Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

AIRSOFT

Aloittaja Antti R, 01.09.04 - klo: 23.34

andy98

Oha  se .lähdöt vaa iha huonot . Ku japanis ei saa tehä yli 100 m/s lähtevii aseita. Kestää kyl hyvi , niinku muutki maruin aseet.
hong nor x1

stadium

Tamiya TA-04 "Drifteri" Tamiya M05 "Pikatsu"

HELIUM

Ei oikein. Serkullani oli tuollainen. Kantama huono, tarkkuuskaan ei ole kehuttava. Ja kun niillä on tapana hajota! Ensin pistoolin lippasta hajosi jousi, ja sitten haulikon lippaanvapautusmekanismi hajosi. Nykyään ase on minulla, Olen modannut sinne muutaman alu palikan, vahvemman jousen, ja laitoin sen syöttämään 3 kuulaa kerrallaan. (oli muuten yllättävän helppoa!)

Edit. Että tästä viestistä olisi jotain hyötyä, tuolla budjetilla kannattaa vilkaista näitä.
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

stadium

Aa. Ok. Noissahan ei kai kuulia tule, joten käyks niihin vaikka tollasset http://www.proairsoft.com/acatalog/info_DB25_S.html
Tamiya TA-04 "Drifteri" Tamiya M05 "Pikatsu"

HELIUM

näille tehoille mieluummin kevyempiä, vaikka näitä
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

kallle.k

Olisi myynnissä 2 asetta. Marui P90 ja ICS AK-74. Tekstiviestillä voi kysellä lisää: 0509185999.
Tarjoa hintaa. Yhdessä tai erikseen!

kallle.k

Ja kiinnostuneille voin lähettää kuvia!

rcpoju

Liskomies

on tullu ittekin harrastettua kyseistä lajia. Aseena tällä hetkellä marui scorpion