Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Tunaatteko?

Aloittaja jannu, 02.08.04 - klo: 11.06

SRT

Itse ostin halpahallista patteri toimiset ledi jouluvalot jotka alumiini teipillä laitoin kiini jotta sai alustaan hohtoa 8)

Poju12

Lainaus käyttäjältä: "SRT"Itse ostin halpahallista patteri toimiset ledi jouluvalot jotka alumiini teipillä laitoin kiini jotta sai alustaan hohtoa 8)
Joo, mutta sulla ei hohda koko auton alusta. :mrgreen:

MarkusH

Olisipa minun:

Sakkeri91

Migäs auto tää on?

Aika paljon on alumiinia....

MarkusH

E-maxx, etkö sää nyt sitä tunne :D

Sakkeri91

Juu tunnen... Ei vaan järki juossut tossa äskön... Tajusin sen ku aloin aattelee tota tukivartta ja kahta moottorii...

Beris

Mite ikkunat tummennetaan?
Turkulainen voittaa aina!

Matias V

Tummalla maalilla  :wink:
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

waltt

Vaikkapa tummennuskalvolla...
samanlaista kun  1:1 kokoisissa autoissa käytetään...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

TeroK

Oon ostamassa tollaista IWaver 02 mr-02 kopiota. Nehän on ihan samoja autoja. Niin että jos sellaiseen iskee alustavalot niin eikö sellainen 9v paristo paina liikaa vai olenko TAAS täysin väärässä?
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

waltt

Ei se liikaa paina.  
kokeilin mini-z mr-01 autoon kahta AA-paristoa ja hyvin kulki.
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Dikkari

Projektin aloitin laittamalla zaboonin vanteet ja renkaat. maavara mahdollisimman korkeaksi kun crossiradalle, mutta kun asfaltin huuma kutsuu renkaat ja vanteet vaihteet vaihtoon...alustasäädöt..ja Crossikori kiinni, jota on muuten joutunut aika paljon leikkelemään,jotta Zaboon renkaat mahtuu....ja tietenkin koko ajan pientä laittoa ja viritystä.Metalliosaa sinne mistä muoviset vastaavat jo sanoo itsensä irti...Dikkari

Sinervo

Mistäs saisi ostettua hiilikuitu-levyä?

GolluB

atalassa on ainankin jotain,  paksumpaa levyä saa esim. http://www.carbon-team.de/catalog/default.php

Niki

Yllätyksekseni voin todeta että kärkkäinen myy myös!!! :wink:

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "Matias V"Tummalla maalilla  :wink:

erikseen voi ostaa ns. savumaalia esim. Humbrolin sprayta. Ei kannata laittaa liikaa, muuten tulee musta.