Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kuvia omista Rc-autoista

Aloittaja Rcjussi, 26.04.04 - klo: 18.27

mitmit

äläs nyt viisastele, :mrgreen:

pillithän perustuvat vastapaineeseen jonka ne antavat moottorille.
toki jos jatkoputki on pillin ulostuloaukkoa ahtaampi tai liian pitkä niin silloin se voi haitata,
mutta ei se minua haittaa jos auton kiihtyvyydestä sataseen lisääntyy 0.2 sekuntia :mrgreen:

kunhan auto pysyy siistinä :D
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

Bagi

oisko ollu sit helpompi laittaa joku silikooninen jatko "putki" ohjaamaan ne sonnat korin ohi
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "mitmit"äläs nyt viisastele, :mrgreen:

pillithän perustuvat vastapaineeseen jonka ne antavat moottorille.
toki jos jatkoputki on pillin ulostuloaukkoa ahtaampi tai liian pitkä niin silloin se voi haitata,
mutta ei se minua haittaa jos auton kiihtyvyydestä sataseen lisääntyy 0.2 sekuntia :mrgreen:

kunhan auto pysyy siistinä :D

OK, no mikäs siinä sitten

mitmit

Lainaus käyttäjältä: "Bagi"oisko ollu sit helpompi laittaa joku silikooninen jatko "putki" ohjaamaan ne sonnat korin ohi

tarkotuksena oli tehdä tupla pakoputkisto 8)
ja koska kaasut tulevat nyt takapuskurista nin eivät vanteetkaan likaannu bensa/hiekka mönjästä :wink:

ja onhan se vauhdissa hienompi kun tulee kaasut takaa kuin että ne tulis sivulta :mrgreen:
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

Mika R

niin, vauhdissa sitä ei edes huomaa  :P

mitmit

jos sinä et huomaa niin koneesi on liian laihalla :mrgreen:

Toni N

Lainaus käyttäjältä: "MikaelY"Oletko itse sitten Toni nähnyt sinistä tai pinkkiä pupua? :D
En ainakaan muistaisi että kenelläkään pink bunny racing jäsenellä on pinkki pupu

Noita oon nähny pari elämäni aikana :)
En tosin tiedä löytyykö noita tiimin jäseniltä... ymmärrän kyllä, kunhan kommentoin ;)
Tyhjä

HVoltage

Meillä on maskottina yksi pinkki duracel pupu, ja pinkkejä pupuja on korit ja muu kalusto teipattu täyteen...     ...ensi kausi jatkuu entistä pinkimmissä merkeissä :P
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Jose.92

kunnon teini-teami teillä
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Sami L

Todella teiniä on juu, mikäli tuo oli vitsi niin huono, mikäli tuo oli tosissaan heitetty niin olet pihalla.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

svart

No niin eiköhön pidetä tämäkin topikki siinä aiheessa mihin se on luotu ja muut jutut muualle, eli kuvia vain ja ainoastaan tänne KIITOS
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

JK Power

My Playmates!  :lol:

:mrgreen:
What the Hell! Who put that rock there!

JupeR

Tässä mietiskelen kumpia käyttäis. Minkä värinen koppa sopis kummallekki vanteille? Just maalasin..
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

OttoL

Ota mustat vanteet  :wink:

Hude

Mugen MBX-6
NOVAROSSI Plus4 Futaba3PKS+2.4 FASST Tornado

Stilo

Joel N

Minun Hyper 7

E:Toinenkin kuva..
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

tumppi91

svart

Tossa kuvia vielä kun uusi koppa on "kuvaus kelpoinen".

B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Affu

Hienostihan tuo inferno näyttää hyppäävän  :wink:

Tässä kumminkin mun madin kuva:

||Mad force||
www.freewebs.com/jalffu  Todetusti ykkönen = Mad Force

Sami L

Kontrastia edelliseen:

Talvi saa tulla, havaittavaksi jää näkeekö tuo uskollinen sotanorsu vielä kevään valkenevan...
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

bluebeetle

Laitataan nyt tännekin, Traxxas Stambeetle... :)

Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Affu

Toihan on sairaan siisti!
||Mad force||
www.freewebs.com/jalffu  Todetusti ykkönen = Mad Force

Duster1

Minkä valmistajan toi Kuplan kori on?
Nuo valojen väärät paikat vaan rumentaa aika törkeesti.
Axial SCX 10 TR

bluebeetle

ThunderTiger Dt10 kori. Samaa mieltä valojen paikoista, tosin jenkeissä aika yleisesti baja-beetlessä keula on suunnilleen tuon näköinen ihan livenäkin...

Duster1

Svart.

Onko Losissa katu säädöt noissa kuvissa kun niin matalalta Lst näyttää?

Hieno on uusi koppa ja punainen Ford tottakai :wink:
Axial SCX 10 TR

karg

Kyosho PTA 2 + Team Infinity .18, 2 vaihdetta ja kuulalaakerit joka paikassa.. ei tolla silti kuuhun mennä ;)
HPI Baja 5b | HoBao Hyper 8 | Kyosho PTA 2 | Team Losi Micro-T

bluebeetle

Turisti... Asso TC4FT, kulkupuolesta vastaa Novakin Velociti 6,5R motti... Vielä kun osais ajaa tolla... :)

svart

Lainaus käyttäjältä: "Duster1"Svart.

Onko Losissa katu säädöt noissa kuvissa kun niin matalalta Lst näyttää?

Hieno on uusi koppa ja punainen Ford tottakai :wink:

Ei nyt aivan täysissä asfaltti säädöissä ole tuossa, vaan pudotin vähän sinne päin kuvausta varten.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE