Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Thunder Tiger Uno

Aloittaja totaer90, 06.07.04 - klo: 13.13

totaer90

Kyosho Mirage 1/18  Thunder Tiger MTA-4 1/8 HoBao hyper 7 TQ.

zzzn

Mun kaverilla on toi auto ja se ei ollut kovin tyytyväinen siihen, koska autosta puuttui diffit kokonaan eli siinä on kiinteä taka-akseli. No koska siinä ei ollut diffejä, sitä oli aika vaikea ohjata. Heti kun käänsi vähänkin  auto spinnasi ja ajamisesta ei tullut mitään. Myös auton jousitus oli aika erikoinen koska siinä oli ainoastaan yksi jousi keskellä autoa, tämäkin taisi vaikuttaa auton pitoon.
Kyosho Zaboon, Kyosho Trakker, Traxxas Sportmaxx

totaer90

Etupäässä ei viissiin oo mitään jousia, iskareista puhumattakaan?
Kyosho Mirage 1/18  Thunder Tiger MTA-4 1/8 HoBao hyper 7 TQ.

Nike

Lainaus käyttäjältä: "zzzn"Mun kaverilla on toi auto ja se ei ollut kovin tyytyväinen siihen, koska autosta puuttui diffit kokonaan eli siinä on kiinteä taka-akseli.

Siis ei diffejä ollenkaan  :shock:  Se varmaan selittääkin auton halvan hinnan..

Edit: Totaer90: JR:n sivuilla ainakin lukee näin: "Erillisjousitettu etupää ja öljyiskunvaimennettu takapää"

zzzn

Kyllä se etupää jotenkin jousti, mutta ei siellä mitään jousia ollu. Aika ihmeellinen se auto oli
Kyosho Zaboon, Kyosho Trakker, Traxxas Sportmaxx

MarkusH

Jr-hobby kirjotti:
LainaaErillisjousitettu etupää ja öljy iskunvaimennettu takapää yhdistettynä vahvaan alumiinirunkoon takaavat hyvät ajo-ominaisuudet.
:?

jeejee

Itse olen käynyt ihmettelemässä kyseistä autoa jr-hobyssa. Siinä on tosiaan jäykkä takapää ja 1 iskari kummallekkin taka renkaille(joustaa melkein keskeltä autoa).  :? Etu jousitusta ei tullut katottua kyllä pahemmin kun luulin ettei siinä ole edes jousia edessä. Toi on niinkö tasaselle asfaltille ekaks autoks ainakin halpa. Tuolla hinnalla ei saisi edes kunnollista moottoria. Hammasrattaaseen saattaa osua joku jos ajelee epätasaisella asvaltilla.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Anzka

Ostin juuri kyseisen auton.
Ei diffejä ollenkaan.
Yksi jousi.
Erikoinen auto :shock:
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Anzka

Kaverillani on tommone ja sanoi että menee ihan mukavasti

tux10

Vois olla kivaa, kun olis noilla oma kilpaluokka! Sellainen missä ajettaisiin vakio radioilla ja koneeseen/autoon ei saisi tehdä mitään virityksi.....  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Anzka

Oishan se kiva jos ois niille oma luokka :D

Mika R

Oishan se kiva ja varmaan kaikki ajais sitä

Anzka

Mihnä te asutte mä asun Alahärmäs et jos joskus voitaas ajaa kaikki yhes :)

Anzka

Vähä toi Thunder Tiger uno menee lujaa.
Ainakin minä pystyn ajaan sillä.
Mitenkä niin vaikea ohjata  :|
Kannattaa ostaa kun se on vielä halpa :wink:

Pekka V

Laita videoo!!! :mrgreen:  :mrgreen:

Anzka

Sori ei oo digivideokameraa :cry:

Anzka

Voi tulla kattoo jos kiinnostaa Alahärmästä :wink:
ak47@jippii.fi

jeejee

Lainaus käyttäjältä: "Anzka"Voi tulla kattoo jos kiinnostaa Alahärmästä :wink:
ak47@jippii.fi

Ot: Ois aika urpon näkönen jos menis ajelemaan Mika Salo Cirkuitiin (powerpark) sinne karting raalle, aika pieni..  :lol:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Anzka

Ot: Ois aika urpon näkönen jos menis ajelemaan Mika Salo Cirkuitiin (powerpark) sinne karting raalle, aika pieni.

No ois han sinne hyvä mennä ajelemaan.
Ainaski tilaa riittäis.
Suosittelen tota autoo

Midder

Hmm mitäköhän erityisen hienoa tuossa autossa sitten on, kun suosittelet sitä  :)

Anzka

Se meni s*****an lujaa ja helppo ajaa (TAKAVETOISEKSI)
Ei tietenkään pysyny niin hyvin hanskas kun nelivetoinen.

Midder

Ahaa no mikäs sitten on lujaa. Onkos sulla kauankin auto ollut?

Anzka

Auto on ollu itelläni 2päivää.
Auto menee jotain no en viitsisi sanoa jos se on  väärin tämä on puhdas veikkaus 50km/h

Midder

Selvä. No ei sulla sitten taida olla vielä mitään tietoa auton kestävyydestä vai onko?

haasemies

heh mun superten sports menee 60km
Tamiya TRF415 MSX MRE /Machmore/
http://www.racingfactory.fi/

Midder

Mites se nin lujaa menee? Mistäs tiet sen tarkan nopeuden?

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "haasemies"heh mun superten sports menee 60km

Kun se on mennyt 60km niin kuinka kovin se kulkee.

Autollasi pystyy ajamaan 60km
Mutta kuinka nopea se on? :mrgreen:

Poju12

Lainaus käyttäjältä: "haasemies"heh mun superten sports menee 60km
Hajoaako se sun auto sen jälkeen??

Mun autolla voi ajaa paljon pitempää :wink:

snorre

Tämän auton "diffi-vajauksen" voi korjata ostamalla optiona saatavan kuuladiffin. Sen avulla auto voisi kulkea vähän paremmin.
HPI Nitro MT2 / Kyosho Ultima ST EP / HPI Micro RS4 / Schumacher Cougar 2000

hannu_s

Onkohan kestävempi kuin pureteni? Mitenhän väljät eturipustukset ym??
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL