Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Keskustelua Mad Forcesta ja muusta siihen liittyvästä

Aloittaja Poju12, 17.05.04 - klo: 17.36

Affu

||Mad force||
www.freewebs.com/jalffu  Todetusti ykkönen = Mad Force

Divi

Affu

||Mad force||

Jonni

Vaihteistosta löytyy ruuvi jota kiristämällä vaihteisto vaihtaa myöhemmin  ja löysäämällä päinvastoin.

Affu

Ne kuusiokolo ruuvit on jostain kumman syystä pyöristyny  :cry:
||Mad force||

tumppi91

Kokeile laittaa se kuusiokoloaavain sinne pyöristyneeseen ruuviin vähän vinoon :wink:  se on mulla aina auttanu :mrgreen: .

Affu

||Mad force||

Affu

||Mad force||

Affu

||Mad force||

Affu

Mutta toi on 28-kokoluokkaa ja oon kuullu että mädiin menee 21-luokan koneet. Onko totta :?:
||Mad force||

JupeR

Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Divi

Lainaus käyttäjältä: "Affu"oon kuullu että mädiin menee 21-luokan koneet. Onko totta :?:
Voisin jopa sanoa että jos et tuon vertaa autostas tiedä niinn kannattanee siirtyä vaikkapa potkukelkkailuun

Bagi

Divi ei kaikki oo tommosia tietopankkei kuten sinä  :mrgreen:
On se nyt parempi kysyä kun ostaa ja sit ei menekkään mutta kyllä sen manuaalin lukeminen ois ihan hyvä asia
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Divi

Lainaus käyttäjältä: "Bagi"mutta kyllä sen manuaalin lukeminen ois ihan hyvä asia
Aivan...

Catiska

Joko nuo Nosramin koneet on alkaneet kestää ajoa? Eli, onko tehdas päivittänyt kampuraa paremmaksi? Sori OffTopic
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Affu

Jaa eiks ne koneet oo sit ennen muka kestänyt ajoa    :?
||Mad force||

Affu

Tietääkö kukaan et montako heppaa tässä koneessa on? http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=osrgp kun itse en ole löytänyt mistään kyseistä tietoa :?  Mutta asia voi johtua jälleen kerran huomaamattomuudestani :mrgreen:  Mutta jos jollain on tietoa asiasta niin voisitko kertoa.
||Mad force||

Jonni

Futaba

Siinähän se luki...

Valmistajan ilmoittamat speksit:

Displacement 0.211
Bore (in) 0.654
Stroke (in) 0.630
RPM 3,000-35,000
Output (HP@rpm) 1.9 @ 30,000
| Academy | Axial |

Divi

Siinähän se lukee heti myynti-ilmoituksessa mutta nuo HP tiedot on sitte näissä rc koneessä todella syvältä! Ne on täyttä huijausta!!! jos pitää madiin saada vauhtia niin varmaan Team infinity koneet vios olla hyviä :wink:
Samurai 521 tai sitten RTR .27
//www.jp-nitroracing.com

Affu

||Mad force||

Affu

jos pistää mädiin 3.81 heppasen koneen niin keuliiko se koko ajan "liikaa" :?:
||Mad force||

Affu

Lainaus käyttäjältä: "Divi"Siinähän se lukee heti myynti-ilmoituksessa mutta nuo HP tiedot on sitte näissä rc koneessä todella syvältä! Ne on täyttä huijausta!!! jos pitää madiin saada vauhtia niin varmaan Team infinity koneet vios olla hyviä :wink:
Samurai 521 tai sitten RTR .27
//www.jp-nitroracing.com

Ok kiitos Divi! :mrgreen:
||Mad force||

Divi

Lainaus käyttäjältä: "Affu"jos pistää mädiin 3.81 heppasen koneen niin keuliiko se koko ajan "liikaa" :?:
Itseasias taitaapi olla niin ettei ainakaan madiin sopivalla lohkolla löydy noin tehokasta... Mutta tosiaan. jos laitat vaikkapa Lamberton .32 kokosen niin varmasti keulii liikaa...

Affu

tätä konetta oon pohdiskellut jo jonkin aikaa: http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=NOS1JJ8Y57 ja eikös tuon pitäis mennä mädiin :?:
||Mad force||

Divi

Kyllä pitäis. voi olla että mootoripukin joutuu laittamaan uusiks mutta uskompa että atalassa osaavat kertoa tarkemmin moottoripukin tarpeesta... :wink:

Affu

Ok täytyypä käydä kysäseen. Toivottavasti mun mädistä ei tuu ton motin kaa
"liian" voimaksat :lol:
||Mad force||

Affu

Nyt toimii vaihteet mädissä, kaasarinkurkku aukee ihan kokonaan ja kaikki toimii! Ostin viä uuden korinki. Sellasen chervoletin aika makee. Nyt tarvisin vaa "auttavaakättä" Oisko mitään maalaus vinkkejä? :D
||Mad force||

Divi