Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

auton osto

Aloittaja teme30, 26.07.04 - klo: 22.38

teme30

elikkä mitä autoa suosittelisitte aloittelijalle omistan sähköauton mutta nyt haluaisin polttiksen.. hinta luokka olisi 0-400€

kukkalapio

Lainaus käyttäjältä: "teme30"elikkä mitä autoa suosittelisitte aloittelijalle omistan sähköauton mutta nyt haluaisin polttiksen.. hinta luokka olisi 0-400€
Rata, krossi vahi monsteri? Se sun on eka kerrottava.

teme30

anteeks... mun moka ajatuksissa kun kirjoittelee eli ajattelin joko krossia tai ralli autoa... on se nyt ihme ku ei ajatus kulje ollenkaa elikkä ralliautoa, tai monsteria... mutta kyllä se monsteri kiinnostaisi eniten...

kukkalapio

Lainaus käyttäjältä: "teme30"anteeks... mun moka ajatuksissa kun kirjoittelee eli ajattelin joko krossia tai ralli autoa... on se nyt ihme ku ei ajatus kulje ollenkaa elikkä ralliautoa, tai monsteria... mutta kyllä se monsteri kiinnostaisi eniten...
No vaikkapa kyoshon wild dodge ram on ihan suht hyvä ekaks autoks.
Mutta jos toi sun hintahaarukka joustais jonkin verran ni saisit varmaan traxxas t-maxxin ja jos vielä laittaisit jonku verran, ni saisit hpi savage 25RTR:rän, mutta sitä ei saa suomesta kaikkineen kamoineen alle 600e uutena, luulisin.

jeejee

Mad forcen sais 530e RTR:rränä hobbylinnasta.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Mika R

Krossarista löytyis tollanen Storm Sport Varaosat ja varusteet myy Hobbylinna, Turku

Tum3

ittekkin suosittelen GS Racing Storm autoa.
http://www.saikart.fi/
Mun lempinumero: viistöistä. Osta sika säkissä, He*vetin halpa.