Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

landmax 1

Aloittaja kalevi1, 27.08.04 - klo: 17.49

kalevi1

onko kukaan saanut säädettyä ja toimimaan sitä vanhempaa sini kantista kyoshon konetta?  itse olen pelleillyt jo kahden eri moottorin kanssa enkä ole onnistunut selvittämään niiden sielunelämää-onko vinkkejä vai joutaako verkon painoksi. ei pysy käynnissä ei tyhjäkäyntiä huono käynnistymään siis ihan roska koko kone

kulmala

:wink: kyllä se eilen kävi 3 minuuttia kun ensin vaihdoin vähän osia

opa

Itselläni on myös ollut saman auton ja saman koneen kanssa ongelmia, mutta jotenkuten olen niistä selvinnyt. Varsinkin käynnissä pysyminen on tuottanut harmaita hiuksia...
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Mika R

En tiedä mistä K hommaa noi pannunsa mutta huonoja ovat kautta linjan; vaihda konetta vaikka Taiwanilaiseen esim. Hyper 7 tai GS b01 Ongelmahan noissa K moteissa on että joudut myös vaihtamaan käyrän samalla vai mitä

SLem

Jaa... mullakin on toi vanhan mallin auto ja kone. Se on kyllä toiminut ihan hyvin.  :shock: Hiekkaakin on läpi menny, mutta aina se vaan käy. Sammumisetkin johtuu lähes aina siitä, että tankki on tyhjä. Mikään tehopakkaus se ei todellakaan ole, mutta kyllä sillä aivan mukavasti pääsee. Menovetenä ollut MT:n QwickFire 10. Eli ei edes mitään tehokkainta soppaa.

opa

Irtoaakohan koneestasi ihan täydet tehot, jos se ei mielestäsi kulje kunnolla?

Mun mielestä ajo-ominaisuuksiin nähden se ei saisi kulkea sitäkään vähää, mitä se vakiona menee  :D
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

SLem

Niin kyllähän sillä vakiokoneellakin kovaa pääsee. Mutta kun ruuvasin autoon kiinni kisakoneen, niin ainakin siihen verrattuna on se vakiokone aikas tehoton. Voi kyllä olla, että koneen säädötkään ei ole aivan optimissa. :?

tux10

Lainaus käyttäjältä: "SLem"Niin kyllähän sillä vakiokoneellakin kovaa pääsee. Mutta kun ruuvasin autoon kiinni kisakoneen, niin ainakin siihen verrattuna on se vakiokone aikas tehoton. Voi kyllä olla, että koneen säädötkään ei ole aivan optimissa. :?

Mikäs tämä "kisakone" on?? (merkki/malli)
Kyoshon koneet aika tehottomia...
Siitä tulee vielä lisää tehottomuuden tunnetta, kun ne pitävät niin olematonta ääntä.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

SLem

Kuule kyllä se on ihan Kisakone. Eikä vaimenninkaan mikään vakio ole.
OS .21 RZ V01 B (P)
Samalla koneella crossia ajelen ja kisoissa vielä.

opa

Mitenkäs LandMaxin voimansiirto kestää tuon virikoneen tuoman tehon. Itse aion laittaa O.S. .21 RZ-V99b(P)-koneen.
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

SLem

En vaan ajanut sillä yhdistelmällä kuin kerran, kun törmäsin autolla semmoseen betonikuutioon. :oops: Sen jälkeen auto oli jotain vuoden ajamatta, kun taas viime keväänä laitoin siihen Novarossin koneen. Hyvin on kyllä voimansiirto ainakin tässä yksilössä kestänyt. Se muovinen pääratas on hajonnut kerran, silloinkin oli vakiokone kiinni ja se pääsi löystymään. Ruuvilukite... :!:

opa

No täytyy vaan toivoa, että paikat kestää uuden koneen potkua. Mullakin on ollu kaikki autot ajamatta yli vuoden ja nyt tekis taas mieli päristeleen. Sais vielä noi sähkö-osat kuntoon  :?
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z