Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

EFRA Large Scale Off Road Eurot epsanjanmaalla

Aloittaja MKE, 25.07.13 - klo: 21.26

MKE

Suomalaisilla pullat hyvin uunissa. Jouni ja Pekka 10:n sakissa selkeästi. Rata menossa todella huonoon kuntoon mikä edessauttaa suomalaisia. Espanjalaiseen tapaan kisainfo heikkoa. Pekan ja Jouni edellä olevista ainakin yksi ottanut penalttia. Onneksi RCracing.TV hoitaa infon mainiosti -> http://www.youtube.com/watch?v=bKSYpaRxM4I#at=479

jerzirccar1

Jounin kanssa olen tänään jutellut (n.klo 20.30) niin tieto on se että Jouni on 4 alkuerän jälkeen 7 ja Pekka 13.
Kyllä tulee Jouni leveällä hymyllä Suomeen.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

MCD RACING

Terveiset teille kaikille täältä Espanjasta. Viisi päivää on 2wd ja 4wd vitoskrossarit nyt ajaneet ja se todellakin alkaa näkyä radassa, sillä ei taitaisi Helsinkiläisen perheen äidin citymaasturilla päästä rataa läpi ilman pohjakosketuksiä, sillä niin syviä kuoppia alkaa jo olemaan.

Tilanteen neljän ajetun alkuerän jälkeen voi käydä katsomassa tuolta http://www.myrcm.ch/es/javierllo/20130721_446824/LS_EFRA_4WD/index.html
Huomenna ajetaan vielä kaksi lisää, jotta kuusi tulee täyteen ja niistä huomioidaan 3 parasta.

Suomen joukkue sijoilla.

7. Jouni Hiltunen
10. Pekka Heikkilä
16. Toni Elfving
20. Hanno Kruus
23. Tanel Torger
25. Pekko Iivonen
32. Esa Myllymaa
36. Jari Roslöf

14:sta parasta menee suoraan semeihin, joten sinne on meidän tiimillä kova pyrkimys.

MCD RACING



manez

Olen ainoana suomalaisena black listalla, eli paras veto hylätään. On toi äänen mittaus ihan ahterista.

-Jari

Mordex

Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Mordex

Pekko Iivonen on parantanut tuloksiaan tasaista tahtia ja oli ryhmänsä voittaja viimeisessä aika-ajossa viiden sekunnin turvin. Juontajat hehkuttivat, että todella hieno suoritus 10v pojalle ja tottahan se on. Eikä jäänyt paljosta paitsi, että olisi päässyt semi-finaaleihin.

Tällä hetkellä semeihin menossa ilmeisesti kolme suomalaista:

Jouni Hiltunen(8), Pekka Heikkilä(11) ja Toni Elfving(13).
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

tonij

suomen tän hetkinen tilanne

8 jouni hiltunen
11 pekka heikkilä
13toni elfving

14 parasta semeihin

16 pekko iivonen
19 hanno kroos
28 torger torger

1/4 finaali

35 esa myllymaa
37 jari roslöf

1/8 finaali

1/8 finaali suomen aikaa klo:19.00
TRKMANS racing

MCD RACING

Upea päivä Suomen tiimille minkä kruunari Esa ja Jari, jotka ajoivat tiensä 1/8 finaaleista neljännes finaaleihin.



MCD RACING


manez

#11
Lauantain Finaalien live seuranta.
http://www.youtube.com/?client=mv-google#/watch?v=ETc0C_MqEow

http://m.youtube.com/?client=mv-google#/watch?v=ETc0C_MqEow

1/4A finaali klo9:00
Hanno Kruus
Esa Myllymaa
Jari Roslöf

1/4B klo 9:30
Pekko Iivonen
Tanel Torger


MKE


Mordex

Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

MKE

Tätä pelkäsinkin. Aivan hirveetä sekoilua/ajelua tuo Jounin hiitin alku. Toivottavasti nousee jatkoon.

Mordex

Huh, mikä taistelu Hiltuselta. 2 kaadon ja muun muiden aiheuttaman kaaoksen jälkeen hännän perältä vielä finaaliin.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

MKE

JEEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!! Jouni nousiiiiiii! Kuuli taasen suomijellonan karjuntaa :grin: Hyvä jätkät

MKE

Onnittelut Pekalle ja Jounille hienoista sijoituksista.

Racinwhitbaja

Hienoa suomen ukot ja erityis onnittelut Pekolle hienosta sijoituksesta euroopan parhaiden ukkojen seassa nuorena miehenalkuna!
MCD RRV4 30,5cc ProStock, Jofer, Samba, Savöx  Futaba4PL Baja 5Bss & 5Tss29cc

ajv

Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Mordex

Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

juska

Hyvä Soumen joukkue!!! Onnea Finalisteille!

