Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Rock crawling?

Aloittaja aatu, 29.08.04 - klo: 13.27

Sinervo

Lainaus käyttäjältä: "jeejee"http://beatyourtruck.com/Gallery/othermonsters/aaa Onko tossa takimmaisessa telat??

onha siin

ClodZ

Nostanpa triidiä kun löysin hiton hyvän videon aiheesta. alussa ajellaan vedessä, isot renkaat kelluttaen, sitten kivikossa ja lopussa touring-autolla vielä komea skatepark-temppu. Nuo crawlerit tekevät pari sellaista temppua etten kyllä ihan näkemättä uskoisi että siitä auto menee.

http://mysite.wanadoo-members.co.uk/clackvid/clack1.wmv
XC - Poor boys Bruiser

Jasu92

WAU!!
Täytyy sanoa että hienoa oli!
Ja täytyy varmaankin olla kunnon vedeneristykset autossa jos tuollaiseen ajoon lähtee :D
Aiika hieno se loppu, joten kantsiipa kattoo!!!

Nike

Hyvä video oli. Alko itteeki tekemään miel monsteria.  :o

MarkusH

Joo, oli toi hyvä video! Hullua puuhaa tosin.

m@sse

V.A.U  :!:    :P  

Vaikka veneet on keksitty... ;)
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

ossi v

Niin polttis ei kyllä menisi vedessä noin komeesti :mrgreen:

MarkusH

Sais polttiksenkin vedessä menemään. Jopa niin että se pysyisi ehjänäkin.

ossi v

Ei mun mielestä ainakaan se yks kun tuskin oli korin kulma oli pinnalla :wink:

jeejee

Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Sakkeri91

*Kuolaa ämpäriin* Ei voi muuta sanoa kuin WOW....

ClodZ

Törmäsin tällaiseenkin...Clodin alumiininen akselisto kahdella moottoripaikalla. Toisin sanoen etenemisen ei pitäisi olla ainakaan voimasta kiinni, kun autoon saa tarvittaessa vaikkapa neljä harjatonta kiinni...jos kohta miedommatkin myllyt riittänevät, painopisteen pysyessä hyvin alhaalla.

XC - Poor boys Bruiser

jeejee

Hommaa 2 tollasta ja 4 harjatonta+säätimet, alkaa raha palamaan.  :D Tulis voimaa "vähän". Hommatkaa mulle tolasii!! :)
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Rcjussi

Tuli löydettyä hyvä video aiheesta. Kaikki autot paitsi yksi taitavat olla Tamiya TLT rockbusterista modattuja. http://www.clodtalk.com/viewtopic.php?t=10460

thepanu

On varmaan tullut esille ennemminkin, mutta linkitän nyt vielä. RCCrawler tuntuu ainakin omasta mielestäni parhaalta ulkomaiselta foorumilta ryömijöistä kiinnostuneille.

Itse ajattelin lähteä VMG:stä duunailemaan hieman pienempää ajokkia.

Aatu, pystyisitkö kertomaan kuinka teit noita tankoja ja mistä hommasti värkit?

EDIT: Korjasin mokan linkityksessä.

okke91

Minkälaisen crawlerin sais tosta twin forsesta??Siinäku ois vakiona jäykät akselit...Siihen pitemmät iskarit :?:  ja muita herkkuja ...uudet motit tietty..... :roll:
Mini-Z overland

p.p92

Aatu miltäs auto näyttää tolla pro-linen korilla?

AssoRacing

Lainaus käyttäjältä: "okke91"Minkälaisen crawlerin sais tosta twin forsesta??Siinäku ois vakiona jäykät akselit...Siihen pitemmät iskarit :?:  ja muita herkkuja ...uudet motit tietty..... :roll:

Joudut vaihtamaan pitemmät "kardaanit" jos iskareita pidennät...
www.saikart.fi/   www.rc-offi.net  www.ekpa.suntuubi.com/

Juke-

Minkälainen säädi tuo novak rooster on josta puhutte paljon. Onko siinä jotain mitä muissa säätimissä ei olisi. Tämmönehän se on http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXBJ62&P=ML
joo o

okke91

Joudut vaihtamaan pitemmät "kardaanit" jos iskareita pidennät...[/quote]

Meinaatko niitä vaihdelaatikosta akseleille meneviä vetoakseleita??
Eli mulla ei oo twinii mut vois harkita ku en tiiä muitakaa vakiomonsuja mis ois jäykkä akseli...Mitenhän toi muten kulkis ku iskis harjattomat...:D:D
Mini-Z overland

Speeder

Lainaus käyttäjältä: "juge2"Minkälainen säädi tuo novak rooster on josta puhutte paljon. Onko siinä jotain mitä muissa säätimissä ei olisi. Tämmönehän se on http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXBJ62&P=ML
Kuten siellä kerrotaan eli se kestää luultavasti 2x 15lankasta mottia ja siinä on pakki. Jos sitä tarkotit. :wink:

AssoRacing

Meinaatko niitä vaihdelaatikosta akseleille meneviä vetoakseleita??
Juuri niitä..
Ite tilasin kyseiseen twiniin LRP:n TRUCK PULLER mootorit..
www.saikart.fi/   www.rc-offi.net  www.ekpa.suntuubi.com/

okke91

Eli sul on twini assoracing??Mitä oot laitellu ja paljo on maksanu osat...  :?:  :D
Mini-Z overland

Duster1

Monilankaset nuo Lrp Truck puller moottorit ovat?
Saako noita mistä ostettua?
Axial SCX 10 TR

l150040

Minulla on sellainen mielikuva, että 7,2 V versio olisi 80 lankainen. Noita taitaa saada esim. Power-Racingista, josta kannattaa tätä käämitysasiaakin tiedustella.

Juke-

Rc pisteestä ja Power racingilta saa niitä koneita :!:
joo o

tomppa82

Lainaus käyttäjältä: "l150040"Minulla on sellainen mielikuva, että 7,2 V versio olisi 80 lankainen. Noita taitaa saada esim. Power-Racingista, josta kannattaa tätä käämitysasiaakin tiedustella.

Huhhu.. Taitaa niissä sitten olla vääntöäkin. Jonkunlainen runkohan menee solmuun tuollaisen väänöillä, jos ei oo Aatullakaan meinannu 55 lankaisia kestää... :wink: Toisaalta taitais lla oikeastaan crawleriin omiaan, varsinkin sellaiseen hitaaseen maastomöyrintään...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Duster1

Vääntöö on 228Nmm ja kiertää maks. 6500rpm.
Itse olen laittamassa 2kpl E-Maxiin. Täytyy varmaan lisäillä runkoon alumiini tankoa.
Axial SCX 10 TR

OBELISK

Mulla on tälläinen aloittelian kysymys miten saadaan ne kaksi servoa toimimaan? Onko sellaisia vastaanottimia missä on 2 servolle paikka ja mistä niitä saa?

Clod+T2

Lainaus käyttäjältä: "OBELISK"Mulla on tälläinen aloittelian kysymys miten saadaan ne kaksi servoa toimimaan? Onko sellaisia vastaanottimia missä on 2 servolle paikka ja mistä niitä saa?
Jos haluat ohjata erikseen niin useampikanavanen radio, mut jos haluut ohjausservot toimimaan tasatahtiin keskenään, niin samanväriset johdot yhteen. Minä pistin vanhasta servosta parin sentin pätkän johtoa liittimellepäin ja siihen sokeripalalla servonjohdot ja pelaa vaikka ruma esitys onkin.
T2 harjattomana, Clodi myyty :(