Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta

Aloittaja Jartsa, 17.08.04 - klo: 09.33

*HOKE*


Raipe

alko masentaaa... :(  Mut silti aijon olla täällä jokaikinen päivä koska täält oon saanu paljon hyödyllistä tietoa. terveiset moderaattoreille!  :D

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: "Raipe"alko masentaaa... :(  Mut silti aijon olla täällä jokaikinen päivä koska täält oon saanu paljon hyödyllistä tietoa. terveiset moderaattoreille!  :D

Mikäs nyt masentamaan alko?
Ei kannata masentua mielipiteistä tai muutenkaan mistään keskustelusta.
Niistä voi aina oppia jotain. Ehkä ei itse ainakaan rupee ylistämään omaa haukkumalla toista... Ehkä.

Raipe

En tunne tapaust... mut joku voi koht suuttuu koska mei pysytä asiassa... joten jatketaan sillä.

MarGox

Vois poistaa koko Kyöstiketjun ja alottaa uuden, meni pikkasen liian sekavaks - KUN meinaa joku tietoo kaivaa...
Tai ainakin pari viimesintä sivullista....
Kyosho Inferno MP-7.5 Sports RTR Exclusive

Jartsa

Eikä poisteta! Koska noista viesteitä saa selville mitä tapahtuu kun ilmaisee mielipiteensä. Tai heittää jotain vitsillä! Noista viesteistä näkee huumorintajun tason.

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"Eikä poisteta! Koska noista viesteitä saa selville mitä tapahtuu kun ilmaisee mielipiteensä. Tai heittää jotain vitsillä! Noista viesteistä näkee huumorintajun tason.

Kyllä.
Juuri näin.

MarGox

Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"Eikä poisteta! Koska noista viesteitä saa selville mitä tapahtuu kun ilmaisee mielipiteensä. Tai heittää jotain vitsillä! Noista viesteistä näkee huumorintajun tason.
Aijjaa. No selevä se sitten. Luulin jotta tämä on asiapalsta...
Kun aloitin täällä hiukka aikaa sitten, soitti mulle joku poskea näsäillen - johon vastasin, napauttaen - vähintäänkin samalla mitalla ->se "kina" poistettiin... miltei välittömästi.
Kuka noita viestejä viittii sitten enää jäläkeepäe lukee.

Onko täällä kenties jonkunsortin "sisäpiiri"? - On se hyvä jotten tällä sivustolla ole ylläpitäjänä :)

ps. onko eduksi jättää moisia/näitä juttuja näkyville mahollisille tuleville harrastajille?? -siinä alakaa heikompata hirvittämään.
Kyosho Inferno MP-7.5 Sports RTR Exclusive

Matias V

Oma kantani asiaa; Itse ajan Hobaolla, koska varaosat ovat edullisia ja niillä ajaa yhtä kauan.
Jos Timppa ei ole tavoitettavissa, voin lainata/ostaa/pummia Joselta varaosia. Jose kun on lähes aina radalla, niin ei tarvitse etukäteen ostaa toista autoa varaosiksi.

TÄMÄ ON VAIN JA AINOSTAAN HARRASTUS :!:

Lainaus käyttäjältä: "JQ"
Viime vuosina RC-autoilun pariin on ilmestynyt paljon uutta verta, ja kuskeja on varsinki Touring, ja polttiscrossi luoksissa paljon enemmän kun viime vuosina. M8 luokissa kisaajamäärä on tuplaantunut kolmessa vuodessa.

Tilanne alkoi näyttää niin hyvältä että AKK päätti rauhoittaa hieman tilannetta. Tässä muutama hyvä pointti mitkä paikalliset Einsteinit ovat keksineet (?parantaakseen? Eikö se ole AKK:n tavoite, ei ilmeisesti), vaikeuttaakseen uusien kuljettajien harrastusmahdollisuuksia:

Pannan raha haisemaan:

SM sarja on hyvä, 25e maksu joka kisasta EI! Kyllä poikaa itkettää kun äiti tai isi ei maksa. Ja jos joku sanoo et voi ajaa kerhokisoja niin kertokaa missä niitä ajetaan?

Lisenssi pakollinen myös huoltajalle

4 kideparia.
Ei kato sulla on neljä paria mut toi yks on laiton, et voi ajaa nyt...
Jooo, miten ne pystyy duunaa erät Em skaboissa jossa ajaa 180 kuskia? Siellä 3 kidettä riittää? Joissain isoissa kisoissa 2 riittää

Kaikki muut pilkunviilaus säännöt: tarrat radiossa, kilpailukiellot väärästä laakerista jne


EIKÖ SUOMALAISET OSAA JOUSTAA MISSÄÄN? EI KAI KUN AKANKANTOKISATKIN OTETAAN NIIN VAKAVASTI ET NIIHIN IHAN TREENATAAN!

Tämä on mukava, palkitseva, todella opettavainen HARRASTUS jossa kaikilla pitäisi olla hauskaa. Ulkomailla kisoissa pyörii jo ihan palkintorahoja, eli siellä ymmärrän jos asiat otetaan vakavasti, mutta Suomessa voitosta saa munakupin. Eli ei ole mitään syytä ottaa kaikkea niin vakavasti.

Olis hyvä jos kaikki vois puhaltaa samaan hiileen niin että uudet lupaukset pääsisivät harrastamaan mahdollisimman halvalla ja helposti, niin että tulevaisuudessakin on Steenareita ja Leinoja ulkomaan kisojen tulosluetteloissa.

Tänä päivänä ei pääse harrastukseen mukaan yhtä pienellä budjetilla kun 4 vuotta sitten kun itse aloitin. Ei millään. Silloin riitti kun radiossa ja autossa oli sama taajuus ja lisenssi oli maksettu. Muut asiat hoitui kyllä sitten kavereiden avustuksella hyvin.
Ja kukan ei itkenyt jos radiosta puuttui lupatarra tai lippis oli vinossa

Siinä asiaa toisesta, jo lukitusta topicista. Siellä oli samanlainen juttu, mutta asia ratkaistiin tällä
Toivottavasti täällä ei tarvita moista, joten TURVAT TUKKOON ja kyösti keskustelua...
Ei tarvi jaksaa kattoo tällästä sotaa kyössö vs hobao. Molemmilla kerkee, mutta kuski ratkaisee _edelleenkin_ sen 60% suorituksesta ja 30% kestävyydestä ja loput ovat sattumatekijöitä.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

hellgren

Mielestäni on hiukan hassua, että toisaalla mollataan erään caps-lockia suosivan foorumin jäsenen kirjoittelua ja samalla täällä väännetään tällaista sontaa, tämä on kai sitten sitä asiakeskustelua :wink:
Lahti Rock City

blenheim

Ja btw, tämä caps lockiin mieltynyt forumin jäsen on tietääkseni ansioitunut polttiskrossikuski (merkkinä Mugen?).

Kohtapuoleen saan ihan omakohtaisia kokemuksia Kyoshon MP-5:den kestävyydestä tai kestämättömyydestä. Sanokoot muut mitä vain mielipiteet ovat VAIN mielipiteitä.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!