Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

APUVA

Aloittaja hmattsso, 01.06.13 - klo: 07.21

hmattsso

Teistä joku varmaan pystyy auttamaan minua tunnistamaan auton valmistajan ja mallin ?
Löyty kellarista entisen asukin jäljiltä.
Toimiva peli, mutta olisi kiva tietää löytyykö autoon vielä jostakin varaosia.

emppu99

No ei varmasti löydy ainkaan uutena ja ei olidi tarvinnut tehdä uutta aihetta.5
EXC125

hmattsso

Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 01.06.13 - klo: 07.24
No ei varmasti löydy ainkaan uutena ja ei olidi tarvinnut tehdä uutta aihetta.5
KiiDos selventäväsDä vastaukseDa.

Metsäläinen

Näyttäisi tamiyan TL-01 alustalta ja varaosia löytyy ainakin tuolta http://www.tamico.de/

allu 6

Joo tl-01 toi on.Tuohan on sama kuin hbx joka on kopio tuosta.Tuolta löytyy jotain osia jotka tuohon pitäisi käydä.http://rckauppa.fi/index.php?cPath=27_38_43
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst

jesse112

Olen vähän hakusessa olis tälläinen ylimääräisenä clod buster, josta tahtoisin eroon.

Lähinnä kysymys kuuluu että minkä arvoinen tälläinen auto on?vuosi autolla on 1989

Ja siis rtr auto kaikki toimii

Trx E-Maxx Toro, Kyosho Fazer Ve, Axial scx10 dingo, axial scx10 sherokee.

jesse112

Ja tässä myös kysymys merkki mitä tälläisesta voi pyytää?
Trx E-Maxx Toro, Kyosho Fazer Ve, Axial scx10 dingo, axial scx10 sherokee.

Honkkari

joskus jerzin pyysin arviota vintage autosta. Sieltäpäin kannattaapi varmaan yv:llä kysyä kun parhaiten taitaa nämä vintage autot tuntea  :smiley:
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Pauli4x4

Lainaus käyttäjältä: jesse112 - 30.03.16 - klo: 10.41
Olen vähän hakusessa olis tälläinen ylimääräisenä clod buster, josta tahtoisin eroon.

Lähinnä kysymys kuuluu että minkä arvoinen tälläinen auto on?vuosi autolla on 1989

Ja siis rtr auto kaikki toimii
Jokusen kympin arvoinen tuommoinen QD clodi. Jos olis aivan priimakunnossa tarrojen ja kaiken osalta, niin sitten olis aavistuksen arvokkaampi. Ei nuo ole oikein kysyttyjä keräilyautojakaan, kun ovat enemmän leluluokan laitteita.