Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

HoBao Hyper 8

Aloittaja Niko, 09.10.04 - klo: 16.52

Niko

Tulossa kaksi optio pohjalevyä. Toinen on 4mm pidempi keulasta kuin alku peräinen ja toinen 4mm pidempi perästä kuin alkuperäinen.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Hount

Blingin polte on kova... Jos sitä malttais ensin kuitenkin päästä ajamaan ensimetrit, ennenkuin rupeaa lataamaan. Tai, on mulla nyt jo 3 siniseksi elaksoitua alumiiniruuvia kiinni...

- Hount

Joel N

meni väärään paikkaan...
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

*HOKE*

Toki ne hieman rahisee... Onhan sisällä rattaat.

Onko ulostulojen akselit rasvattu, entä onko diffeissä diffiöljyt??

Niko

Hieno kuva Hokesta vauhdissa:

Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

JupeR

Saako laittaa taustakuvaks, on nii hieno kuva :roll:  :)
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

*HOKE*

Saa munpuolesta.

Yleisestihän se on netissä ollut näkysällä josta se on tännekkin linkitetty.

tapsa92

Järkyttävän korkea toi kansi :shock:
- Tapsa

*HOKE*

Ottaen huomioon kuvakulman ja varsinkin korin muodon joka on koneen kohdalta todella matala niin joo... kai se siltä näyttää.

Totuushan on että kyseinen kansi on alle kaksi jäähdytysripaa korkeampi kuin yleisesti nähdyt kannet.(siis alle sentin korkeampi kuin esim Novarossin kansi).
Myös kansi on hieman kapeampi joka tekee sen että näyttää reilusti korkeammalta kuin todellisuudessa onkaan.

juska

Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"Ottaen huomioon kuvakulman ja varsinkin korin muodon joka on koneen kohdalta todella matala niin joo... kai se siltä näyttää.

Totuushan on että kyseinen kansi on alle kaksi jäähdytysripaa korkeampi kuin yleisesti nähdyt kannet.(siis alle sentin korkeampi kuin esim Novarossin kansi).
Myös kansi on hieman kapeampi joka tekee sen että näyttää reilusti korkeammalta kuin todellisuudessa onkaan.

mutta eipä oo lämpöoireita kun on niin iso kansi... JÄÄHTYY.
Racers Group Finland Team

miksu69

Mites Hoke muuten toi CMB kone on pelittänyt eli oletko ollut tyytyväinen.Etkös aikaisemmin ajellut Novarossin koneella.
MCD Race Runner EVO III, Sanwa 2,4 GHz

*HOKE*

CMB rokkaa niin maan perk... hienosti että sillä ajan.

Suoralla nopeus aivan järkyttävä. Hollannissakin pojat näki ku kiihdytin C vitosen ohi ulokautta paasuoralle tultaessa ja olin helposti ekana jarruttamassa.

Tyhjäkäynti on pomminvarmaa, mikä tossa koneessa onkin aivan käsittämätöntä.

Alapotku on loistava ja moottori on erittäin helppo ajettava, ei siis mitenkään arvaamaton missään kaasun asennossa vaan todella lineaarinen.


Ps: Ja moottorin optimaalinen lämpö on noin 90 astetta... Ei johtuen kannesta vaan moottorin rakenteesta.

Niko

Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Olbe

Saiskos ton viimisimmillä kisa säädöillä täytettynä  :wink:
Junnumestari 2007

Hount

Ei tullut sitten naksuteltavaa, täytettävää lomaketta, täytyy sellainenkin tässä varmaan tehdä aikani kuluksi. Uusimmalla OpenOfficella pitäis jo onnistua, täytyy vaan testailla tuota yhteensopivuutta AcrobatReaderiin.

Eiköhän tuota edellistä saa käyttää pohjana? kaiketi.

- Hount

Niko

Tässä pojat viimeisin setuppi maailmalta. Tuntuu että kaikki kovat kuskit ajaa 3-3-3 diffisetupilla normaalidiffeillä. Tässä Greg Deganin ja Jeremy Kortzin setup:

Diffs: 3000 wt front, center and rear.
Shocks 50 wt associeted front, 25 wt rear, 1.45 pistons(drilled).
Front upper camber link, lower inside long outside.
Shock position three from out side top, inside bottom. 22 degree hubs, + block hole down on the kick block. If you want more steering run the hole up.
Middle hole on steering plate.
Rear end shocks four hole from out side on tower, inside on arm.
Camber link middle hole inside on arm, outside lower on hub.
#1 insert (number Facing rear of car). Ride height, arms slightly above level front, level rear.
1 degree antisquat.
Hubs center in arms.
Also upper hole on shock tower front and rear for mounting shocks.


