Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Pelejä

Aloittaja kille, 21.09.02 - klo: 17.14

kille

olisko kellään mitään pikku-auto pelejä  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

pete||

Vaikkei tää mikään peli foorumi ole niin tossa on hyvä ja ei laataa kauaa vaikka olis modeemi  :mrgreen:

http://www.infonia.ne.jp/~fukui/rccar/index.html

pete||

Lainaus käyttäjältä: "charz"Kehittävä peli  :lol:

...On... :lol:

Repe

Todella hyvä!
Tolla mää rupeen harjotteleen! :D
Ja homma toimii!

korimaali

onko kellään tiedossa muita hyviä (pieniä) pelejä???????????
ja rapa roiskuu

kille

niin vaikkei tämä olekkaan mikään peli foorumi niin yks hyvä pikku auto peli olisi gene rally sen voit käydä imuroimassa googlesta tai sitten oli täällä jossain foorumissa se peli kun rupeat vain etsimään  :lol:  :lol:  :lol:

pete||

Voispa generallyy pelata netissä, se ois siistii  8)

killerloop

minkä laisii aikoja ootte ajanu tohon mondega rataan...
ootko kille kovaki ajelee :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :roll:  :lol:
se on siinä sano sammakko muurahaiselle!

pete||

Tarkotti GeneRallyy !!

pete||

se on rallipeli !

kille

en nyt muista mikä oli aika ja se on aika huono kun ei tuo mondega oikein luonnistu mutta kyllä muut menee hyvin :lol:  :lol:

Vihrea

mun  aika mondegassa on 13.29 (sucks)
Galant VR-4

pete||

12.96 taittu multa mondage  8)

Vihrea

nyt meni 12.44s Mondega !
Galant VR-4

korimaali

Gene rally ei toimi kun meillä ei oo jotain pahuksen dll tiedostoo. :cry:
PÄRKÄLÄ* :!:
ja rapa roiskuu

pete||

Sulla on varmaan liian vanha directX  käys jostain imuttaa 8 tai 8.1  ni pitäis toimia !

Repe

Toi mondega on ihan sika vaikee...
Gilvan ja Agari (mikä se nyt olikaan) on hauskoja.
Mää luulin aluksi noita varikko miehiä rengas kasoiksi mutta sitten aloin miettimään että minkä takia ne kokoontuu aina samaan muodostelmaan :D
Ja homma toimii!

pete||

hehehehehhe  :lol:

kille

niin onhan se mondega vähän vaikee mutta aika oli 12,57 minkä laisia aikoja ootte ajanu muissa radoissa esim: kutford :)  :)

killerloop

oon ajnu mondegassa 12.32 ja kudfortissa 7.48 ja gurveln 18.86
oon muute aika GURU :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
se on siinä sano sammakko muurahaiselle!

kille

oon ajellu kutfordin aikaan 7,61 ja snoogyn 8,89 ja vai että ranking :lol:  :lol:  :lol:

kille

Lainaus käyttäjältä: "viksma-a"mun aika: 14.96 auto: McTurbo

niin missä radassa

korimaali

niin mistä sen 8, 8.1 vois imasta
ja rapa roiskuu

kille

oon ajellu tysaya 13,84 :lol:  :lol:  :lol:

pete||

Mikä käyttis sulla on ?

pete||

Nyt taittu mondega 11.98 s    8)  :mrgreen:    jeesh !

kille

aattelin että tulisi paljon paremmin kun laittaisi kerralla kaikkien ratojen ajat niin ei tarviisi yksitellen tässä on mun enkat Agari=8,18 Kutford=7,53 Sewring=8,96 Tysaye=13,84 Bytes=9,76 Mondega=12,57 Snoogy=8,89 Wendan=9,47 Gilwan=6,69 Nyrporl=13,31 Tachren=13,21 Wigeno=15,41 Pargy=8,34 Tantele=10,31 Xupong=9,30 ja Gurveln=19,59 ja aivan varmasti ajat parantuvat vielä noista 8)  8)  :lol:

korimaali

mul on mondagessa 13,90. tehkääpä kompuutterivastus jo pistäkää senn skillit (taidot) kahteensataan ja koittakaa voitaa se mondagessa mää annan sille viiskypää postitettuna jos voitatte. 8)
ja rapa roiskuu

Vihrea

noniin, oon pistämässä GeneRally ranking sivua pystyyn, sinne voi lähetellä omia kierrosennätyksiä radoista (voit tehdä oman radan jä lähettää minulle, pistä ennätys mukaan) luotan siihen että ajat ovat realistisiä eikä mitään päästä keksittyjä 2,3s aikoja  :wink: .
tänne ennätyksiä&ratoja lauri.halminen@luukku.com
Galant VR-4