Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY

Aloittaja Joppe75, 02.08.12 - klo: 20.47

Juba70

Joppe75

rc autoilija

Jes sain auton korjattuu. Vika oli ohjaus-servossa

tohelo

peltimikko

Joppe75

Lainaus käyttäjältä: peltimikko - 04.10.14 - klo: 07.02
ratalla jotain 10...  :afro:

HÄ? No kait se on tultava paikalle kun SENSEI "alias pupu,the ship master"saapuu :cool:  Punasta mattoo ei ole :embarrassed: mut koitetaan uudelle jäsenelle jotain keksii :laugh:

rc autoilija

Minne asti siellä sisäradalla on porukkaa

Joppe75

Lainaus käyttäjältä: rc autoilija - 04.10.14 - klo: 11.11
Minne asti siellä sisäradalla on porukkaa

Varmaan iltaselle saakka on porukkaa kurvailemassa. Veikkaus 7-8 asti.

rc autoilija

Saako sisäradalle tulla kyosho dbx ve:llä?

Joppe75

Ovet auki klo:12->  Muutamat akut käydään rienailees,samalla kulma "hässäkän"tekoa :shocked:

tohelo

Lainaus käyttäjältä: rc autoilija - 10.10.14 - klo: 19.50
Saako sisäradalle tulla kyosho dbx ve:llä?
Dbx ve ei ole 1/10 kokoluokan auto.

tohelo

Joppe75

Tulossa myös, pääsee ajamaan tänä viikonloppuna crossiakin  :cool:

rc autoilija

Onko auton koko rajoitus niin tiukka? Kun itse omistan vain dbx ve:n ja vorzan...

tohelo

Lainaus käyttäjältä: rc autoilija - 19.10.14 - klo: 15.03
Onko auton koko rajoitus niin tiukka? Kun itse omistan vain dbx ve:n ja vorzan...
On

ossih

Kyllä se valitettavasti on ehoton sääntö. Johonkin se raja pitää vetää ja se on vedetty tuohon 1/10 kokoluokan crossiautoihin (sekä buggyt että SC-autot). Junnu iltoina keskiviikkona pääsee kyllä kokeilemaan ajamista vaikka omaa autoa ei olisikaan.
Team Old Farts

Joppe75

Ratalla poitsun kanssa klo:15.00->

Joppe75

rc autoilija

ajattelin kysyä että saako radalla ajaa traxxas e maxxilla?

200t

Kyllä se valitettavasti on ehoton sääntö. Johonkin se raja pitää vetää ja se on vedetty tuohon 1/10 kokoluokan crossiautoihin (sekä buggyt että SC-autot). Junnu iltoina keskiviikkona pääsee kyllä kokeilemaan ajamista vaikka omaa autoa ei olisikaan.

ossih

Tänään taas junnukeskiviikko! Ovet aukee klo 17.
Team Old Farts

Joppe75

Radalla ollaan ja talkoilut pidetty :cool: Rata huippu hyvä, nyt joka jäbä ajamaan!
Kiitoksia talkoo porukalle!!

ossih

Radalla isänpäiväajeluilla ainakii klo 18 asti luulisin
Team Old Farts

Joppe75

Radalla klo:9.00-> jos sitä muutaman tunnin jaksais :tongue:

Jolokkonen

Tekisit töitä välillä juntti!!!  :grin:
Team Associated - KO-Propo - Reedy
www.joeua.fi   www.hobbyfactory.fi

Joppe75

Lainaus käyttäjältä: Jolokkonen - 11.11.14 - klo: 19.38
Tekisit töitä välillä juntti!!!  :grin:

Hahaa :grin: :laugh: :laugh:  Anna teiden Tutti-Ritari  pyörän pyörii vaan :afro:
Pikimiehet lomailee ny :cool:

meritane

Jori taitaa kuulua niiden harvojen etuoikeutettujen luokkaan, joiden ei tarvitse käyttää vähäistä vapaa-aikaansa työntekoon vaan hän voi omistautua antaumuksella rc-autoiluun  :grin:

peltimikko

jori ei oo ainut  :cool: tietyt ammatit,valinnat ja suomen keliolosuhteet mahdollistaa täyspäiväsen ercee harrastuksen  :afro:    peeäs:nyt joeua ratalle reenaa ! ja perjantaina tullaa ekpa indoor track  :shocked:

Joppe75

Radasta viimeinkin kunnon photo......

meritane