Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Paha moka! :(

Aloittaja skelari, 21.11.12 - klo: 22.36

skelari

Menin lupaamaan tyttökaverille, että se saa tuunata mun cenme10mt:n kopan!

Näin se kirjotti facebookkiin. :D

Jee Jukka anto mun tuunata sen rc-auton! :D
mun teemana autossa tulee olemaan häät ^^ ♥

Kuvia on taatusti tulossa, kuhan tuunaus on valmis!  :grin:
kännissä on mukava olla, varsinki sillon ku ei oo selvinpäin. autot:team losi mini-b 1:32, team losi micro raminato 1:32, xpress mini-x 1:24 (drifteri), cen me16mt, hyosho mini-z mclaren.

Jusahdus

Aika paha...  :shocked:

-Jusa-

Xray 808 '11spec/TeamC TC02 Evo

jerzirccar1

Jos olisin sinä en antaisi autoa tuunattavaksi.
Lähtisin samantien liitämään kuin eukko alkaa puhumaan häistä.
Hääteema  :huh:
Kyllä on hauskaa nähdä miltä autosi näyttää.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

skelari

Heh! no nyt se alotti ton tuunaamisen :D hääteema on kuulemma unohettu, mutta glitteriä ei oo unohettu :D pelonsekavin tuntein ootan, että miltä lopputulos tulee näyttämään.... tässä pari välikuvaa!
kännissä on mukava olla, varsinki sillon ku ei oo selvinpäin. autot:team losi mini-b 1:32, team losi micro raminato 1:32, xpress mini-x 1:24 (drifteri), cen me16mt, hyosho mini-z mclaren.

jannes28

Taidat olla itse tuunannu. Et kehtaa vaan myöntää ;)
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

*HOKE*

Jotenkin nuo kuvat särähtävät meikäläisen silmässä hieman.

Onko tää Oy Alko Ab maksama mainos?

Miksu L

Skelarille tulossa Raahen seksikkäin kori. :) Pullo antaa kyllä hyvän mittasuhteen korista, vaikka oishan tuo kynsimaalipullokin riittänyt.

RcVosu

on kyllä hieno pullo!

RcVosu

paljo tommonen pullo maksaa saksasta tilaamalla?

jucca

Onkohan tämä oikeasti tarpeellinen aihe aloittaa topikki?

rcpoju

juuri tota olin kysymmässä ku eihän tässä ole pätä tai häntää en tiennykkää et toi on raahelainen

skelari

Lainaus käyttäjältä: jannes28 - 22.11.12 - klo: 09.44
Taidat olla itse tuunannu. Et kehtaa vaan myöntää ;)

heh! joo :D

skelari

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 22.11.12 - klo: 11.24
Jotenkin nuo kuvat särähtävät meikäläisen silmässä hieman.

Onko tää Oy Alko Ab maksama mainos?

oliski! tulis emännälle juominen halvemmaksi :D

Lainaus käyttäjältä: Miksu L - 22.11.12 - klo: 12.14
Skelarille tulossa Raahen seksikkäin kori. :) Pullo antaa kyllä hyvän mittasuhteen korista, vaikka oishan tuo kynsimaalipullokin riittänyt.

juu! asun nykyään tampereella, mut tulee tampereen seksikkäin :D se oli sopivasti kuvassa... aattelin, että antaa kivan tunnelman ja naisellisuuden kuvaan :D

Lainaus käyttäjältä: RcVosu - 22.11.12 - klo: 13.07
paljo tommonen pullo maksaa saksasta tilaamalla?

tosta pullosta ja hinnasta ei oo mulla tietoa, ku on emännän pullo :D

Lainaus käyttäjältä: jucca - 22.11.12 - klo: 13.18
Onkohan tämä oikeasti tarpeellinen aihe aloittaa topikki?

ei! oottelinki, että joku siirtää tän järkeväämpään paikkaan... ku en jaksanu ite miettiä moisia :)

skelari

lissää kuvia!

RcVosu

on muuten hienoo teippiä

skelari

Teippi on tärkeää. varsinki sillon, ku vaihtelee johtojen paikkaa ja ei oo ihan varma mihin mikäki johto tulee.... on helpompi irrottaa teippi, ku tinamöykky ja kutistesukka! :)

Tyttökaveri ei antanu lupaa laittaa kuvia tosta tuunauksesta, ku se on vielä keskeneränen... joten laitan kuvia omista tuunauksista :)

Renkaat nimesin foliorenkaiksi! ei oo vaikia arvata että: miks? :D nyt oottelen sitte että saisin kunnon vastarin, ohjaimen, akun, laparenkaat, uuet öljyiskarit ja muuta kivaa palikkaa :D

Pastirolli

On taidettu ottaa hieman kuppia viime aikoina..?  :shocked:
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä

skelari

Lainaus käyttäjältä: Pastirolli - 26.11.12 - klo: 21.07

Häh? mitenkä niin? En ota kuppia enään.... lopetin noin 2,5vuotta sitte kupin oton :D

skelari

Homma etenee... autosta on tulossa tommonen offroad formulan ja hodrod:in sekotus, mut hieman hienompi, ku tuossa mun muokkauksessa :D Eli ei oo vaikia huomata, että toi tyttökaverin tuunama koppa taitaa jäähä nyt käyttämättä....

RcVosu

Lainaus käyttäjältä: skelari - 27.11.12 - klo: 12.05

Häh? mitenkä niin? En ota kuppia enään.... lopetin noin 2,5vuotta sitte kupin oton :D
kannattaisi ehkä alkaa taas kupittelemaan  :wink:

skelari

Lainaus käyttäjältä: RcVosu - 27.11.12 - klo: 14.52
Lainaus käyttäjältä: skelari - 27.11.12 - klo: 12.05

kannattaisi ehkä alkaa taas kupittelemaan  :wink:

Ei sitä semmosia! hyvin pärjää ilmanki :)

skelari

No tää projekti etenee vaan mun osaltani! Laitanpa uusia kuvia.

Onko tää Hodrod, Ratrod, Monsteri, vai Traktori :D