Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Vetoomus hyvän asian puolesta!

Aloittaja Kujis, 27.06.04 - klo: 18.15

Kujis

Sydänlapset Ry:n sivuilla on vetoomus johon kaikki halukkaat voivat käydä nimensä laittamassa. Asia nyt ei liity tosiaankaan tähän RC-harrastukseen, mutta toivottavasti moni kävisi laittamassa nimensä vetoomukseen. Itse puolivuotiaan sydänlapsen isänä asia koskettaa, koska leikkausta odotellaan. Aikaa vaan ei tahdo löytyä, kun lastenklinikan teho on niin pieni ja jatkuvasti täynnä. Vetoomuksella pyritään vauhdittamaan tehon laajennuksen rakentamisprosessia.
Kiitoksia kaikille jotka osallistuvat.
Vetoomus löytyy siis osoitteesta www.sydanlapset.fi
Hyvää yötä ja huomentaa-aaa!!

copter

2 fast 4 u

>>Death Race Pilots<>WSA Freeriders<<

Losikuski

Allekirjoitettu

Toni N

Mukava nähdä miten ihmiset ottavat osaa tähän vetoomukseen.
Itse allekirjoitin vetoomuksen seuraavana päivänä siitä kun nimiä alettiin keräämään, ja olin noin 2000:s.
Tällä hetkellä nimiä on noin 69000 kpl. Toivottavasti tällä on myönteistä vaikutusta asioiden kehittymiseen.
Jaksamista kaikille sydänlapsien vanhemmille, ja itse lapsille!
Tyhjä

Joona H

made

Tekisipä BMW RC-autoja
Capricorn/Novarossi/Much More/www.future-rc.fi/www.racingfactory.fi

iirc

Jrx2 . B3, B4, B44 ja TC3

RaDon

PJEP

Heuli

fiesta6

Taas kehissä.. ;)

Mursu

Äläs nyt...

Juhana

Xray

hanzu12

Kävin kans allekijoittamas.

Jani Lindqvist

jerzirccar

Olin 69450 joka oli allekirjoittanut tuon. :wink:  tulee hyvä fiilis kuin tämmöiseen laittaa nimen. Meillä on yksi 3v sydän lapsi meidän pihalla mutta hänen sairaus on operoitu viime syksyllä ja hän voi nyt hyvin.
Jerry

fiesta6

Höh, mä en nähnyt mones olin  :shock:
Taas kehissä.. ;)

Alfa

Kaikki kotona, minun lisäkseni laittoi allekirjoituksensa.

pOINTER

Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Sinervo

olin 72360 joka allekirjoitti.

tux10

Allekirjoitettu on, olin 72624!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Antti S

Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Pekka V

Lusikka

XXX-4 / XXX-CR

aneboy

Allekirjoitin minäkin... Olin 75594...
Tämä ei kyllä liity tähän asiaan, mutta minulla todettiin keuhkoastma tämän vuoden alussa, ja kävin ensimmäisissä testeissä jo kaksi vuotta sitten...
Joka päivä ja jokaikinen yö.

paniikki

Traxxas Stampede

MarkusH

blenheim

Allekirjoitettu on. Sydänvikaisia olen nähnyt läheltä omassa suvussani. Muun muassa isoisäni vaihtoi hiippakuntaa sydänleikkauksen siirryttyä, tapahtui siis porissa.

Kujikselle tsemppiä! Raskasta varmaankin... :/
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Mage

Marko