Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ultimate st

Aloittaja AleXi, 02.08.04 - klo: 20.15

Gonatse

Mistähän porukat on ostanu ultimaansa uudet renkaat. Mulla on renkatten osto edessä ja tarttis tietää mistä vois ostella hyvät/halvat.

Bagi

hyvät on eri hyllyssäkuin halvat  mutta eikös ne renkaat oo helpoin osuus kun taas vanteiden etsiminen
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Gonatse

Niin jotta mistähän sais kun ois kiva sitten ajella uusilla renkailla ens kesänä, mahdollisesti Nummelassa uudella radalla,  jos sellanen tänne saadaan.

Divi

Eikös se olisi helpointa soittaa ihan kössön myyjälle parin varaosanumeron (kumit ja vanteet) kanssa ja tilata ne renkaat? Kyllä niitä ihan Atalasta tuntui saavan vielä viime kesänä...

Gonatse

Joo eli ultima miehille vaan tiedoksi niille joita rengas asia kiinostaa. Ainakin atalasta saa St:hen vakiorenkata ja vanteita mun laskutaidon mukaan 44,2€:n yhteis hintaan. Eli etu renkaat 14,3€ (2kpl), takarenkaat 14,3€ (2kpl), Vanteet 7,8€ (2kpl). Vanteita luonnollisesti täytyy ostaa kaksi paria joten hintaa vanteille tulisi 15,6€. Lisäksi tietysti mahdolliset postikulut.

Gonatse

Vihdoinkin saapu uudet renkulat autooni. Foamit sain reilusti halvemmalla,
kun hain marketista muutamalla eurolla pesusientä ja leikkelin siitä sopivan kokoset.

tumppi91

Lainaus käyttäjältä: "Gonatse"Vihdoinkin saapu uudet renkulat autooni. Foamit sain reilusti halvemmalla,
kun hain marketista muutamalla eurolla pesusientä ja leikkelin siitä sopivan kokoset.
Tarkotat varmaan inserttejä :mrgreen:

Gonatse

Foami nimikkeillä niitä myytiin, mutta ei kai sillä ole mitäänn väliä.

RaDon

Foamirenkailla tarkoitetaan siis solukumirenkaita.
Inserteillä taasen tarkoitetaan kumirenkaissa vanteen ja kumin välissä olevaa solukumia.

Gonatse

Kiitos valaisusta.  :)