa kehissä, eli kilautin revoni kantoon, meni vasemmalta alatukivarret, uudet hankittu, mutt kyselisin tarkennusta kahteen asiaan, eli mistäs suunnasta se purkaminen kannattaa aloittaa, tuo traxxas front räjäytys kuva kun ei sitä kerro. Eli aloitanko sivulta renkaasta vai keulasta?  Ja toiseen ongelmaan olikin mitmit vastannut viestissä #2738. täytynee tääkin säätö tehdä.

Kiitokset jo etukäteen.

PS. joskus aikoinaan kyselin neuvoa polttoaineen suhteen, toinen gallona tälle kesää jo Tornado 25% menossa.
Traxxas Revo 3.3 4WD #5309 | Traxxas Stampede 4x4 VXL #6708

keetsy

#3995
Voisiko joku linkata tyhmälle uudet etudiffit "wanhan mallin" 3.3 revoon?
Ja tietysti joku voisi kertoa mitä diffit tekevät näin yleistarkasti kun en siitäkään ole aivan varma.

E: Kuinkas monta versiota näitä nyt sitten onkaan? Taitaakin olla tämä kyseinen vehje v2, eli ei tämä uusin vaan sitä vanhempi.

kallle.k

Morjesta!

Olis 3.3 revossa pieni ongelma. Välillä autosta 'katoaa' jarru ja kaasu eli kaasua tai jarrua painaessa ei tapahtu mitään. Autoon syttyy punainen valo. Mistä mahtaa olla kyse?

vinnie

Olis 3.3 revossa pieni ongelma. Välillä autosta 'katoaa' jarru ja kaasu eli kaasua tai jarrua painaessa ei tapahtu mitään. Autoon syttyy punainen valo. Mistä mahtaa olla kyse?


Vastarinakusta virta vähissä?  :shocked:

kallle.k

Vastariin ostettu eilee uusi akku. Silti tekee samaa.. Ehdotuksia?

nukkumasa

Onko mahdollisuutta päästä testaamaan toisella vastarilla?
Vika luultavasti löytyy siitä.
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

kallle.k

Uudella vastarilla testattu, ei auttanut.

kallle.k

Autosta poistettiin pakki. Nyt toimii  :azn:

JiiVee

Eli siis se vaihdeservo on sähköisesti rikki.
pöö

e-revo vxl

moro.

Pieni kysymys liittyen revo 3.3: sen ilmanputsareihin. Eli kun e traxxasin omat ovat todella kalliita verrattuna joihinkin missä tulee esim 10 kappaletta niitä filttereitä. Niin tietäsikö joku mitkä suomesta saatavat filtterit käyvät tohon revo 3.3: sen vakio putsari kaulaan? Ajattelin vaan, että onko toi traxxasin kaks osanen filtteri jokin ns. vakio koko vai onko joku ihan oma kokonasa ettei mikään muu filtteri käykkään.

-Aki
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

e-revo vxl

eikö täälä kukaan tosiaan voi, viitsi, osaa tai jaksa vastata? :shocked:
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

gbvb28

No.. ei ole paljoa sanomista vakio trxsän putsareihin... käytössä on aivan eri moottori..
Satunnainen ajaja.

revonhäntä

Meni revosta (3.3) kaasuservo. Osaisko joku ehdottaa tilalle sopivaa kohtuuhintaista servoa?

Hermanni

Tuohon Traxxasin uuteen putsariin käy ihan tavalliset 1/8 crossareiden putsarit, eli yleisin malli mitä myynnissä on.
Kaasu/jarru servoksi voi käy ihan mikä tahansa normaalikokoinen perusservo, rahapussin paksuus määrittelee sitten nopeuden ja voiman (tosin yli 4kg vääntävästä ei ole mitään hyötyä, silläkin saa jarrut lukkoon).
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

RC-sakké*

#4008
Tuli sitten yhtäkkiä mieleen tämä minun RC10.fi salasana, kun oli päässyt unohtumaan, enkä uuttakaan ollut jaksellut hankkia. Revo vielä osissa, nyt on moottoria kasailtu sen mitä on jaksanut.
Ei näitä BuKu putkia taida ihan jokaisella olla?


^Kampuraa muokkailin...


^...ja sylinteriä

Pakokaasu porttiin en koskenut, mutta kampikammion pakoaukkoa suurensin.
Moottoria varten vielä tulossa kunnon kytkin, 8,5mm kaasutin, turbo tulppa jäähdytin pää ja THS:n käyrä, kun taitaa olla avarampi, kuin kumpikaan Traxxasin Revoon tarkoitetuista käyristä. Taaempi laakeri oli hajonnut moottorista ja olen jo Bocan keraamisen hankkinut tilalle. Kasaillessa huomasin, ettei etulaakerikaan parhaita päiviään enää vietä, joten kai senkin tilalle hankin uuden keraamisen Acerilta, kun Acerin keraaminen laakeri sarja tuli tilattua koko laitetta varten.
Salyden ohjaus modi löytyy, vetarit vaihdoin RD Logicsin teräksisiin ja vanhoista teen kardaanit, kun ovat paksummat kuin vakiot.

Edit:Kuvien linkit ilmeisesti vanhentuneet tai jotain.
|Traxxas|Revo|3.3|#5309|

jersee20

traxxas revo 3.3 +lrp 32 :laugh:.. kyllä kulkee!!

