Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

RCX Teaders' choice Awards

Aloittaja Mika R, 30.05.04 - klo: 23.43

hellgren

Clodz: Kannattaa tutustua 280/300/350/400-moottoreiden virrankulutukseen. Ne ei karmeesti nimittäin virtaa haukkaa. Tosin, 400:n saattaa viedä jo tuplat vrt. 300. Autoissahan piikkivirrat on kyllä hurjia vrt. lennokit, joissa noita mosia normaalisti käytetään. Jenkkifoorumilla on kuitenkin ollut puhetta ~20 minuutista 4:llä AA:lla vakiokokoopanolla.. Ota tuosta nyt sitten selvää. 4:llä kennolla Mini-T:tä ei kuitenkaan näemmä kannata ajaa, 6:n kennon KAN1050-paketteja kannattaa kasailla hintaan 2,20e/kenno. Itse ajattelin kokeilla tuota kahden kennon LiPo-pakkaani myös, jos auton uskaltautuisin tilaamaan. Tämähän tosin kuuluisi jo Mini-T topiciin.
Lahti Rock City

l150040

Lainaus käyttäjältä: "Mika"
LainaaFutabaan saa kiteettömän modulin, jos asia siitä pelkästään on kiinni.
Saako suomessa? Hitecin CRX:n olisin ostanut ja siihen kiteettömän modulin, mutta eipä suomalaisilta kauppiailta! Samaa epäilen Futabankin tapauksessa. Graupneriin sai heti hyllystä :-D

Hyvä pointti. Futabaan saa kiteettömän modulin taajuuksille 75 MHz ja 27 MHz, mutta en ole minäkään nähnyt niitä myytävän Suomessa. Itseasiassa muutenkin olen nähnyt myynnissä vain tuota 75 MHz mallia. Kaverillani on kuitenkin tuollainen 27 MHz versio tuotuna Hong Kongista. Lisäksi Futaban ja Hitecin modulit menevät jossain määrin ristiin, mutta Hitecin modulitkin on vain taajuuksilla 72 MHz ja 75 MHz. Muistaakseni Novakin piti tuoda kyseinen moduli myös Futaballe, mutta eipä näy olevan enää tulossa heidän sivujensa mukaan.

Itse olen odotellut hartaasti, että omaan radioonikin JR R-1 (=Graupner) tulisi saataville kiteetön moduuli, koska ovat uranuurtajia tällä saralla. Ei ole valitettavasti ainakaan vielä kuulunut.

copter

Vielä näistä synteettisistä sen verran, että Sanwaan on nykyään olemassa Novakin modulin lisäksi myöskin Sanwan ihan oma synteettinen moduli.