Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kuvia omista Rc-autoista

Aloittaja Rcjussi, 26.04.04 - klo: 18.27

Lehtila

Tehdään tällainen kompromissi. Eli tuolla kuvia nelikko-Slashin uusista vaatteista. ;)
-- Axial SCX10 Jeep Cherokee -- Slash 4x4 Ultimate -- Marui BigBear -- Lukuisia lentäviä härveleitä --

HuoH

Oma Honkkarin X2 buggy uudella kopalla:
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

Pete_69

Lainaus käyttäjältä: Lehtila - 10.07.10 - klo: 21.12
Tehdään tällainen kompromissi. Eli tuolla kuvia nelikko-Slashin uusista vaatteista. ;)
Komea kori, vähän vaihtelua niihin ainaisiin kupla, yms koreihin. Vaikka ei sillä, että niissäkään mitää vikaa olisi  :smiley: ja ei, itsekkään en pahemmin noita slashi topikkeja seuraa, paitsi silloin tällöin tulee kurkattua.
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

HuoH

Tulipa suhittua trukkiinki uudet kuteet.
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

pate

huomasin virheen ja korjasin

ja tässä kuva mun vanhasta autosta

partajeesus

Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

OV

Mustaa ja val keltaista :). Onko sulla himassa tollanen hylly vai onko jostain tapahtumasta kun on noita mainos lappusia?

Pitäs saada pikkuhiljaa itekkin aikaseksi ruuvata kaikki autot kasaan ja näpätä perhe potreetti ennenku lapset lähtee muailmalle...

partajeesus

Ihan kotona olohuoneen ikkunan edessä nuo noin on. Broidi duunissa printtaillut noita läpysköjä.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

mikari

Tämmösen duunasin jokin aika sitten GT2:een

Kiitos 20 vuodesta!

TomiKoo

Vihdoin ja viimein sain itsekin "perhepotretin" aikaseksi.  :cool: Viimeisen 24h aikana tuli vielä muutos kalustoon, kun HPI Blitz vaihtui Honkkari X2 CRT:hen. Osa autoista on vielä kesken, kuvasta puuttuu vielä 2 Axial-projektia + osakasana oleva E-Firestorm. Kuvassa olevista 6 autoa on jo ajovalmiina ja X2:sta lukuunottamatta loppuihin on tekniikat odottamassa, kun vaan kerkeis kasaamaan...  :roll:

jperala

Tiger II

Jani L

Tässä oma melkein valmis Schumacher Cougar SV:

Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

cornelius

joo etummaiset koritolpat pitäis liimata uusiksi, vähän puskevat koria koholleen.
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

pate

Mä en nää ees kuvissa koritolppia.

cornelius

abchobbyn stealth mounth koritolpat on korissa sisäpuolella.
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

sjos

Komia saparo.

Näköjään saparomies henkeen ja vereen.. :grin:
son loppu ny.

OV

Pitihän ne autot laittaa kasaan odottamaan muuttoa...

Yksi perheen jäsen ehti lähteä muille maille ja pienin lähtee tänään. No eiköhän noita jää tarpeeksi...

Hyrsleri

Pistetään tännekin kuva nyt kun scale on vihdoin valmis.

Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

JVL

Lainaus käyttäjältä: Hyrsleri - 18.07.10 - klo: 23.18
Pistetään tännekin kuva nyt kun scale on vihdoin valmis.

voi vitjat moon kade tosta. se on komia isolla KOOLLA
*tamiya-CC01-FF01-M04L.*SCX10 *robbet san remo-katja-lazer. *MRP-odyssey *nelivetokivaa kesät talvet 1:10-1:1

Funk

Valmistuihan se vihdoin... Joskus 80-90 lukujen taitteessa isän kanssa kootun Tamiya Monster Beetlen käyttöentisöinti kesti luvattoman kauan. Ainoastaan akku on tuoreempi ja voimansiirtoa on korjattu Frogin uusintapainoksen osilla.
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

svart

B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Pete_69

Komea laite, itsekkin olisin voinut laittaa kuvan uunituoreesta axialista, jos itella vaan lähettäisi niitä saapumis ilmoituksiaan hieman aikaisemmin kuin varttia ennen sulkemis aikaa  :evil: noh huomenna sitten.
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

kaistapää

Lainaus käyttäjältä: svart - 19.07.10 - klo: 20.15
Aivan uuni tuore:

ja scalekuume vaan kasvaa.piru kun just tuli mammalle ostettuu uus auto ja harrastevaranto taitaa olla kaput....
Kesämies!

Audiko

s4m1

JVL

Lainaus käyttäjältä: Audiko - 19.07.10 - klo: 20.49
Land Rover D90.

olen sanaton. noin tunnin verran kattelin noita muutamaa kuvaa, eikä herännyt kuin 4 mirjardia ykstoista kysymystä miten/mistä toi kohta on tehty.
*tamiya-CC01-FF01-M04L.*SCX10 *robbet san remo-katja-lazer. *MRP-odyssey *nelivetokivaa kesät talvet 1:10-1:1

Jalo

Tollaset kisakorit tuli söhrättyä: Sininen on serkkupojan ja tuo toinen mun.
- JL Signature - Awesomatix - Lrp - Sanwa - Faskolor - Bittydesign - Power Racing - Art-D -

Audiko

Lainaus käyttäjältä: JVL - 20.07.10 - klo: 12.01
olen sanaton. noin tunnin verran kattelin noita muutamaa kuvaa, eikä herännyt kuin 4 mirjardia ykstoista kysymystä miten/mistä toi kohta on tehty.

Tässäpä tekemistä myös tälle illalle  :wink:

SLap

Miten mulla on semmoinen aavistus että tuo audikon defenderin kori on vaihteeksi viidessä osassa odottamassa inspistä :grin:
Jeps

Hyrsleri

Lainaus käyttäjältä: SLap - 20.07.10 - klo: 21.16
Miten mulla on semmoinen aavistus että tuo audikon defenderin kori on vaihteeksi viidessä osassa odottamassa inspistä :grin:

Tuskin se Audikolla on inspiraation puutteen vuoksi hommat kesken jäänyt  :roll:
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop