Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kuvia omista Rc-autoista

Aloittaja Rcjussi, 26.04.04 - klo: 18.27

Bensamurrukka

Tosta Mika R:n Ferrarista: Onko vahinko vai tarkotuksella USA-lippu väärinpäin...
Vruum, Vrööm, Bruum, Brööm
Kyosho DRX videoni

Einiinopee

Minä luulen että se on toisella puolella oikein päin eli ns peilikuva.
Moa crawleri.

Youha

Oikeinpäinhän se on, se liehuu kovasti taaksepäin kun ajaa kovaa eteen.
Team Associated RC10T4 Factory team/LRP Sphere Competition 2007 Edit./Novak SS Pro 8.5T/Sanwa MX-3FHSS 2.4GHz

Duster1

Axial SCX 10 TR

hk

Kaverin kanssa ysärirallisuttaukseen, eipä taida TC4sesta tämän enempää maavaraa irrota. Kaikki on nyhdetty irti! :wink:
Voisi myös toimia näissä rallycross-ideoissa mitä on heitelty.

Kyälähtee! Yleensä ihan minne sattuu. 
Tampere.

Jarzanza

Uusin tulokas. Vielä pitäs uus koppa hommata ja vaihtaa iskarintornit ja standoffit.
Vanteisiin tuli kokeiltua Nitoria.

DEX410r

sjos

Lanzia puoli valmiina, tekniikkaa huutaisi.

son loppu ny.

Fillarimies

Komea pirssi :p
Minkälaista tekniikkaa meinasit?
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Mika R

Vanteet maalattuna (metallic silver) ja vähän paremmalla valaistuksella, jotta tuo punainen näyttäisi siltä kuin se oikeasti.

jekku

Tässäpä meidän perheen kalusto ensikesän rientoihin  :cheesy:.Kiitokset Ilelle Hyperin nopeasta toimituksesta.Siitä saa meidän pojat alkaa rakentamaan kesäksi sähkökasia.
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Audiko

Kovia kokenut Lantikka alkaa näyttää taas pikkuhiljaa autolta, vielä on kuitenkin paljon tekemistä.

nestori

Allu Apina

Hienoja kuvia täällä tosiaan.  :laugh: Voisin minäkin tänne laittaa kuvia siitä minun Traxxasista.  :tongue: Kunhan vain saan sen.  :p
Traxxas Slayer.

Wile E. Coyote

Tuossa eemeli ja schumit hippasilla

asso 1/12, devil vene, 2*schumi cougar, traxxas e-maxx, x-ray t1 evo2

hpi racing

Hieno toi sun schumacher cougar itelläki on samanlainen.
| HPI RACING | FUTABA | PRO-LINE | SCHUMACHER | TURNIGY | ULTIMATE RACING | SPEED PASSION | MUCHMORE | TEAM ASSOCIATED
   | HUDY | NOSRAM | ZiPPY |

Fillarimies

Noniin minun asso sai maalit päällensä. Kyllä hoksaa etten ole pahemmin maalaillu. Jälki on heikkoa, mutta kelpaa mulle:
Edestä:

..ja takaa:

Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

timeless-93

Uusi tulokas, Ansmann racing mad rat :kiss:

Veskuvaan

Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

savo

Tässä uusin lelu.

Autoon tulossa vielä uudet renkaat,vanteet ja kori.
Sekä nopari kiinni nippusiteellä....

Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

nikoprkl

Tuossa vähän tän hetkistä kalustoa.. Aika merkkiuskolliseks tässä näemmä vanhemmiten tullut.. ;)
S-Grafix ansaitsee suitsutukset värjäilyn puolesta kaikista, paitsi ihan itse maalaamastani väärän merkkisen auton korista.. :)

EuroRC / TEK

timomk

voi poistaa kuva ei näy
Ny muuten hajos joku :D

juhku1

Ex rc harrastaja. Muistakaa olla ostamatta niitä kyosoja.

tohelo

SLap

Axial AX10 jossa PTI:n voimansiirto ja Axial vakio Betty:n kori maalattu hienosti. Renkaat axial rock lizardit, vakiofoamit, pitäs painottaa renkaat, vaan ei se enään onnistu. -Sami
Jeps

Maxximo

Lainaus käyttäjältä: ACq 28 - 05.03.10 - klo: 23.32

Very nice! Ei oo lukkoperää. Tosin quattrohan pitäis raapia kaikilla neljällä. :grin:

Minkä valmistajan kori on kyseessä? Carson?
"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

ACq 28

Raapi neljällä ennen kuvaa kunnes omatekemän "kemppi"lukon ulostulo katkes ja etu diffi alko lyömään tyhjää. :cry:

Kori on omavalmiste lasikuitua.http://rulla.kuvaboxi.fi/mediaobjects/orig/pub/2008/09/20/8143010478543710918orig.jpg

kimantero

Uusin investointi. Vakio FG Marder  :tongue:

Koppa on ihan hanurista, mutta tulossa lasikuitu maasturin koppa ku kerkeen tehrä tai sitte pitää ruveta tekeen
rallicross konversio kantti ladan kopalla. :grin: