Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Sisäratahanke Kauhava/Lapua

Aloittaja Honkkari, 03.11.14 - klo: 20.43

yorak

Lainaus käyttäjältä: Honkkari - 03.01.15 - klo: 10.45
Ei saatu mattoja vielä tällekkään lauantaipäivälle joten paikalle sinänsä turha tulla. Yritetään nyt ensviikoks ne sieltä varastosta saada käyttöön.

Harmin paikka. Itse ehdin vieläpä ajella Seinäjoelta Kauhavalle toteamaan tilanteen, kun en ehtinyt huomata viestiäsi. :(
Olikohan tuolla koululla muuten pöytiä ja tuoleja, vai pitääkö ottaa omat mukaan?

Koska yritetään seuraavan kerran?

Honkkari

Pitää kysellä et jos alkuviikosta ne matot sais haettua. Ennenku mattoja ei mulla auton kyydis oo nii turha ees miettiä menemistä Kauhavalle.
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

sikki

moro. ilkeää näin kysellä ku toiset tekee työn,mut onko sisärataprojekti kuinka edenny?

yorak

Joo, olis hienoa jos tälle kautta pääsisi sisälle ajelemaan. Sano vaan Honkkari jos voidaan auttaa jontenkin.

TeemuS

Sunnuntaina taas vaihteeksi ajelaan ylistarossa  :cool:
Kerhoautojakin löytyy...
www.racingfactory.fi  www.epuarc.fi  XRAY T4´15 XRAY T4´16

sikki

onko tää sisärata homma unohdettu,vai miks ni hiljasta tää osios?? :embarrassed:

Zufee

Honkkari on lopettanut hommat. That's why.

Redi

Ketju taitaa olla jossain määrin tauolla, mutta täällä 2 aiheesta kiinnostunutta.

Kökkähommat ja rahallinenkin osallistuminen mahdollisia.