Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Jääkiekon MM-2004

Aloittaja Toni N, 24.04.04 - klo: 18.44

Mr Cale

Tänäänhän meillä on sitten vastassa myös tämä "mies".

Heuli

On muuten harvinaisen kova pelimies, aina nimeään myöten  :wink:

mike_87

Onko hän Miroslav Satan?

pOINTER

Lainaus käyttäjältä: "mike_87"Onko hän Miroslav Satan?
Kyllä hän on. Ja rankaisee Suomea tänään oikeen isänkädestä  :mrgreen: (tai jotenkin noin)... Tai sitten ei...
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

mike_87

Minun tulosveikkaus; 3-2 Suomelle jatkoajalla.

l150040

Lainaus käyttäjältä: "mike_87"Minun tulosveikkaus; 3-2 Suomelle jatkoajalla.

Voin jo heti tyrmätä veikkauksesi vääräksi, koska alkusarjassa ei pelata jatkoaikoja ;-)

Mika R

heh heh.. aivan.

Tulee tiukka vääntö 1-1, pisteet jakoon

mike_87

Eiku joo. No 3-2 kuitenkin.

Heuli

Ilmiselvä 3-3 tasapeli

uni

Henkilökohtaisesti en jääkiekkoa seuraa kuin satunnaisesti Suomen pelit mutta tämä sai nauramaan äärettömän nolottavasti ääneen työpaikalla:

Video

Suosittelen klikkaamaan "Save Target As.."

Jos et ymmärrä mikä tuossa on hauskaa, katso uudelleen ;-)
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Mika R

Todeeella komea tuo voittomaali ja lähes tyhjiin menee, mutta kumpi sen tekee ..   :wink:

Lusikka

:lol:  Sehän meinas ekaks, et maalas Itävallan maaliin.  :lol:

Toi oli kyllä paha.
XXX-4 / XXX-CR

Mr Cale

Lainaus käyttäjältä: "HinJambo":lol:  Sehän meinas ekaks, et maalas Itävallan maaliin.  :lol:
No olihan se kaveri vähän pihalla, mut ei varmaan ihan niin pihalla, että luuli Itävallan maaliin kiekon pistäneensä. Kun se vastassa ollut joukkue oli kuitenkin Tanska.  :wink:

Pekka V

Siis poijjaat te ootte kaikki ihan väärässä. "Siis poijjaat me ollan hävitty tää peli.". :lol:

Ei vaan. Suomi voittaa 5-3

Mr Cale

Toivottavasti Japanissa jääkiekkoon ei suhtauduta samalla vakavuudella kuin Kolumbiassa jalkapalloon. Ettei kaverille käy "Escobarit"...

Pekka V

Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"Toivottavasti Japanissa jääkiekkoon ei suhtauduta samalla vakavuudella kuin Kolumbiassa jalkapalloon. Ettei kaverille käy "Escobarit"...
Mitä Kolumbiassako muka suhtausutaan vakavasti jalkapalloon? :lol:  Älä Kuseta. :mrgreen:

Japanilaiset on ihan p*rseestä.

Joona H

Lainaus käyttäjältä: "pegi90"
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"Toivottavasti Japanissa jääkiekkoon ei suhtauduta samalla vakavuudella kuin Kolumbiassa jalkapalloon. Ettei kaverille käy "Escobarit"...
Mitä Kolumbiassako muka suhtausutaan vakavasti jalkapalloon? :lol:  Älä Kuseta. :mrgreen:

Japanilaiset on ihan p*rseestä.
Eikös Kolumbialaiset aloittaneet jonkin toisen Etelä-Amerikan maan kanssa sodan,joka johtui jalkapallosta?

Menehän pegi90 sinne Japanin vastustajan maalinsuulle,ja tule sitten sanomaan kuinka terveestä ne on................ :roll:

Pekka V

Toi oli minun mielipide. Siis kyllähän ne japanilaiset osaa jotain, kun ne on jopa MM-kisoihin päässyt. Mutta siellä kisoissa ne ei pärjää.

pOINTER

Lainaus käyttäjältä: "pegi90"Siis kyllähän ne japanilaiset osaa jotain, kun ne on jopa MM-kisoihin päässyt
Osaahan ne ja onhan ne sentään oman maanosansa (Aasian) paras maa lätkässä... Aasialla yksi vakipaikka aina MM-kisoihin. Reiluako, ei minun mielestä  :shock: ...
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Lusikka

Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
Lainaus käyttäjältä: "HinJambo":lol:  Sehän meinas ekaks, et maalas Itävallan maaliin.  :lol:
No olihan se kaveri vähän pihalla, mut ei varmaan ihan niin pihalla, että luuli Itävallan maaliin kiekon pistäneensä. Kun se vastassa ollut joukkue oli kuitenkin Tanska.  :wink:

Oho  :lol:  Mun moka. Kohtaa alkaa Suomen tähän mennessä kovin ottelu!
XXX-4 / XXX-CR

Pekka V

Lainaus käyttäjältä: "pOINTER"
Lainaus käyttäjältä: "pegi90"Siis kyllähän ne japanilaiset osaa jotain, kun ne on jopa MM-kisoihin päässyt
Osaahan ne ja onhan ne sentään oman maanosansa (Aasian) paras maa lätkässä... Aasialla yksi vakipaikka aina MM-kisoihin. Reiluako, ei minun mielestä  :shock: ...
Siis meinasin vaan sitä, että Japskit ei ole hyvä tasoinen verrattuna esim canadaan, suomeen, venäjään...

Sitä meinasin. Tajusitteko pointin?
Siis japanilaiset on P*skoja verrattuna noihin maihin ja moneen muuhun, mutta Kyllähän se vaatii todella paljon taitoa, että pääse MM-kisoihin, tosin aasiassa ei harrasteta niin paljoa jääkiekkoa.

mike_87

Mistäpä sen tietää miten tiukka tuosta pelistä tulee.

Pekka V

Niin eihän sitä koskaan tiedä, mutta jätetään tuo Japski juttu nyt tähän.

mike_87

No voi V...*, slovakia´meni johtoon..

HEIHEIHEI... nyt juuri teki suomi tasoitusmaalin.

Pekka V

Voi V***U slovakia teki maalin.

tomppa82

Eipä Suomi ainakaan 3-2 voita, koska Slovakkia eni just hetki sitte 3-2 johtoon............
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Pekka V

Mut 5-3 on mahdollinen vielä :)

Otsomaani

Lainaus käyttäjältä: "uni"Henkilökohtaisesti en jääkiekkoa seuraa kuin satunnaisesti Suomen pelit mutta tämä sai nauramaan äärettömän nolottavasti ääneen työpaikalla:

Video

Suosittelen klikkaamaan "Save Target As.."

Jos et ymmärrä mikä tuossa on hauskaa, katso uudelleen ;-)

Kuuntelee vielä mitä siinä sanotaan, ni erottaa sanan "harakiri" ton maalin jälkeen :)

pOINTER

\o/\o/\o/ Kansa hurraa ja aalto kiertää \o/\o/\o/ Nyt voi alkaa nauttimaan mm-jääkendosta :lol: ...

jerzirccar

Onkohan TEEMU SELÄNNE viellä tulossa meidän jengiin pelamaan :mrgreen:  :mrgreen: . Kyllä minä olen hauska kaveri :wink:
Jerzi