Tätä aion kokeilla kun kelit aukenee.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

screed

menee kai vähä ot:ks, mutta kysynpä kuitennii..
eli 'sopiiko' hyper 21 8port koneeseen kyosho gs21:n pilli, vai vaikuttaako tehoihin negatiivisesti..??

e: sekoilua->korjailua
mugen mbx-4 / hobao 21 8port / sanwa / hitec

Mika R

ei sovi (tietääkseni)
Kyosho RTR pilleissä on pulttikiinnitys, Hobaossa kuten muissakin yleisesti on pyöreä ulostulo ja jousi kiinnitys

screed

Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"ei sovi (tietääkseni)
Kyosho RTR pilleissä on pulttikiinnitys, Hobaossa kuten muissakin yleisesti on pyöreä ulostulo ja jousi kiinnitys

joo, luit ton mun viestin varmaan ennenku ehdin muokata sitä. eli nyt oli kyse pelkästä pillistä, ei alkukäyrästä.. :) mun moka siis..
tarkotin et pitääkö tohon hobaoon olla joku siihen tarkotettu pilli, vai miten hyvin 21 koneiden pillit käy ristiin..?
mugen mbx-4 / hobao 21 8port / sanwa / hitec

Mika R

kaikki tuo Kyosho RTR moottoriosasto on oikeestaan spesiaalikamaa eikä yhteensopiva minkään muun kanssa (poislukien Kyosho race pillit ja käyrät)

katso kyosho katalogista jos omistat

screed

Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"kaikki tuo Kyosho RTR moottoriosasto on oikeestaan spesiaalikamaa eikä yhteensopiva minkään muun kanssa (poislukien Kyosho race pillit ja käyrät)

katso kyosho katalogista jos omistat

joops, täytyy koittaa tota pilliä paikalleen ja jos ei pelitä, niin pitänee hankkia hobaon pilli.. ei tosiaan ole viä autoa, niin en oo päässy testaamaan.. (jerzin mugen on tulossa mulle lähipäivinä ja pistän ton hobaon koneen siihen)
mugen mbx-4 / hobao 21 8port / sanwa / hitec

Mika R

voihan tuo tsäkärillä mennä, taitaa kuitenkin olla tuo standardi kumiadapteriliitos vai miten on?

*HOKE*

Mikäli kiinostaa käyttämätön HoBaon kiiltävä pilli jollaisella itsekkin ajan (sillä erolla että oma on In-Line), niin multa saa halvalla.

Siis käyrän, adapterikumin ja pakoaukon tiivisteen voin myydä erittäin sopivaan hintaan.

screed

Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"voihan tuo tsäkärillä mennä, taitaa kuitenkin olla tuo standardi kumiadapteriliitos vai miten on?

joo kyllä se ihan sellanen 'normaali' on.. jää nähtäväks et miten pelittää..
mugen mbx-4 / hobao 21 8port / sanwa / hitec

Niko

Se uusi inline ei ole aivan sama kuin ne ei inline pillit.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

screed

no ratkasin asian ny niinkin simppelisti, et ostin HOKElta tuon pillin.. pitäs sit ainaki toimia koneen ja pillin yhteen...?? ;)
mugen mbx-4 / hobao 21 8port / sanwa / hitec

Niko

Kyllä se toimii.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Jaani

Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"Mikäli kiinostaa käyttämätön HoBaon kiiltävä pilli jollaisella itsekkin ajan (sillä erolla että oma on In-Line), niin multa saa halvalla.

Mitä tarkoitat että ajat sillä pillillä, eihän siinä ole hyväksyntää?  :?:

*HOKE*

Hyväksyntää ei tartte kuin SM-kisoissa ja muissa arvokisoissa.

Eli minä ja myöskin muut ovat kokeilleet HoBaon In-Line pilliä hyvällä menestyksellä.