Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Assembly 2004! 8-11 elokuuta!

Aloittaja Vihrea, 12.05.04 - klo: 13.35

Vihrea

Eli onkos täältä foorumista tulossa porukkaa kyseiseen tietokone lani-tapahtumaan? ( www.assembly.org )

Jos meinaa tulla niin kannattaa varailla jo lippuja, kaikki on kohtapuolin myyty ellei tule peruutuspaikkoja.
Galant VR-4

uni

Se on kylläkin demo-tapahtuma...  huoh, tai ainakin oli joskus. Kaippa sitä nykyään voi lanitukseksi jo sanoa.

Mut löytää kyllä sieltä.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

blenheim

Oishan sitä yksi demo tehty ja valmiina, mutta lieneekö sitä halua/viitsimystä raahautua moiseen lanitukseen. Ennen oli mukavampi fiilis...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Matias V

Uni, milläs paikalla istut? Itse tulen noin 97% todennäköisyydellä.

Mul on pöytä C12 ja siinä mainstreamilla.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

pete||

Liput on jo tilattu ja paikka tulee olemaan C3 riviltä ja niistä neljästä pöydästä se keskimmäinen. Eli katsomossa ollaan...

uni

Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"Uni, milläs paikalla istut? Itse tulen noin 97% todennäköisyydellä.

Ei mulla siellä mitään konepaikkaa ole.  8)
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Matias V

Oletko uni ihan järjestäjänä vai sitten vaan vierailemassa?
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

tuukka.m

juu kyllä c3 rivilleppäin olen menossa :D..
...