Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

revo 3.3 rikkoo tulppia

Aloittaja jussi90, 24.11.13 - klo: 15.28

jussi90

jees eli ostin tossa vähän aika sit revo 3.3 ja nyt tullut semmonen ongelma että rikkoo tulpan aika nopeesti. elikkä auto sammuu ja tulppa hajoo ja tänään rikkoi tulpan kun sammutin itse sen. eli onko tulpan lämpöarvo liian pieni vai seoksissa vikaa? jos joku tietää mikä tulppa olis parhain ja kestävin niin linkittäkää.

topelius

Ostitko auton uutena vai käytettynä?
Hpi, Hobbywing, Savox, Bluebird

jussi90

topelius

Villi veikkaus väljä moottori...
Voi toki olla pääruuvi kaasarista liian kiinni eli laihalla...
Tältä foorumilta löydät säätöohjeet, mutta jos ei niillä tulppien palaminen loppu niin väljä moottori polttaa reilusti tulppia ja sammuilee  :sad:

jussi90

olisko linkkiä missä on ohjeet säätöihin?

topelius

Perus säädöt on pääneula eli high speed neula 4 kierrosta auki ja pienempi neula eli low speed neula sen kuoren tasalle... Käypäsiä tulppia ovat Traxxas Super Duty, O.S. LC3 hot tai O.S. LC4 medium.
Toivottavasti oli jotain apua vinkeistä  :tongue:

jussi90

joo kyllä vakiosäädöissä on kyllä,ehkä aavistuksen rikkaamalla. ja se rikkoo just noita o.s lc3 tulppia. tilasin nyt o.s lc4 et katotaa mitä tapahtuu.

topelius

Kyllähän se väljältä kuulostaa  :sad:

topelius

jussi90

jep,jos ei ala pelittämään noilla o.s lc4 tulpilla joita tilasin pari kappaletta ni vaihdan sylinteriputken ja männän

Dirt Devil

vaihda samalla kiertokanki ettei mene turhaan uus pyttysatsi kiertokangen hajoamisen takia rikki.
mulla kävi just noin ja harmitti ku pientä oravaa silloin ku uuden männän palasia keräili kammiosta.

Ari
Ei riemulla rajaa

FMF

Lainaus käyttäjältä: Dirt Devil - 06.12.13 - klo: 15.13
vaihda samalla kiertokanki ettei mene turhaan uus pyttysatsi kiertokangen hajoamisen takia rikki.
Ja laakerit myös. Jos kone tosiaan on väljä niin tässä vaiheessa voi olla järkevämpää ostaa kokonaan uusi ja vakiota parempi kone.