Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Sisä asfaltti

Aloittaja Mr.4tc, 28.04.04 - klo: 19.47

Mr.4tc

Ajattelin kysyy että onko jollain kokemusta sisä asfalttista siis tarkotan mikä on jossain varastossa esim. puu hallissa tai jossain saman laisesta paikasta niin ja miten sellasen saa käyttöön

KL

jos aijot löytää asfalttii sisältä nii mee johokki navettaa sitte tai sit siel on korkeintaa betonii
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

TheArska

Kysymyksen esittänyt kaveri on varmaan tosi tyytyväinen kun sai vastauksen 4 vuoden odotuksen jälkeen.. :grin: ..ja navetassa voi olla hieman hankala ajaa, olen kyllä nähnyt assua hallin lattiana..betonia tosin huomattavasti useammin.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Divi

kylmissä halleissa on hyvinkin usein asvalttilattiat, esim puutavarakauppojen halleissa. Onneksi meillä on kuitenkin suomessa useita mattoratoja lämmitetyissä sisätiloissa ettei tarvi olla hurja ja palella pakkasessa ohjain kädessä. Eiköhän kesäiset krossikisat (venekisat) riitä meille ja talvella ajetaan sitten sisätiloissa.

:mrgreen:

Iigor

Miksihän noilla sisäkarting radoilla ei järjestetä RC rata-ajoja....siellähän sitä olisi lääniä, eikä tarvitsisi palella tikku kourassa. Vaikka eipä noihin mahtaisi Suomen mittakaavassa olla tarpeeksi osallistujia....

Joel P

Yksi syy on korkea vuokraushinta radalle. Ylläpito on kallista myös. Monesti karting-autojen renkaista lähtee kumia, joka jää radan pintaan eikä haittaa karting-autoa niin paljon kuin pientä RC-autoa, joka luisuu vain menemään. Jos polttiksilla meinaa ajella, jää rataan öljyläikkiä sekä muita polttoainejämiä, joista ei radan omistaja varmasti pidä. Touringit yms. ovatkin sitten paljon pienempiä, ja aina reunavallin takaa ei autoa varmastikaan näe, joten ne pitäisi ottaa pois ajon ajaksi, ja rata jouduttaisiin merkkaamaan uudestaan.

Siinä pari syytä.