Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

DHI 2013 11-13.1.2013

Aloittaja goos, 25.09.12 - klo: 23.50

-Jari-

Lainaus käyttäjältä: Vesa - 17.01.13 - klo: 23.52
Eikai kukaan tosikisaaja useampaa kisaa aja samoilla akuilla stokkiluokkaa missään? Tai ainakin on hyvin perillä miten akkunsa suorituskyky muuttuu, eikä vaan mutu-tuntumalla.
Ajoin kaksi edellistä kautta samoilla kahdella akulla prostokkia, noista ekalla kaudella olin seitsemäs ja toisella kaudella kuudes joten akkujen suorituskyky varmaan vaan parantui  :cheesy: . Ja luonnollisesti ajoin myös kaikki treenit noilla samalla kahdella akulla molempina talvina. En tosin ole _tosikisaaja_.
Jari Valkola
*** www.fullspeedrc.fi ** XRAY T4, ORCA ** XRAY NT1 2015, Novarossi  ***

*HOKE*

Olisit hommannu joka kisaan uudet akut niin olisit ollu murskaava.

nikoprkl

Ihan vaan välihuomautuksena, aivan varmasti riittävän kokemuksen vakioluokista omaavana, voin todeta ettei tuo vauhtiero tässä tapauksessa tullut akuista. Ellei ollut sitten porukalla 3s akkuja. Eikä tässä edelleenkään ole spekuloitu että vain tiimikamoilla olisi menty kovaa. Kyllä siellä kulki paikallisilla torpedoillakin pelit. Oli vaa joku juttu noissa koneissa mitä ei hoksattu ja sen pituinen se..

-N
EuroRC / TEK

AAKE K.

Lainaus käyttäjältä: Vesa - 17.01.13 - klo: 23.52
Eikai kukaan tosikisaaja useampaa kisaa aja samoilla akuilla stokkiluokkaa missään? Tai ainakin on hyvin perillä miten akkunsa suorituskyky muuttuu, eikä vaan mutu-tuntumalla.

:embarrassed: UPS!

Viljami lähti vanhoilla, heinäkuusta ja syyskuusta saakka ajetuilla akuilla Tsekkien ETS-kisoihin ... Kaikki treenitkin samoilla akuilla.
Awesomatix-RS5-Traxxas-Team Durango-Nosram-LRP-Sanwa, www.power-racing.net

peitsamo

Järjestäjän ottamia kuvia tuolla.

Flying Calacucco