RC-sakké*

Hmm.. Eikös tuo ole vakio putki? Saa meinaan vakio motinki heräämään paremmalla putkella, niin mietippä kunnon big block putkea tuohon?  :cool: Alumiiniset A-tukivarret? Ei oikeen minun mieleeni, mutta komea peli kieltämättä.
|Traxxas|Revo|3.3|#5309|

jersee20

toi oli testiputkena vain,nyt on oikea kunnon iso putki.oikeella putkella käy paremmin ja mennee s*****asti. :laugh: kun laatikko heittää kakkosta sisää ni keula vaa nousee.aika pirtee vehje ton ison moottorin kanssa. :azn:

jersee20

revo valmiina lrp 32 motin kanssa.

xmod

jersee20 Saanko kysyä mitä muutoksia joutuu tekemään jos haluaa tuon koneen revoon kiinni. Kun nykyinen dynamite meni ja leipoi pitkän käytön jälkeen

FURYBB

Mitenkäs noi trx 3.3 säädöt oikeen menee,kun tuntuu olevan tosi rikkaalla ku ylä ruuvi auki 3-4 kierrosta ja luistin ruuvi tasan?Mikäköhän mättää,on meinaan palanut hehkuja läjä ja tankillinen polttoainetta ei kestä montaa minuuttia(eikä edes toimi kerralla montaa minsaa) :undecided:

Hermanni

Lainaus käyttäjältä: FURYBB - 13.01.13 - klo: 19.56
Mitenkäs noi trx 3.3 säädöt oikeen menee,kun tuntuu olevan tosi rikkaalla ku ylä ruuvi auki 3-4 kierrosta ja luistin ruuvi tasan?Mikäköhän mättää,on meinaan palanut hehkuja läjä ja tankillinen polttoainetta ei kestä montaa minuuttia(eikä edes toimi kerralla montaa minsaa) :undecided:

Traxxasin koneethan ei toimi lyhyillä vakiohehkuilla kunnolla, normaali tulppa jää liian ylös kanteen.
Käypiä tulppia ovat siis Traxxas Super Duty, O.S. LC3 hot tai O.S. LC4 medium.
On meinaan käynyt mielessä modata tuo TRX koneen kansi normitulpille, onnistuisi suht helposti varovasti poraamalla tulpan reikää matalemmaksi.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

FURYBB

Lainaus käyttäjältä: Hermanni - 13.01.13 - klo: 20.49
Lainaus käyttäjältä: FURYBB - 13.01.13 - klo: 19.56
Mitenkäs noi trx 3.3 säädöt oikeen menee,kun tuntuu olevan tosi rikkaalla ku ylä ruuvi auki 3-4 kierrosta ja luistin ruuvi tasan?Mikäköhän mättää,on meinaan palanut hehkuja läjä ja tankillinen polttoainetta ei kestä montaa minuuttia(eikä edes toimi kerralla montaa minsaa) :undecided:

Traxxasin koneethan ei toimi lyhyillä vakiohehkuilla kunnolla, normaali tulppa jää liian ylös kanteen.
Käypiä tulppia ovat siis Traxxas Super Duty, O.S. LC3 hot tai O.S. LC4 medium.
On meinaan käynyt mielessä modata tuo TRX koneen kansi normitulpille, onnistuisi suht helposti varovasti poraamalla tulpan reikää matalemmaksi.

Jaa....Kiitos!Kävin eilen ostamassa liikkeestä uuden traxxas kylmän hehkun 8,9€ joka kesti 5 min :cry:
Pitää tilailla tommosia hehkuja ja kokeilla.
Mitkä muuten vakio säädöt jolla vois edes vähän toimia?

RC-sakké*

Manuaalista löytyy tehdassäädöt, tarkoitettu sisään ajoon/säädön alku pisteeksi huoneen lämpösessä ilmassa. Kylmällä ilmalla tarttee olla säädöt oikeen reippaasti rikkaammalla...
|Traxxas|Revo|3.3|#5309|

FURYBB

Lainaus käyttäjältä: RC-sakké* - 16.01.13 - klo: 21.48
Manuaalista löytyy tehdassäädöt, tarkoitettu sisään ajoon/säädön alku pisteeksi huoneen lämpösessä ilmassa. Kylmällä ilmalla tarttee olla säädöt oikeen reippaasti rikkaammalla...
Joo toi mun säätö pitäis olla aikalailla tehdas asetuksissa,mut tuntuu et on vaan liian rikkaalla,kun putkesta roiskuu polttoainetta ja jos epäonnistuneen startin jälkeen ottaa hehkun irti niin sekin on märkä? :huh:

Hermanni

Lämpömittari olis aika oleellinen oikeita säätöjä haettaessa, liian rikas seos syö myös tulppia kunin leipää...
Jos kone muuten käy tyhjäkäyntiä koita kääntää yläneulaa varttikierros kiinni, ei sen ajossa pidä hirveästi savuttaa...
Itse olen säätänyt tyhjäkäynnin (kone normilämpöisenä ja luisti auki tehdasasetusten mukaan) niin että alaruuvia käännetään kiinni päin niin kauan kuin kierrokset nousee, kun nousu lakkaa ja käynti vaikeutuu aukaistaan alaruuvia niin kauan kuin käynti pysyy tasaisena (heti kun röpeltää niin hivenen takaisin kiinnipäin).
Lopuksi yläruuvilla säädetty ajossa niin laihalle kun vain lämmöt on pysyneet kurissa.
Rissaa sisältävä byron mahdollistaa hivenen korkeammat käyntilämmöt (+120 astetta, max ollut pahimmillaan 160 astetta) ilman että moottori ahistaa, myös kulutus tietenkin laskee ja tehot nousee kun pystyy ajamaan laihemmalla seoksella.
Omat OS tulpat on kestäneet erittäin hyvin, siis monta monta tankillista....
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.