Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Traxxas T-MAXX 2.0

Aloittaja Mika R, 16.04.04 - klo: 12.06

JuusoP

Lainaus käyttäjältä: "peerless"mikä muu voi diffissä mennä kuin rattaat. tänään loppui etupyöristä veto ja katsoin diffistä oliko rattaat menny sileäksi mutta ei ollut mennyt(metalliset rattaat ei helposti menekkään). mistä nyt pitäisi alkaa vikaa etsimään?
Hexit?!?
Jo on kerpele jos tuosta ei pääse!
Kotisivut valmistuu...

peerless

hexit on kunnossa samoin vanteet.

Hotti

Gardaanin ja vetarien lukitus tapit paikallaan?
-Team lapsena liian vähän leluja-

peerless

nyt taisi vika paljastua.

tämän rattaan kaikki kiinnitysruuvit oli poikki [img=http://img453.imageshack.us/img453/6889/pict38106cg.th.jpg].


Divi


peerless

myydäänkö nuita edes erillään?(nopealla vilkaisulla en ainakaan sabesta löytänyt)

MarkusH

Myydään. Kannattaa varmaan laittaa sähköpostia tai jotain.. Eng. kielinen nimi Diff Case

Divi

kysymällä selviää. räjäytyskuvasta näet varmaanki varaosanumeron...

EDIT: häpee olla hidas :lol:

Jankka

http://www.traxxas.com/products/nitro/tmaxx/trx_tmaxx_over.htm tuolta löydät kaiken tarpeellisen osalistoista räjäytyskuviin

#4981 on tuo kaipaamasi osa


Divi

ei, spooli on sellanen mikä tulee diffiin rataiden tilalle ja lukitsee diffin, eli lukkoperä ;)

Tämä on oikea osa...


Tuossa näkyy varaosanumero ja samassa pussissa näyttää tulevan lautasratas ja ruuvit...

EDIT: Traxxasin sivuilla näyttäis olevan vähän eri numero tuolle kuin sabessa. tilaa sähköpostilla niin saat varmasti oikean osan :wink:

peerless

pystyykö t-maxxissa säätämään vaihteen vaihtumista(ei tunnu vaihtavan kakkoselle).? jos pystyy niin mistä?

Hermanni

Lainaus käyttäjältä: "peerless"pystyykö t-maxxissa säätämään vaihteen vaihtumista(ei tunnu vaihtavan kakkoselle).? jos pystyy niin mistä?
Tottakait pystyy, vaihteiton päällä on kumitulppa jonka kautta vaihtamisajankohtaa pystyy säätämään kuusiokoloavaimella.
Ohje siihen löytyy manuaalin sivulta 38, manuska löytyy myös Traxxasin sivulta.... http://www.traxxas.com/products/nitro/tmaxx/blueprints/030409_tmaxx_own-man.pdf
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

hanzu12

Onko muilla ollu ongelmaa pakin kans. Eli jos ajaa ja yrittää vaihtaa pakkia niin ei vaihdu kun harvoin, sitten jos menee pakki niin on vaikea saadaa enää eteenpäin menemään. Eli sa tappi joka menee vaihteistoon ei liiku. Sitten kun kone on sammuksis ei mitään ongelmaa.

MarkusH

Mulla oli sama ongelma omassa maxxissa silloin kun se mulla vielä oli :)  En tehnyt asian hyväksi mitään kun ei hyvät kuskit pakkia tartte... :mrgreen:

Edit: Traxxasin ohjekirjassa sanottiin että pakki ei välttämättä toimi kun auto on vinossa johonkin suuntaan :?  :wink:

hanzu12

Oli sulla taas markush oikeen asiaa eikö nua oo paremppi jättää kirjottamatta niin ei keräänny näihin täyttä sontaa.
Asiaan. Onko kukaan saanu alsutan/jousien säädöillä autoa paremmin kääntyväks kun puskee lumella aivan törkeästi.

