Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kuvia omista Rc-autoista

Aloittaja Rcjussi, 26.04.04 - klo: 18.27

svart

Edit: Otin kuvan myös toisesta kaarasta ja siinäpä myös sekin
"tuulen nopea"pure ep3 ja E-maxx

B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

MarkusH

Vai että pöydällä ajelet, eikö käy tylsäks?

opa

Mikä on Svartin auto?
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Jankka

svartin auto on pureten ep2 tai ep3 muistaakseni

svart

B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Jankka

ja mun vanha e-maxx on päässy kuvaan kanssa =)

Hount

Harmi vaan, että maali ei ollut oikein sopivaa, ja rapistuu pois kun koria taivuttaa... nyt kori on taas läpinäkyvä. Lähti muuten maali pois hyvin, kun pesi modetechicsin 25:lla...

-Hount

*HOKE*

Aika hieno.
Oisit laittanu noi vihreet alueet keulaan ja perään niin ois tullu kunnon Chiguitta banana. Vielä logo kattoon niin avot.  :D

rala.p

Tuola olis mun kananasta kuvia.

http://www.rc-racing.info/kuvat/kayttajat/alar_puumalainen/

Maalaus ei kylläkään ole onnistunu mitenkään täydellisesti mutta mitä pienistä ku ei pienetkään meistä. :mrgreen:
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

janis77

mun eka auto jonka ostin kaverilta pois ku se on pitäny sit sika huonosti, maalasin korin ja vanteet, laitoin vähän puskuria ym.

janis77

mun eka auto jonka ostin kaverilta pois ku se on pitäny sit sika huonosti, maalasin korin ja vanteet, laitoin vähän puskuria ym.

rala.p

Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

janis77

en saa linkitettyä tuolta ifin sivulta kuvaa tohon? oisko jollakin tilaa ottaa mun kuva että vois linkittää sen sieltä??

m@sse

Lainaus käyttäjältä: "janis77"en saa linkitettyä tuolta ifin sivulta kuvaa tohon? oisko jollakin tilaa ottaa mun kuva että vois linkittää sen sieltä??

Klikkaat kuvaa ifissä hiiren oikealla näppäimellä ja sieltä URL osoitteen kopioit ja painat täällä vistissä Img ja sitten se linkki ja uudestaan Img.
Vähän sekavasti mutta toivottavasti ymmärsit.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Heuli

Jesse|K

Sehän on tuo sama mikä on tuolla ylä kulmassa, mikä ihan oikein katsoin.  On muuten pirun hieno, ei voi muuta sanoa :P
Brushless rc18t 8000kv, tc3 ft.

waltt

Miten noi kuvat saa pistettyä tänne??

Mikä tossa meni pieleen?
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

m@sse

Vähän iso. Näkyyks tää? Emmä tiiä mitä meni vikaan...
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

waltt

Ei näy...
kokeilen vielä kerran...

m@sse

Mä en ymmärrä. Mulla on tossa tollanen polttis-varmaan pure ja citroen kori ja volkkari kori.....  :shock: OUTOA  :shock:

waltt

näkyykö sulla toi kuva?
mulla on vaan ne img jutut ja url osoite...
No on niitä kuvia sitten tuollakin www.freewebs.com/pitfallracing

janis77

kori on aika lailla kärsinyt kun edellinen omistaja ei oo paljon säälinyt :evil:  mutta oon yrittäny vähän korjata ja ehostaa sitä.

MarkusH

Mikäs kaara toi sitten on Mini-z?

janis77

ei oo mini-z, on ihan pureten alpha gp 4wd

opa

Ihan siistiltä toi koppa ainakin vähän kauempaa näyttää. Ja tuuninki-ritiläkin löytyy  8)
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

janis77

kiitti  :D ,on siinä kalvolla tummennetut lasit se on vielä työn alla, tarttis tehdä lokarit ja valot

Hjpt

Sainpas vihdoin niitä kuvia nettiin.

Ja lisää löytyy täältä.

Duster1

Axial SCX 10 TR

kukkalapio

Mun ja kaverin savagesta pari kuvaa. Useimmat vähän outoja joo.  :lol:  Se, missä on ne 40-seriesin renkaat ja vakio 21-mallin koppa on mun. Se vakiorenkainen ja chervoletin kopalla oleva on kaverin. Tosin se kuva, missä on metallinen kori, on vanha ja siinä mulla oli vielä vakiot renkaat. (kori tosin on vielä samanlainen kuin silloinkin, joka painaa muuten n. kilon:O)

http://hpphoto.com/servlet/com.hp.HPGuestLogin?username=kukkalapio&password=19520086

Toni N

Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
http://hpphoto.com/servlet/com.hp.HPGuestLogin?username=kukkalapio&password=19520086
Tekeekö ne pikkuSavageja siinä 10/10 kuvassa?
Tyhjä