Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ikävä ongelma harjattoman moottorin kanssa.

Aloittaja Omistanhalvanauton, 29.06.12 - klo: 19.07

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: Hiekkamonttu - 02.07.12 - klo: 10.47
Ei ainakaan ratio vois paremmin toimia ku w5. En näe syytä sijoittaa kalliimpaan. :wink:

Ostatkos mielummin käytetyn sanwan tai futaban samaan hintaan kuin uuden w5.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Hiekkamonttu

Mulle ihan sama kuhan renkaat kääntyy ja auto liikkuu eteen, ja taaksepäin. :wink:
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: Hiekkamonttu - 02.07.12 - klo: 14.18
Mulle ihan sama kuhan renkaat kääntyy ja auto liikkuu eteen, ja taaksepäin. :wink:

tyypillinen pihasuttaaja. Mitäs jos sinun pitää rajoittaa liikerataa ohjauksesta tai haluat vähentää jarrua.
jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Testikuski

Jarruahan voipi säätää vaikka noparista  :wink:
Ospa Rc

Hiekkamonttu

Jep niin voi. Ja jerzin mainitsema trimmi löytyy kyllä.
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

bluebeetle

Ansmannin radiosta lienee eräällä epualaisella hienoja mielipiteitä, kun ennen Kuusankosken viime kerhokisan starttia piti häthätää kaivaa lainaan spektrumin kapula ja pari vastaria ettei jää kisat väliin :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

jon.lindgren

Tiettyjä "kiinanradioita" voi käyttää myös WLAN-jammereina. Toimi siinä todella hyvin.

OV

Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 02.07.12 - klo: 21.45
Tiettyjä "kiinanradioita" voi käyttää myös WLAN-jammereina. Toimi siinä todella hyvin.

Saa osalla autojen varashälyjäkin laukastua :). Ihmeellistä se kiinantekniikka...

Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 02.07.12 - klo: 09.08
Eli käytettynä menee pihabashaamisessa mutta ei uutena :undecided:
Jerzi

Eiköhän se ole siitä hinnasta kiinni. Jos saan huippuradion ilmaseksi voin käyttää sitä vaikka vasarana, mutta maksaisinko 400e moisesta vasara käyttöön.

Noita halpoja hyviä radioita kun ei vaan joka päivä tai edes joka viikko/kuukausi/vuosi ilmesty tonne myyntiin niin välillä sitten pitää tyytä kaupan kalliimpaan tarjontaan.

Mulla on noita GT-2:sia ollut varmaan 5kpl eikä mistään suurempaa valittamista ole. Ei ne mitään hifi vehkeitä ole, mutta toimineet on ja säädöt on riittäneet siihen, että auto menee suunnilleen suoraan eikä mene ittelään eteen tai taaakse.