Hermanni

Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"Onko kukaan saanu alsutan/jousien säädöillä autoa paremmin kääntyväks kun puskee lumella aivan törkeästi.
Helppo juttu, laita caster kulmaa lisää (Siis + puolelle) niillä ylätukivarren säätöprikoilla, myös camber kulmaa voi koittaa säätää lisää hivenen.
Myös takapään iskarin alapäät kannattaa laittaa pykälää ulommas kuin edessä, katso että etupäätä ei ole jousine esikiristimillä vedetty "tappiin" vaan siinä täytyy olla myös ulosjousto varaa....
Tässähän pätee aivan samat ohjeet kuin yleensäkkin autojen säädöissä, eli jäykempi jousitus ja vähän ulosjoustoa = huonompi pito.
Pehmeämmällä jousituksella ja pidemmällä ulosjoustolla saadaan parempi pito, mutta raja tulee tässäkin vastaan jollon jousitus pohjaa ja kori käy "rauhattomaksi" ajossa.......
Muutenkin T/E-Maxxissa kannattaa opetella säätämään alustaa itselleen sopivaksi, varsinkin kun autossa on erinomaiset mahdollisuudet siihen.
http://ffp-motorsport.com/tuning/wheelal2.php
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

hanzu12

Pitää kokeilla kun ilma vähä lämpenee.  Sen katoin että jousis ei ollu yhtään ulosjoustoa. Auto on just tullu mulle  en oo vielä säätöjä hirveästi tutkinu.

Levis

Kaverilla on tollanen E-Maxx ja se pähkäili että voisko akkujen määrän tuplata? Eli asentas 4 kpl noita akkupaketteja. Sama jännite, mutta milliamppeereja tuplaten. Onnistuuko, onko jotain haittaa?

Toinen miete liittyi ohjauksen servoon. Aika tehoton tuntui olevan verrattuna esim. omassa Savagessa olevaan. Ajatus oli että jos hän sitä päivittäisi. Mikä olisi järkevä vaihtoehto ja lisääkö servon päivittely miten virran kulutusta? Tosin jos tuplaa akkukapasiteetin, niin tuskin on väliä?

EDIT: ohoh, väärä topik... tarkoitinkin E-Maxxia... saa poistaa tämän!
Villi 25

Hermanni

Niin T-Maxx on saanut myös isomman päivityksen.

Uutta on ainakin Traxxasin uusi TRX 3.3 moottori, Opti Drive vaihteisto, uusi slipperykytkin, uudet jarrut, uudet pivotit, uuden vetoakselit ja isommat vanteet ja renkaat. http://www.traxxas.com/products/nitro/maxx/tmaxx33/trx_tmaxx33.htm
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Speeder

Wau, toihan on jo hieno! Moottorissakin tuntuu videoiden perusteella olevan puhtia!  :)

peerless

taitaa olla melko ärhäkkä peli :shock:

Hermanni

Lainaus käyttäjältä: "Speeder"Wau, toihan on jo hieno! Moottorissakin tuntuu videoiden perusteella olevan puhtia!  :)

Joo, tässä parit Traxxasin videot....
http://www.traxxas.com/ftp/tmaxx33_mov/tmaxx33_01.wmv
http://www.traxxas.com/ftp/tmaxx33_mov/tmaxx33_02.wmv

T-Maxx kahdella isolohkokoneella ja kahdella remmiahtimella! http://www.rbinnovations.com/catalog/product_info.php/cPath/21/products_id/175?osCsid=9e44f45a640c1a557ba49134ec043b3d



Tai sitten vastaavasti kahdella pikkulohkokoneella ja remmiahtimella. http://www.rbinnovations.com/catalog/product_info.php/cPath/21/products_id/131?osCsid=9e44f45a640c1a557ba49134ec043b3d

Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Speeder

Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"Wau, toihan on jo hieno! Moottorissakin tuntuu videoiden perusteella olevan puhtia!  :)

Joo, tässä parit Traxxasin videot....
http://www.traxxas.com/ftp/tmaxx33_mov/tmaxx33_01.wmv
http://www.traxxas.com/ftp/tmaxx33_mov/tmaxx33_02.wmv
Hmm, pientä pilkun viilausta mutta juurihan mainitsin että videoiden perusteella.  :lol:
Eli olin jo katsonut videot , mutta ei siinä mitää hyviä pikku shottejahan nuo ovat. Mietityttää vaan että mikä ton uuden T-Maxin kestävyys on, vaikken ostamassa olekkaan.

hanzu12

Onko tota t-maxx 3.3 jo myynnissä suomes, jos ei oo niin koska mahtaa tulla onko kellään tietoa. Jos kestävyys on samaa luokkaa kun aijemmis t-maxx:seis niin pitäisi olla kestävä.


Anzka

pitkän harkinnan jälkeen ostin traxxas t-maxxin josa trx 2,5 kone. ja kysymys kuuluu et meniskö revon kone tohon.
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Divi

menee varmaan jos revossa on sama TRX2,5 kone :roll:

finnleo

Lainaus käyttäjältä: "Divi"menee varmaan jos revossa on sama TRX2,5 kone :roll:

Pilkun viilausta, TRX 2.5R revossa.
REVO