Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Tiimijen nimet ja logot

Aloittaja Poju12, 18.06.04 - klo: 08.13

kukkalapio

Mahtavia logoja Kujis :!:

Kujis

Lainaus käyttäjältä: "waltt"Vau!!! saanko mä kayttää noita mun sivuilla?
saanko mä noi "omaks"??

Oleppa hyvä vaan... :D  kun muistat, että tekemieni logojen muokkaaminen ilman lupaa ei ole sallittua. Muuten voit käyttää vapaasti.
Hyvää yötä ja huomentaa-aaa!!

waltt

Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

mini-olli

on kyllä todella hienoja logoja! jos joku haluaisi suunnitella sivuilleni uuden logon (mini-z-cruising) , niin olisin kiitollinen.

mini-olli

ja siinä logossa saisi olla sinistä..

Kujis

Pitäisköhän tämän topicin otsikko muuttaa -> Suunnitelkaa tiimille logo...  :shock:

Jesse|K

Lainaus käyttäjältä: "Kujis"Pitäisköhän tämän topicin otsikko muuttaa -> Suunnitelkaa tiimille logo...  :shock:
Juuri sitä minäkin mietin.... :roll:
Brushless rc18t 8000kv, tc3 ft.

Speeder

Lainaus käyttäjältä: "mini-olli"on kyllä todella hienoja logoja! jos joku haluaisi suunnitella sivuilleni uuden logon (mini-z-cruising) , niin olisin kiitollinen.
Mini-olli lähetin sähköpostiis logon toivottavasti tuli perille ja kelpaa.

mini-olli

speeder, kiitos logosta. kaipaisin vielä silti lisää logoja mistä valita hienoin. 8)

Speeder

Mini-olli voin tehdä toisenkin jos aikaa tulee mutta kaipailisin toiveita minkä lainen, siis jos tuo ei kelpaa.  :wink:

Sinervo

Keksikääs mulle "tiimin" nimi.
Kiitos!

jeejee

Lainaus käyttäjältä: "Sinervo"Keksikääs mulle "tiimin" nimi.
Kiitos!

Team Sinervo. :D Tai SRT=Sinervo Racing Team
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Sinervo

Voisko joku kyhätä tuosta Sinervo Racing Team nimestä logon?

MarkusH

"Hopak" niminen logo olisi myös tilauksessa, jos jollain on aikaa tehdä :wink:

Sinervo

Niin voiko kukaan tehdä logoa tästä: Sinervo Racing Team ?

Kujis

Lainaus käyttäjältä: "Sinervo"Voisko joku kyhätä tuosta Sinervo Racing Team nimestä logon?

Lähetin logon sinun sähköpostiin. Toivottavasti osoite oli oikea tuolla yhteystiedoissa...  :shock:

OttoL

mullekkin voisi keksiä tiimin nimen.Kiitos!

waltt

Hyper-racing?
Hyper-racing Team

OttoL

Haluaisiko joku tehä mun tiimin logon?Se mun tiimin nimi on Hyper-Racing Team

waltt

Mä pistin sulle mailiin pari logoa.

waltt

Joko "HOPAK" on saanut logon...
Opettelin just käyttämää paint shop pro:ta... :D

m@sse

Lainaus käyttäjältä: "waltt"Joko "HOPAK" on saanut logon...
Opettelin just käyttämää paint shop pro:ta... :D

Jos on tekemisen puutetta niin `HML RC´:lle saa logon kyhätä vai onko jollakulla jotain sitä vastaan???

Lähettäkää se hmlrc@groups.msn.com

(mitään virallista ei vielä ole kuin ´yhteisö´ mutta onhan se logo hyvä olla....  :wink: )
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

waltt

Pistin logon s-postiin.

Matias V

Lainaus käyttäjältä: "hyper-pappa"Haluaisiko joku tehä mun tiimin logon?Se mun tiimin nimi on Hyper-Racing Team

HoBaolla = Hyper-Racing Team....
Se on virallisesti rekisteröity nimike, jolla on tekijänoikeus-suojalaki tjsp.
Joku tällanen juttu siinä on, että rekisteröityä nimeä ei saa käyttää tietyssä tarkoituksessa.
Selvennystä joltakin?
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Sinervo

Eli jos sillä on tekijän oikeus juttu niin sitä nimee ei saa kukaan käyttää missään. Esim coca-cola, sitä ei saa kukaan muu käyttää missään tiimin nimessä tai myynti tuotteen nimessä ym.

Matias V

Just tota tarkoitin, että ei saa tehdä tiimiä nimeltä "Coca-Cola Company".
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

waltt

Sorry. :(
Mä en tiennyt että sellanen tiimin nimi on...

Jasu92

Lainaus käyttäjältä: "Matias V"Just tota tarkoitin, että ei saa tehdä tiimiä nimeltä "Coca-Cola Company".
Saahan tuollaisen tehdä kunhan on lupa Coca-Cola Comppanylta :wink:

OttoL

juu,vaihan mun tiimin nimen ja joku vois keksii mulle uuden tiimin nimen

Mini-Z

THP, Team Hyper Pappa tai Hyper Papparaiset :mrgreen:
Are you sure?