Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Mamba Monster 2 waterproof esc

Aloittaja tuplaesa1, 14.03.13 - klo: 18.24

wille86

mulla tuuletin lopetti toimintansa, uskaltaako tuolla 6s setupilla ajaa ilman tuuletinta?
Savage Flux XL, Savage XL 5.9, Losi 5ive T

kenblock

ja eksää vast saanu uuret?
lopeta se 6ässäl ajamine, ne tappaa noi se vehkeet :shocked:

wille86

Joo sain oliko toinen tai kolmas kerta niin tuuletin ei enää pyöriny  :sad:
Savage Flux XL, Savage XL 5.9, Losi 5ive T

Zufee

Antaa hyvän kuvan Mambasta  :grin:

Vaihra hyvä mies tallia, jos nuan hankalaa on.  :angel:

4wdkanootti

Yleensä ne ropelit hajoaa liasta.  Tossa mallissa kun ruokitaankin ulkoisesti.
Edellisellä sivulla kerroinkin heittäneeni het uutenakannen ropeleineen kuuseen.
Saa koitettua lämpöjä, ylikuumenemisen suoja vielä välissä katkoo tarvittaessa.

Jos konekaaan ei kuumene, voit saada jopa 6 vuotta ajoa ympäri vuoden.
Kun jokin pettää, todennäköisin on konkka. Silloinkin voi lisätä ulkoisen.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

r2

Itselle tuli juuri tuohon TeamC foffiautoon MM2:nen..

Hiukan skeptisesti alkuun katselin näitä palaneiden nopareiden kuvia mutta kun ei sitä 1-versiotakaan oikein mistään saa enää niin tämän päätin tilata. Interin webbiä jonkun aikaa selailtua päätin tilata siihen kaveriksi CC cappackin, eli lisäkonkat virran tulopuolelle, kuulemma pitkien piuhojen ja/tai akkujännitteen notkumisien avuksi..?
Onko tuosta täällä kenelläkään kokemusta?

Varsinkin foffiin tuo omaan makuun voisi olla jopa tarpeen jos mainospuheisiin on uskomista, akut kun ovat monella meistä hiukan pienehköt..
"Real stupidity beats artificial intelligence every time"

wille86

#156
ei kenelläkään mahtais löytyä ylinääräisenä tuota tuuletinta?

Tapahtui jotain ihmeellistä ja tuuletin lähti pyörimään. Käyttäjässä tais olla jotain vikaa kun nyt toimii ihan normaalisti  :laugh:
Savage Flux XL, Savage XL 5.9, Losi 5ive T

SSchevy

SANWA MT4 ,HPI SAVAGE FLUX HP,DF 33" cyberstorm.

4wdkanootti

Eri fyysinen koko, joten eri piirikortti, ehkä eri fetitkin.
Vain toinen logging yhteensopiva....
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

r2

Ja monster X:ssä aux-liitäntä, pystyy radioista säätämään esim drag brakea, jarrua, etc, tuol ne castlen sivuilla lukee..
edit: niin ja telemetriavalmius uudelle futten mankalle...

Ja arvatkaa harmittaako kun ehdin tuom MM2:sen hommata.. just viime kesänä puhuin kaverille miten kätevä se drag braken säätö radioista olis foffissa...

Ja tuosta kakkosen tuulettimesta.. omassa se ottaa aina hetkisen ennenkuin lähtee kunnolla pyörimään.. noppa on Dustyn suojan alla, joten isompaa kiveä sinne ei ole päässyt, hienompaa hiekkaa ja pölyä kylläkin.
"Real stupidity beats artificial intelligence every time"

hanzu12

Onko tässä paljo nykimistä liikkelle lähdössä tai kun yrittää ajaa pienillä kierroksilla? Kumminki sensorittomasta kyse jos oikein oon ymmärtänyt... Sais vaan samaan hintaa eri merkkiä sensorillisena.

4wdkanootti

CastleCreationsin Momba Monster waterproof, on tehty korkeille volttimäärille.
Jos yrität ajaa 2-3s, ni lähdöissä on nykimistä. Ja vastaavasti 6s (22,2V ) ei ole.
Ainakaan isolla 4-pole harjattomalla, joka ko 6-10kg painoseen autoon on hyvä.
Tämä huomattu 1/10 summitissa harjattomalla koneella. (ko autossa hidasajolle ja nopealle omat vaihteet)
Pysty ihan samoihin ryömintätehtäviin, kuin alkuperäisellä harjallisella koneella kaverin samanlainen, kunhan ajoi 6s lipoin ja kaasukäyrä oli tehtävän mukainen kädelle.
Jopa niin hyvä, että lumisessa mettässä vahingossa ajoin akkusetillisen nopean ajon vaihteella crawlaten.

Jos yritti lisätä ajoaikaa ajamalla kahdesta akusta kummankin 3s erikseen, ei päässyt kiipeilytehtävistä helpolla millään säädöillä. Valmiilla etenemisellä taas kulki normaalisti.

4s ei ollut niin selkeä kumpaankaan suuntaan ajaessa, mutta hävisi molemmiille  aiemmin mainituille kytkentätavoille ajoAJASSA. Tätäkään ei mettän uumenissa enää välittänyt koittaakkaan nopean ajon välityksillä liikkeelle. Tuli tavaksi vaihtaa vaihdetta vain jo rullaavaan autoon, kuten isoissakin.

ps
Tätä coggingia saa vähän pienemmäksi jos pakottaa sinne vanhemman softan. Siinä sitten oli lipocutissa bugi, joten tarkkana.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2