Racers Group Finland Team

jounihi

JEEEEEESSSSSS!!!
Olihan kisa, voi perskuta rallaa.
Omalta osalta alkuerät meni paremmin kuin hyvin ja tosiaan suora semi paikka. Alkueräsijoitukset 11,7,7,4,4 viimeisen alkuerän jätin ajamatta kun varma paikka semissä oli jo.
Semi olikin sitten aivan kaamea, auto joka toimi alkuerissä loistavasti oli täysin metsässä säädöiltään semissä. Rata oli kulunut aivan järkyttäville rei'ille viimeisen alkuerä kierroksen ja muiden nousufinaalien aikana.
Lähtö semiin tyypillinen.... ekan mutkan kasaan ja viimeiseksi..... no eikun ajamaan muita kiinni, juuri kun saatu muut kiinni ja jatkopaikka edessä niin joku ulkomaan spede vetää kylkeen ja taas viimeiseksi. Tässä vaiheessa härmän mieheltä meinas palaa käpy kiinni, mutta onneksi sain hillittyä itseni ja taas ajamaan muita kiinni. Todella agressiivisella ajolla ja raivolla sain ajettua itseni 4. semissä lopulta, paikka taisi ratketa muutama minuutti ennen loppua. Kuulin vasta maalissa, että olen jatkossa.....no siitä "pienet" tuuletukset ja alhaalla miehinen huutorinki päälle!!!
Finaali olikin sitten omalta osalta aika pliisu, paukut meni semiin. Auton sain paremmaksi kuin semissä, mutta kun ei ollut mitään jakoa kärkimiehille niin päätin pitää auton pystyssä ja toivoa muutamia keskeytyksiä.
Lopulta muutaman ohituksen ja muutaman keskytyksen kautta 6. sija EM-Finaalissa on parempi mitä olisin voinut toivoa.
Hieno kokemus kaiken kaikkiaan vaikka Espanjalainen kisajärjestely ei olekaan euroopan kärkitasoa ja tähän lisättynä vielä paikan päällä ilmoitetut "uudet" säännöt jotka edellyttää airboxin käyttöä vaikka tälle ei ole mitään specaa milainen se pitää olla.

*HOKE*

Yllä mainitsitkin yhden asian mitä ei pidä tehdä...
Eli jättää viimeistä alkuerää ajamatta vaikka sijoitus olisikin jo varma.

Isoissa kisoissa rata muuttuu aina niin paljon että kannattaa mennä edes treenin ja testin vuoksi ajamaan viimeinenkin hiitti.


Eikö tuolla pidetty semifinalistien treeniä ollenkaan?

M8 luokassa pidetään isommissa kisoissa aina suoraan semeihin päässeille oma erillinen treeni juuri siitä syystä että on joutunut olla ajamatta niin pitkään alempien finaaleiden aikana... ja rata tosiaan kuluu tänä aikana todella paljon.

IIVONEN

Kotiin päästiin sieltä helteestä.  Kisa Pekolla meni hiukan alussa vaikeasti. Radioista hävisi kantomatka vapaissa harjotuksissa. Onneksi saimme Mark K vararadion käyttöön. Kolme alkuerä hiittiä meni pilalle takalaatikko sekoilun kanssa (siitä miinukst mekkarille). Kolme meni sitten paremmin ja jäätiin vain 4 pojoa semifinaalista ja alkuerä sijoitus 16. Viimeinen alkuerä meni loistavasti Pekko oli koko sakin VIIDES !

Mutta sitten 1/4 finaalissa oltiin 15 min kohdalla  kakkosena kun auton akunjohto petti ja keskeytys (siitä pitkä miinus mekkarillle).

Kisa tervesin Pekko ja Matti

Ps. RCtv:n selostajat olivat  aika innoissaan Pekon ajosta  kun pisti kampoihin isolle miehille. Voitte katsoa
     Pekon menoa seuraavista  lähdöistä.  V alkuerä lähtö 3.  VI alkuerä lähtö kolme  ajaa numerolla 6.
     ja !/4 B  numerolla  1


MCD RACING

Lainaus käyttäjältä: mylperi - 31.07.13 - klo: 08.38
Way to go Pekko!

http://rcracingtv.net/2013/07/young-guns-pekko-livonen/

Hienoa, että Pekon ikä ja vauhti on noteerattu, sillä olihan hän vauhdillisesti meidän kolmen nopeimman kuskin joukossa!!

juhamatti

Hienoa työtä Pekolta, tulevaisuudessakin on Suomen tiimissä lupaavia kuskeja  :azn:


mylperi