Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kuvia omista Rc-autoista

Aloittaja Rcjussi, 26.04.04 - klo: 18.27

ittna

No laitetaan nyt sit rustleristakin pari otosta...

Ja emäntä tykkää... :evil:
Traxxas Rustler

SaVaGeLLa GEGEEJÄ

Tässä ois mun autot  :evil:

Savage X 4.6 bb, PicooZ (rikki), Futaba 3PM 2.4GHz, Team Losi Micro-T !!

-R.T-

Uusi koppa :undecided: ja pohjakin tuli vaihdettua malliin suora eikä niinkun edellinen mallia kiero :afro: :mrgreen:
Kyosho inferno7.5/777/HongNor X1X-CR/SH .28 Pro PT28XM-P6.  Kyosho FW-05T. ULTRA GTP-2 Porsche 911

Mc`not

JP1

toi on kyl aika komee auto! :azn:
mini inferno st gp 09

Sami L

Hieman tilannekuvaa Finnish Openista:

Ja Custom Kapula Decal -lapasestalähtöä kotosalla:

Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Munkki

Paavolla komee auto  :smiley: kun vaan tietäis mikä auto se on?  :roll:
♦ Traxxas Rustler VXL ♦ Tamiya TT-01 ♦

hc cob

partajeesus

vihdoinkin valmis.
TT-01

Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

SaVaGeLLa GEGEEJÄ

Hieno TT-01! Itellekki tuli polte rakentaa drifteri TT-01:sestä joskus vähä aika sitten. Pitää vaan kerätä vähän rahaa tai no 400€  :embarrassed:
Savage X 4.6 bb, PicooZ (rikki), Futaba 3PM 2.4GHz, Team Losi Micro-T !!

Finhockeyboy

Running in complete! Sen kunniaksi täyty ottaa kuva. :wink:

"Ja meillähän on vain yksi vaihde ja se on täysiä"

partajeesus

laitetaan nyt vielä parempi kuva tuosta matukasta.

Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

JP1

kieltämättä on kyllä komee TT-01
mini inferno st gp 09

chimairarocks

Eikä tuosta tietämätön edes välttämättä huomaa, onko tuo 1/1 vai 1/10 auto.
Väri sopii todella hyvin tuohon koppaan.
There is just a fine line between hobby and mental illness.  -Savage X 4.6

Juhaz

Khyll tost kuvast huomaa  :wink: kun vertaa takana olevaan telinkiin.
Yokomo | GM LRP Futaba |
Tiim Lahti

*HOKE*

Lähes valmiina lauantain SM osakilpailuun...

Sami S

Makee hytti hoke  :tongue: 

Ootko maalannu nuo nopat ja liekit, vai onko tarroja?

*HOKE*

Maali on...
Erään kaverin maalaama.

Löyty kellarista vuoden 2005 hyper7 kori jolla ajoin vain pari kisaa...
Pitihän se trimmailla uuteen ajokkiin sopivaks ettei turhaan kellarissa majaile.
Salama pirulainen (ja kuvaajan taidot) saa noi värit vähän kummallisiks... Ei se noin harmaa ole, vaan aika vaaleen hopee.

peitsamo

Hieno koppa Hokella. Mikäs se muuten tuollainen arpakuutio on, jossa on 7 pisteen sivu?  :shock:
Flying Calacucco

*HOKE*

:wink:

Kas... onhan niitä tarkkasilmäsiäkin.

Nopat on ollu mun koreissa jo pitkään, vaikka nyt viimesimmässä korissa ei noppia ollutkaan kun tartti saada kori niin nopeasti valmiiks ettei turhiin hifistelyihin ollu aikaa.
Pitäähän toisessa nopassa olla 7 täplää jotta yhteistulokseks saadaan 13.
Joillekkin onnenluku ja monille epäonnenluku.
Tietysti jos syvällisemmin ajattelee niin joskus näkee tässä maailmassa ihmisiä jotka pelaa hyvinkin vajailla arpakuutioilla... Ite ajattelin ottaa yhen pisteen ylimäärästä niin ei haittaa jos vähän vajenee  :lol:

TTKoo

Tarkkasilmäisyydestä....

Mä kun luin ton tekstin auton kyljestä "Hokeo".... no mullahan on näkö muutenkin huono, kuin vain ulkoiselta ominaisuudelta  :cool:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

*HOKE*

Hah... No on mulla toki kellarissa yhden kisan ajettu X-Ray kori lähes samalla teemalla johon taiteilija on kaunokirjaimin koristellu *Hoke*

Eli aika tarkka silmä kun melkeen näit kelarissa olevan korin.

TTKoo

Liki absolutistilla on selvänäköisyyttä  :cool:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

jerzirccar1

Onko se (tai varmasti onkin) RC-BASTARDIN) maalaama. Hitto se oli hieno se viimevuoden Kallen kori.
Siinä on maalari parhaasta päästä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

*HOKE*

Ei ole...

Vaan kyseessä on eräs espoolainen kaveri (Artsi)joka ei itse ole harrastanut enää pitkiin aikoihin.
Kyseinen kaveri tekee kyllä aivan mahtavia koreja...
Tämä kyseinen kori ei ole lähelläkään samaa tasoa kuin esim juuri edellä mainitsemani X-Rayn kori (pitänee kaivaa ja laittaa kuva näkysälle).
Tämä kori tehtiin hyvin pikaisesti ja tarkoituksellakin hieman vähemmän yksityiskohtaisesti että uskaltaa vähän rajummin ajella.

*HOKE*

http://www.gfoto.com/UserAlbum.asp?uid=5186D2C20FBA432F9BC1F4585E785136&alid=107522

Linkkiä mun Gfoto albumiin jossa näitä kyseisen kaverin koreja muutamat näkyy...
Poikkeuksena että hyper8 korit ovat toisen kaverin maalamia.

Ps: allekirjoittaneen kuvaustaidot ovat ikäväkyllä sitä tasoa että yksikään koreista ei pääse kunnolla oikeuksiinsa...

Kaikki feidaukset ja pienet yksityiskohdat jää näkymättä + värit vääristyneet... Mutta suuntaa antavia kuvia kuitenkin.

Y-ami

wheely king crawler

Y-ami

viel yks

Pugtune

Tämän hetkiset menopelini:

Ricehill & Overhousing Racing Team