Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Muoviosien korjaus

Aloittaja RC Joacim, 11.10.14 - klo: 22.04

RC Joacim

Eli mulla on baja 5bstä katkennu iskaritorni vai mikälie ni pystyykö jotenki korjaa? :tongue:

A.Loiske

Pystyyhän sen korjaamaan, vain mielikuvitus rajana. Kestääkö? No ei. Eikö kyseiseen autoon saa varaosia?

RC Joacim

No sehän tässä askaruttaa kun en tiiä että mistä saisi?
Mut pystyyköhän jos jotain ohutta putkee ja poraa reiän siihen muoviosaan ja sulattaa muovin kiinni ja jesarii päälle?

kenzu

Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

TheArska

Tä?  ..kai niitä varaosia saa sieltä mistä kyseisiä autojakin...eli hobbylinna hpi:n tapauksessa ainakin.(google on kätevä)
Ja kai sen jollain patentillakin saa toimimaan, riippuu pitkälti sitten toteutuksen tasosta...jesari nyt ei kuulosta kovin pätevältä, saati "tyylikkäältä"..

Edit: olin hidas naputtelemaan tekstin..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

RC Joacim

kun auto ostettiin 2007 niin harmi liike on lopettanut jo

RC Joacim

mut kiitti hobbylinnasta pitäis katella