Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

SC10B

Aloittaja Hazard, 28.09.12 - klo: 22.37

Hazard

Tulihan se sieltä. Kyosholla ja Losilla onkin jo, eli takaveto SC-buggy 1:10 kokoisena.

Kuvista päätellen ei täysin perustu SC10 malliin vaan tässä on esim. taivutetut etualatukivarret ja kapeat etuvanteet jne.

http://www.teamassociated.com/news/latest_products/1001-NEW!_SC10B_RS_RTR

jannes28

Voisko mitään rumempaa enää olla :)
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

miksu79

Aavikko/sand buggy kilpuri ja suht aidolta näyttävä... Noistako muuttolaatikoiden seuraaja?
agama A8 evo nordic os speed futaba savöx Team Associated sc10 4x4  TC6.1  LRP

atarauskis

No ei todellakaan,lisäluokkana ehkä?
BC5 2wd cup mestari 2015 / Rc Jokkis Suomenmestari 2016 / 2022

Jämsä

Renkaat ovat vastaavat mitä olen kesällä nähnyt 2wd Correissa. Ainakin se on mennyt oikein heti alusta.
Onko noi eturenkaat kapeammat vai vain uusi kuvio?

kojo

Itse toivoisin tälle luokalle suosiota, koska omistamistani autoista asson t4 on ollut mieleisin peli radalla ajaa, mutta perus trukkiluokka taisi kuolla kokonaan corrien myötä. Sääli, sillä vaikka koppiautoista tykkäänkin, olisi tuollainen pitkäakselivälinen isorenkainen buggy melko monipuolinen kapine.

Onkohan tuossa hexivanteet kuten rs assossa? Olisi jemmassa t4 tappivanteita, niinhin kun yhdistää sanat lapakumi ja lumi niin talveksikin olisi tekemistä..
KojoRacing-EastSideRC`s
Team C 02 Evo, Losi 22 SCT

iceracer

Onkohan tämmöstä kellään ajossa täällä pohjolassa?
Mitenhän eroaa ajoilleen normi sc-malliin verraten...
VD12

jp-74

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_44_1171_2568_2570/products_id/240593/n/Team-Associated-SC10B-RS-1-10-Scale-RTR-Brushless-Short-Course-Buggy-w-XP-24GHz-Radio

iceracer, elä hättäile sc kotteron hankinnassa, minulle tulossa paketti matkahuollossa ja voipi olla kohta ylimääräisiä kopperoita  :wink:

iceracer

Juup ei hätiä mitiä.
Tuo sc10b on vaan niin TÖRKEEN hieno.
-sopis tyyliin...  :cool:
VD12