Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

HoBao Hyper 8

Aloittaja Niko, 09.10.04 - klo: 16.52

MarkusH

Saako vanhanmallista Hyper 7 koria enää kasin rantauduttua Suomeen?

waltt

sopiiko hyper 8 siipi ja kori hyper seiskaan??
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

JQ

JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Niko

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"Saako vanhanmallista Hyper 7 koria enää kasin rantauduttua Suomeen?

Saa
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

MarkusH

No hyvä. Omasta mielestäni 8:n kori on "ruma" ja nyt ennen joulua olisi tarkoitus saada uusi maalaamaton kori.
Onkos Jarilla varastossa yhtään tällä hetkellä?

Niko

Pian tulee kuvia mun Hyper 8 korista. Ei mun mielestä niin ruma :-)
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Niko

Katsokaas tytöt (jos on) ja pojat kun ISO Paul ajaa kovaa Hyper kasilla edellis viikonloppuna. Oli kisoissa kolmas:

http://www.5spoke.com/site.php?op=media&siteid=22&albumid=124&fileid=4689

Kyllä mun mielestä toi Colemanin kori ja siipi näyttää vauhdissa aika hyvältä sanoo Jose mitä sanoo  :mrgreen:  :mrgreen:

Niin ja tosiaan tulee HoBaon Hyper teamiin kova lisäys piakkoin :-) Alkaa olla MM-team kasassa, vielä kun saadaan kaikille Hyper kasit niin avot.

Elikkä tällä hetkellä:

Jose Quadratow: moninkertainen PM mestari, EFRA GP mestari ja mitä kaikkea se nyt sit olikaan
Greg Decani: Maailmanmestari
Robert Battle: EM warm up voittaja 2005 ja MM A-finalisti 2004
Jerome Aigoin: A-finaalissa melkein aina :-)
Mr X: MM A-finalisti ;-)

Battle ja Aigoin saavat Hyper 8 autot piakkoin. Muilla on jo.

Oot säkin Hoke ihan nopee vaiks et ookkaan listassa hehe  :mrgreen:

waltt

Joko hyper 8 koria ja siipeä saa Nikolta?
Mistä olis mahdollista saada tollanen?

Niko

Ei saa vielä. Sitten saa kun auto tulee myyntiin. Ei ne halua ripotellen alkaa autoa myymään :-)

HVoltage

Lainaus käyttäjältä: "Niko"Ei saa vielä. Sitten saa kun auto tulee myyntiin. Ei ne halua ripotellen alkaa autoa myymään :-)

Niin, oishan se älytöntä että ensi kauppaan tulee uutuus murojen pakkaukset ja seuraavaalla viikolla saa sitten murotkin mukaan!  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

waltt

No joo, en oikee ajatellu... :oops:

HVoltage

Lainaus käyttäjältä: "waltt"No joo, en oikee ajatellu... :oops:
Mun ei ollu tarkotus mollata tuli vaan toi läppä mieleen...  Kyllä kysyä kannattaa, luulee vähemmän... :wink:
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Niko

Mun uutukaisen Hyper 8 korin kuvat:

JupeR

Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

JupeR

Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

rala.p

Aika, hmm erikoinen. :)
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

tapsa92

Värit on hienot, mutta en  pidä korin muodosta :roll: .
- Tapsa

*HOKE*

Et pidä korin muodosta vaikka et ole sitä autossa nähnytkään... saati sitten livenä.  :?

tapsa92

No joo, mutta oon yhden kuvan nähnyt :lol: .
- Tapsa

*HOKE*

Yhden kuvan perusteella siis sanot ettet pidä korin muodosta.
Odotellaampas että pääsee näkemään kasin koria lähempää livenä ja antaa silmän vielä hetken siihen tottua niin voi olla jopa paremman näkönen ku moni muu.

Kaikki uusi aina epäilyttää, kunnes on tottunut.

tapsa92

Kori on hieno auton päällä, tolleen kuin se nyt on kuvassa, se näyttää (jotenkin) oudolta :wink:  :roll: . Sori OT.
- Tapsa

Tuukka

Mites Niko tuollainen marmorivihreä maalataan? Onkos se vaan joku erikoismaali?

l150040

Itse olen saanut samankaltaista jälkeä seuraavasti. Maalataan haluttu alue, tuputetaan märkää maalia esim. paperitollolla, annetaan kuivua ja maalataan taustaväri.

waltt

Mun mielestä toi kori on hienompi kuin mikään muu m-.8 kori...

Niko

Koppa näyttää kuvassa myös oudolta, koska sivuhelmoja ei ole vielä leikattu matalemmiksi.

Ville92

Mun mielestä toi on tosi hieno kori.
Inferno mp7.5, Hitec agressor CRX

Niko

Koitan järjestää Euroopan ainoan Hyper 8 auton ensi viikonlopun Lahden messuille näytille.

Matias V

Eiks Josen autoo lasketä kahksikoks xD xxDDDD

Niko, mikä kusas viros? CMB xD
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Olbe

veikkaisin että juurikin Josen auto kyseessä ?
Junnumestari 2007

Niko

Lainaus käyttäjältä: "Matias V"Eiks Josen autoo lasketä kahksikoks xD xxDDDD

Niko, mikä kusas viros? CMB xD

Euroopassa ei ole muita kaseja kuin Josen kasi.

Ilmanputsarin kaula meni kaksin kerroin. Oli se S-mutka, mutta ajattelin että eihän sitä ilmansuodattimen kiinnitysryyvia mihinkään tarvita ja kuitenkin tarvittiin :-)