Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

TT DT-10 1/10 2WD Nitro Stadium Truck Super Compo

Aloittaja lollipop, 24.04.04 - klo: 13.02

lollipop

http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=21_23&products_id=211

Sisältääkö tuo paketti kaiken ajoon tarvittavan? Jos ei, mitä pitää lisäksi ostaa ja paljon se tulee kokonaisuudessaan maksamaan?
Kenelläkään kokemuksia ko. autosta?

Sami L

Siellä lukee, että lisäksi 12AA-koon patteria ja polttoainetta, eli noin 25€ lisää ja pääset baanalle. ( 4€ 4patterin setti ja 10€ litra löpöä )
Työkaluja kannattaa ostaa, mikäli niitä ei vielä omista. Köyhän ei kannata ostaa halpaa - tämä pätee ainakin työkaluissa.
Liike osaa varmaan kertoa minkä koon ruuvareita ja avaimia tarvitaan tuon auton hoitoon.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

lollipop

Tietääkö kukaan huippunopeutta vakiona? :shock:

Sami L

Jos kysyy huippuja, on todennäköisesti aloittelija. Eli voimme kai todeta, että huippuja on takuulla tarpeeksi tahapihalla suditteluun. Kannattaa käydä tutustumassa RC-Netin - RC-Autot? osastoon. ( osoite tuolla sivun ylälaidassa )

lollipop

Lainaus käyttäjältä: "RC-netti"Sähkömoottorikäyttöinen rc-auto kulkee kisatilanteissa n.60km/h ja polttomoottoriautot n.100km/h. Nopeuden saa kuitenkin virittämällä menemään vaikka yli 200km/h. 60km/h nopeus on todella kova 1,5kg painavalle autolle, jota ohjataan kauempaa.

Voin siis todeta, että auto kulkee 100 km/h? :mrgreen:

Sami L

Ei takuulla kulje satasta, mutta ihan tarpeeksi lujaa!

tomppa82

Lainaus käyttäjältä: "lollipop"
Lainaus käyttäjältä: "RC-netti"Sähkömoottorikäyttöinen rc-auto kulkee kisatilanteissa n.60km/h ja polttomoottoriautot n.100km/h. Nopeuden saa kuitenkin virittämällä menemään vaikka yli 200km/h. 60km/h nopeus on todella kova 1,5kg painavalle autolle, jota ohjataan kauempaa.

Voin siis todeta, että auto kulkee 100 km/h? :mrgreen:

:roll: Noi nopeudet on kisatilannenopeuksia ja ajetu kireillä kisamoteilla. Noissa nopeuksissa aloittelijan on erittäin hankala hallita autoa... Kuten tuossa rc-netin tekstissä mainitaan, 60km/h nopeus on todella kova 1,5kg painavalle autolle, jota ohjataan kauempaa, puhumattakaan jostain 100km/h nopeuksista, toisekseen toi haluamasi auto ei ole mikään kisa-auto ja vaikka olisikin, niin Stadium-truck-malleille ei ole omaa luokkaa Suomessa, eikä niillä pääse muihinkaan luokkiin kisaamaan....  8)
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

rc aleksi

Lainaus käyttäjältä: "lollipop"http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=21_23&products_id=211

Sisältääkö tuo paketti kaiken ajoon tarvittavan? Jos ei, mitä pitää lisäksi ostaa ja paljon se tulee kokonaisuudessaan maksamaan?
Kenelläkään kokemuksia ko. autosta?
Toi menee varmaa jotai viittäkymppiä luulisin :? .
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

TeroK

Mä oon lollipopin (Markon) veli. Itse selasin tuota sivua, ja huomasin TT:n kaksi eri mallia. Toisessa luki perässä "Super Combo", mutta toisessa ei, ja tuo Super Combo taisi olla kalliimpi. Onko niillä mitään eroa? Vielä kerran: Omistaako kukaan tuota autoa? Mielipiteitä tänne!
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Mika R

En tiedä onko mun mielipiteellä arvoa, koska omakohtaista kokemusta TT:n autoista ei ole. Silti mulle on näkemäni perusteella ja muiden mielipiteitä kuunnellessa tullut sellanen kuva ettei TT ole välttämättä paras vaihtoehto. Hinta varmaan houkuttelee, mutta parempiakin on.

Poikkeuksena EB4 S2 (pro) buggy crossari, joka taitaa edustaa pitkälle valmistajan high-endiä. Muut ovat sitten tästä laadussa alaspäin.

l150040

Thunder Tigerin MTA-4 on myöskin osoittautunut päteväksi peliksi. Toisaalta siinähän virtaa Asson veri.  :wink:

Mika R

Saattaaha se olla että uudemmat mallit alkavat ovat sitä tasoa jota niiden pitääkin olla. Kiitos tiedosta! Näinkin sellasen messuilla ja otin kuvanin, ihan komea peli ja muistuttikin Assoa lippuineen kaikkineen..

http://rc10.fi/viewtopic.php?t=6689