Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?

Aloittaja aneboy, 23.04.04 - klo: 20.48

k_ingman

Kyllähän tämä kivaa on tämä rc-autoilu!

Tekniikka kiinnostaa ja sitten tietenkin ruuvaaminen...

Ja ajelu on mukavaa, kun pääsee vetämään silkinpehmeää sivuluisua... 8)
Kyllä se sen tekee..

Paraislainen

Harrastan rc-autoilua siksi kun täällä p*rslävessä (paraisilla) ei ole mitään muuta tekemistä, ja mulla on ollu mun auto jo 6 vuotta. :roll:
Ei näin...

nepponen

Tätä harrastaa siksi,että aihe alkoi kiinnostamaan ja sai kipinän. Kaikenlainen korjaus/tuning on myös hauskaa.  :mrgreen:
Vaikka sitä tulee ajettua 125 kevarilla myös tämän rinnalla.  :D

Paddington

Niin no senkun joku tietäis. :D

Tulipahan vaan mieleen tos viikko sitten et sellanen polttishan on saatava.
Toivottavasti en ole kyllästynyt kuukauden sisällä siihen et sais rahalle sen sijaan riittävästi vastinetta, koska niilläkin muutamalla tai vähän useammallakin sadalla olis olutta, viinaa saanut ja pari baari-iltaakin viettänyt.  :twisted:

TOMMI

Tuli ostettua 4v. sitten pojalle rc-auto ja samalla itsekin kokeilin sitä.Siitä se sitten lähti.Hauskaa ja kohtuu hintasta.

OttoL

öö... vaikea kysymys..... ja vastaukseni on: en tiedä

Dikkari

rc autoilu tuo vanhat mopoajat mieleen viidentoista vuoden takaa. viritystä ja buunausta.....asiaaa..T:Dikkari

SRT

Rakentamisen ilosta rakennan ite runko osia ja jää ajo on aivan mahtavaa

MarkusH

Olen varmaan ennenkin vastannut mutta harrastuksen into saattaa jollakin huonolla motilla loppua. Itselläni oli erään moottorin kanssa ongelmia, ja olin lopettaa rc-touhun. Nyt on savage alla enkä enää tiedä kivempaa harrastusta kuin tämä.

rc-fani95

jiksu

Lainaus käyttäjältä: rc-fani95 - 11.07.09 - klo: 20.24
siksi koska se on kivaa! :D

noni! koko ajan lisää vanhoihin viesteihin vastauksia! hyvin menee...
-tauolla-

Stail

Lainaus käyttäjältä: jiksu - 11.07.09 - klo: 20.27
Lainaus käyttäjältä: rc-fani95 - 11.07.09 - klo: 20.24
siksi koska se on kivaa! :D

noni! koko ajan lisää vanhoihin viesteihin vastauksia! hyvin menee...

Täytyy kyllä sanoa että "loistavia" nostoja useampaan threadiin.
JQ