Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kuvia omista Rc-autoista

Aloittaja Rcjussi, 26.04.04 - klo: 18.27

Stilo

bluebeetle

Ei o kyl auto mut rc kuitenkin...  :grin:

Sopii firmalle esille ku ei ajella :)

Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

jiksu

kyl on kerrassaan hieno tuo Ducati999 !! :smiley:
-tauolla-

JL-

Hedgehogilla komee jenkkikoppa! Eikä mikään kovin yleinen ratkaisu noi vanit.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

nettijätkä

Tässä mun Firestorm F350-kopalla.

Koheltaja

Stilolla on todella hienosti maalattu koppa, kenelle voi lähettää kopan maalattavaksi? :wink:
Kylätason RC-kuski.

Voyager

Ihan niinkuin näkisin Stilon kopassa vähän graffiitti meininkiä...

Toni  :wink:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

sjos

Autojen vaihtoa. Pojan (4v) uus "päristin", kyllä mennään suu korvissa.  :grin:
Vähän vauhtia enemmän kun hiliftissä.

son loppu ny.

Jankka

Stail

omat romut :
Inferno MP777, Inferno GT ja V-One RRR

JQ

ToBy1

Hyvissä kuosissa noi kopat :)

savo

Tässä oma setti.
Näillä pääsee jo aika pitkälle...

Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Bonzer

EnsioL

eka maalaus ja ohjeteippaus, seuraavaksi maalaus ja oma rajaus maalilla.

mop

Hedgehog

:afro:
Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

JL-

Käytiin m@sse:n kanssa bashailemassa, autona mulla stampede ja m@ssella rusty. Muuta ei reissulla hajonnut kuin rustyn spurri ja motin tuuletin, sekä speden kori otti lisää osumaa :cheesy:

TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

rcaa

RC-radat & RC-Liikkeet -->http://tinyurl.com/n6wtha
Xray 808 - O.S. SPEED 21VZ-B V-SPEC II

nettijätkä

Lainaus käyttäjältä: Hedgehog - 12.07.09 - klo: 23.04

:grin: kierokset kohdillaan kun katsoo yläkuvan takarengasta  :afro:

Joo, nuo lugnutit on aika löysää tavaraa ja nuihin sirkkelikuviin ei vaadita edes kovin isoja kierroksia  :mrgreen:

TheArska

Jaa venyneitä renkaita....uusi high profile kumi.  :wink:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Janne A

Siinä on vehkeet kovilla, ku tolleen revittää. :D

Qazu

Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Qazu

Hobao Hyper ST (MMM+Medusa+4S) honkkarin kopalla soviteltuna. Siipi ja toinen etukoritolppa hankintalistalla.  :roll:

Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

TheArska

Lainaus käyttäjältä: AiR - 13.07.09 - klo: 16.14
Jees, jos tuo kommentti oli mun kuvaan niin kommentoin sen verran että ostin tuon toisen HN:n truggyn käytettynä ja siellä on ilmeisesti aika löysät soosit diffeisä kun turpoo tuo kumi melko helposti(eikä tuossa kuvassa toinen etukumi edes pyöri ja soosit on liian ohuet mun makuun). Toisella truggylla mihin itse aina laittanut diffiöljyt niin en ole ikinä saanut (samanlaista) rengasta venymään yhtä paljon.
Jäi tuo auto juureen jumiin kun kävin kokeilemassa ensikerran ja rengas alkoi venymään helposti, niin pitihän siitä kuva ottaa.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Munkki

On kyl venyneet renkaat Arskan kärryssä! :grin:
♦ Traxxas Rustler VXL ♦ Tamiya TT-01 ♦

jiksu

näyttää aika hupaisalta tuo Arskan venyny kumi  :laugh:
-tauolla-

Janne A

Lainaus käyttäjältä: TheArska - 13.07.09 - klo: 18.29
Lainaus käyttäjältä: AiR - 13.07.09 - klo: 16.14
Jees, jos tuo kommentti oli mun kuvaan niin kommentoin sen verran että ostin tuon toisen HN:n truggyn käytettynä ja siellä on ilmeisesti aika löysät soosit diffeisä kun turpoo tuo kumi melko helposti(eikä tuossa kuvassa toinen etukumi edes pyöri ja soosit on liian ohuet mun makuun). Toisella truggylla mihin itse aina laittanut diffiöljyt niin en ole ikinä saanut (samanlaista) rengasta venymään yhtä paljon.
Jäi tuo auto juureen jumiin kun kävin kokeilemassa ensikerran ja rengas alkoi venymään helposti, niin pitihän siitä kuva ottaa.

Jep, sun kuvaa kommentoin. Eikä irronnut rengas edes vanteelta? Taitaa olla tehdasliimattu setti. Sähkökrossarilla jos tolleen revittäs, ni ainakin mun liimaustaidolla se alkas antautuu jostain. :D

JL-

Eihän se venyny tossa kuvassa edes paljoa? Helposti pitää rengasliima kiinni, ennemmin repeää rengas.

TheArska

Jees, kyllä liimaukset piti, eivätkä olleet tehdasliimaukset ja kyllä tuo nyt mun mielestä aikalailla venyi, en usko että juuri enempää voisi venyä kumin rikkoontumatta.
Eikä tuossa ollut vehkeet edes kovilla...tässä pari kuvaa mun toisesta 1/10 touringista, ostin talvella ilman sähköjä, tässä kuvat ekalta testiajolta, tokalla tankilla loota levis ja autosta tuli takaveto ilman jarrua...tein sitten koneelle pienen kesto testin, eikä sekään nyt kovin kovilla tuossa ole.  http://www.youtube.com/watch?v=KIS0gzaDEi8
Kyosho fw-05rr

JL-

Joo siis venyihän toi rengas sun kuvassa lähes maksimiin, tarkoitin aiempaa nettijätkän kuvaa :wink:

sori ot